Hallo Weet iemand waar ik en leuk en niet al te duur wiegje kan kopen? Ik heb al een beetje gezocht maar ik zie niet zulke leuke wiegjes en anders is het zo duur. Groetjes nandine
De kindekeklein hangwieg misschien? Heb hem zelf ook alvast gekocht voor ons toekomstige wondertje. http://wiegje.nl/wieg/hangwieg.html Bij prenatal zijn ze er ook voor onder de 100 euro. Succes met je speurtocht.
Die jij hebt is ook heel leuk ramona alleen hebben ze die niet in het blauw dan is hij weer ietsjes anders.
Wij hebben een wiegje gekocht bij de Kids Factory. Zie www.kidsfactory.nl. en dan kijken bij het onderdeel 'wiegjes'. Het wiegje heet Sweetheart en kost onbeschilderd 109 euro. Wil je hem laten beschilderen komt er nog wel veel geld bij, zelf beschilderen kan ook natuurlijk.
Wij hebben zo'n vierkant wiegje met spijltjes op hoge poten gekocht bij de Prenatal voor 85 Euro. Dan komt er natuurlijk nog een matrasje bij. Die was ong. 25 Euro. Nou ja, dan ook maar een hemeltje! Alles bij elkaar toch minder dan 150 Euro. Succes met je aankoop! Groetjes, Dominique
Hier ook een prenatal wiegje, de mix and match geloof ik. In ieder geval een laag schommelwiegje. Ik vind het een geweldig wiegje, kost onbehandeld EUR 79,00, matrasje van EUR 20,00.
O ja, die. Die heb ik ook gezien. Ontzettend leuk! Mijn vriend vond hem een beetje laag i.v.m. zijn rug en zo, maar ik zag die wieg ook wel zitten. Lijkt me lekker om zo geschommeld te worden als kleintje
Is inderdaad erg laag. Het lijkt mij juist prettig omdat ik de wieg naast mn bed zet. Dan kan ik de kleine 's nachts met voeden gemakkelijk in en uit de wieg tillen.
Ja, daar heb je ook een punt. Dat zal met die wieg van mij iets moeilijker gaan ... Ja, nou hoor, nou ga ik weer twijfelen