Die witte puntjes op de tepel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Reneetje, 7 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reneetje

Reneetje Lid

5 mei 2006
    5
    0
    0
    psycholoog
    Noord Holland
    Goedemorgen ladies,
    Even een vraag. Ik lees af en toe iets over witte puntjes op de tepel. Hoe zien die er uit wanneer je zwanger bent / overtijd bent?
    Eén van mijn tepels lijkt wel iets witter, maar dan niet egaal, maar inderdaad met witte puntjes. Maar ik weet dus niet of dit wordt bedoeld. Ik vroeg vanmorgen in bed aan mijn vriend of hij verschil zag, maar hij zag niets (maar keek ook niet echt goed. "Hé, hallo! Ik vraag je om naar mijn tieten te kijken! :( " Hi hi, sorry voor het oneerbiedige woord.

Maar ik zou graag van jullie horen hoe jullie 'witte puntjes' eruit zien.
    Verder zijn mijn borsten niet gevoelig. Maar mijn borsten zijn vanaf ei tot menstruatie altijd gevoelig en ik heb altijd dan een gespannen gevoel in mijn buik, dus andere klachten zeggen me niet zoveel. NOD is over 9 dgn pas.

Groetjes Renee

2. Nonny

Nonny Actief lid

3 feb 2006
    156
    0
    0
    Ik heb die witte puntjes ook op mijn tepel.
    Hoe en wat het precies in houd en wat het zegt over je zwangerschap.
    Ik heb geen idee meid.
    Ben zelf ook al overtijd dus.. :D

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    die witte puntjes heb ik ook, eigenlijk altijd.
    tegen mijn ongi worden het er wat meer en wat witter.

Ik zou me niet te veel aan witte puntjes vasthouden als ik jou was ;)

4. Reneetje

Reneetje Lid

5 mei 2006
    5
    0
    0
    psycholoog
    Noord Holland
    Ok. Dus eigenlijk past het bij het rijtje 'symptomen'. Het kan horen bij een prille zwangerschap, maar net zo goed bij een komende menstruatie...
    Ik lette eerst helemaal niet zo op veranderingen in mijn tepels en borsten, maar nu ik gestopt ben met de pil juist wel. En dan lijkt ALLES ineens anders dan andere maanden. Maar dat zal voor velen van jullie wel gelden, niet?

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Yep helaas wel...

Maar 10 maanden verder... hebben al die gekke signalen nergens toegeleid.. :(

Maar goed.. niet te veel naar luisteren naar die gekke dingen die je lijf aangeeft zo net na de pil!

Groetjes

6. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Ik heb inderdaad ook altijd witte stipjes/puntjes op mijn tepels. Zelfs het uiteinde van mijn tepel is iets wit gekleurd. Dit hoeft dus niet perse met een eventuele zwangerschap te maken. Misschien dat het bij een zwangerschap heviger wordt. Geen idee :rolleyes: .

Liefs

7. pooh7605

pooh7605 Actief lid

20 apr 2006
    178
    0
    0
    Zweden
    Hoi meiden,

Ik heb ook witte puntjes zo aan het uiteinde van de tepel en helemaal rond. Heb gelezen dat dit voor het kindje is om beter grip op de borst te krijgen.
    Ik ben dus in mijn 6de week dus het kan eventueel een beginnende zwangerschap zijn.

8. Loes

Loes Actief lid

1 apr 2006
    151
    0
    0
    Zutphen
    Hoi reneetje,

Ik heb vorige maand voor het eerst allemaal witte puntjes op mijn tepelhoven gehad. Dat had ik eerder nog nooit gehad. Het zijn eigenlijk een soort witte pukkeltjes...verder zijn mijn tepelhoven gegroeid. Ik bleek helaas niet zwanger te zijn, dus het kan beide kanten op gaan. Ze zijn bij mij niet meer weggegaan, terwijl ik zo voor heen nooit heb gehad. En mijn tepelhoven zijn ook groter gebleven. Bij mij had het dus te maken met het ontpillen!

Veel succes,

Loes

Deel Deze Pagina