heeft dr iemand toevallig ongebruikte kortingscodes voor geboortepost.nl over die in de prenatal doos zitten? ik heb de doos nooit ontvangen en zal wel heel wat proefdrukken verder zijn voordat de ideale kaart klaar is, dus als iemand em niet nodig heeft... hou ik me aanbevolen voor n pb'tje
Wat voor kortingsbon zit er dan precies in? Ik moet de doos namelijk nog krijgen maar bestel mijn kaartje ook daar dus ben wel erg benieuwd dan
een kortingsbon voor de proefdruk, geloof 50% korting. bij onze vorige kaart waren we 10 proefdrukken verder voordat we het definitieve kaartje hadden dusseh, alle kortingsbonnen zijn welkom haha
Ohw dan doen wij het goed eigelijk Ik heb hem namelijk gisteren in de bus gekregen en ben gelijk tervreden Maar als ik hem optijd krijg de code mag je hem wel hebben van mijn!
bedankt dames! maar krijg net tijdens bestellen van de proefdruk de melding dat je maar 1 proefdruk per adres met korting mag bestellen, en die hebben wij vorig jaar dus gebruikt. wel vreemd want dit is ons 2e kindje, dus waarom mag je dan niet wederom de korting gebruiken... nouja, jammer. stef, hadden jullie afbeeldingen van hun site gebruikt, of zelf foto's geupload? wij hadden vorig jaar dat eenmaal gedrukt de kleuren anders bleken, en er 'strepen' in kwamen van het drukken. daardoor hebben we diverse keren de kaart totaal veranderd. ook qua fotoresolutie was het lastig. je moet eigenlijk wel een foto van >6megapixels uploaden wil je het echt mooi krijgen. of ik ben te kritisch haha dat kan ook
Wij hebben zelf een foto geupload. En we hebben hem opstuurd en kwam er gelijk goed uit. We moesten alleen mat of glad papier en die keuzen was zo gemaakt natuurlijk.
Wij hadden op de voorkant een plaatje van de site zelf en aan de binnenkant een eigen foto gezet. Ik heb nooit een proefdruk besteld, alleen via pdf. Ik zou de volgende keer wel voor een dikkere papiersoort kiezen, bleek geloof ik ook te kunnen, maar dat wist ik niet. Verder zag het er goed uit.
het is wel geweldig he, zelf zo'n kaart maken ik vond het echt super leuk om te maken en het resultaat was uiteindelijk ook zo mooi. heb inmiddels besloten om toch maar wederom daar weer een kaart te laten drukken.
met onze zoon hebben we een bedrijf ingehuurd die ons kaartje had ontworpen. Dus toen waren we eigelijk beetje lui Maar dat was ook ons eigen ontwerp alleen hun werkte alles uit. Maar nu dat we een tweede kindje krijgen vind ik het toch wel leuk om hem erin te betrekken. Dus we hebben vorige week een fotoshoot gedaan en daar 2 leuke foto's van gepakt.