Wipstoeltje

Discussion in 'De babyuitzet' started by ml80, Jun 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ml80

ml80 Actief lid

Oct 21, 2007
    221
    0
    0
    Bij Arnhem
    Hallo,

We willen nog graag een wipstoeltje kopen,
    maar waar moet je nu opletten als je er eentje koopt?
    Ze zijn er in verschillende prijsklasses en soorten..
    Met welke hebben jullie goede/slechte ervaringen?

Bedankt voor de tips,

Groetjes Marleen

2. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

May 28, 2007
    3,777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Goed opletten dat er een goed kuipje in zit, zodat het ruggetje goed ondersteund wordt.

3. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,817
    4,057
    113
    Ik heb er eentje met een verkleiner er in. Dat hebben ze niet allemaal, maar is zeker handig in het begin of als ze heel klein zijn.

4. nony

nony Fanatiek lid

May 4, 2007
    3,308
    241
    63
    nh
    Ik heb op aanraden van verschillende vriendinnetje
    de wipper van baby bjorn gekocht, deze heeft 3 standen
    kan goed ingeklapt worden en het aller belangrijkst
    hij wipt erg goed..... ;)

5. Juff

Juff Actief lid

Oct 14, 2006
    203
    0
    0
    Juffrouw
    Op aanraden van een kennis hebben wij de BabyBjorn wipper aangeschaft. Wat een superding zeg! Het is echt mn beste aankoop wat betreft de baby uitzet. Ons mannetje zit er super in. Zijn rug wordt heel goed ondersteunt, mijn inziens veel beter dan bij de regulieren wippers en bovendien wipt hij ook echt. Als mannetje beweegt, beweegt de wipper met hem mee, en dat geeft dubbel plezier. Hij heeft 3 standen en je kan hem heel makkelijk inklappen en meenemen. Bovendien vind ik hem er superhip uitzien. wel is hij wat aan de prijs, wij betaalde 70 euro volgens mij maar hij is het geld echt waard!

Xx Juf

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

In ieder geval niet die van de hema.

Wij hebben die gekregen,als kraamcadeau. Hij loopt heel recht, met alleen bij de kont zeg maar een kuiltje. Als Sasha erin zit, zakt ze helemaal naar beneden en ligt ze met d'r rug in die kuil ipv met d'r billetjes.

Dus ik zou er 1 zoeken, die helemaal rond ligt ofzo. Of inderdaad met een verkleiner.

7. Anna1978

Anna1978 Actief lid

Oct 7, 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Ook hier op aanraden van vele de eerder gekozen wipper geruild voor de babybjornwipper.

8. Olly

Olly Actief lid

Jan 27, 2008
    322
    0
    0
    Hoi, ik heb nog geen kids/of zwanger, maar meerdere vriendinnen hebben ook de Baby bjorn en deze is echt super. Hierin kunnen ze zelf wippen, ander moet je eigenlijk zelf bewegen. en idd op 2 verschillende standen. De baby's hier hebben er erg veel lol en en hij is super handig. ga ik zelf ook kopen als het ooit zover is.

9. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,069
    3,862
    113
    Ik ken ook iemand met een babybjornwipper en zij was er ook heel tevreden over. Zelf heb ik een mutsy kinderwagen en heb daar zo'n beugel bij waardoor je het zitje gewoon als wipstoel kunt gebruiken. Hij is lekker stevig en ze zit er nu nog steeds in met bijna 11 maanden. Hij veert niet echt, maar schommelt wel prima als ze gaat wiebelen.

10. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    wij hebben die van chicco dacht ik, en die beval heel goed. Wipt goed mee en ze kan er goed in zitten :D

11. ml80

ml80 Actief lid

Oct 21, 2007
    221
    0
    0
    Bij Arnhem
    bedankt voor de tips!
    We hebben er vanochtend eentje gekocht!

Groetjes Marleen

Share This Page