Welk campingbed/reisbed/box en flessenwarmer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door jenk, 15 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jenk

jenk Nieuw lid

9 jul 2015
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Omdat wij binnenkort op vakantie gaan in een huisje zoeken wij een goed campingbedje.

Het liefst een bedje met verstelbare bodem hoogte en ook een bedje dat je als box kunt gebruiken.

Heeft iemand ervaring met campingbedjes en waar je op moet letten?

En heeft iemand ervaring met fleswarmers? Langzaam stappen wij over naar flesvoeding en dan willen wij onderweg ook in de auto een flesje kunnen warmen. Wie weet een goede fleswarmer?

2. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Ik zou gewoon een kleine thermosfles met gekookt heet water meenemen met flesje koud water.
    Flessenwarmers vind ik ondingen.

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wij hebben altijd een kleine thermosfles met heet water en een flesje met koud water meegenomen. 1:3 heet en 2:3 koud en dan je poeder erbij geeft doorgaans de goede verhouding en is ook veel sneller klaar!

Camping bedje, als je kindje heel klein is kan je gewoon hetzelfde bedje gebruiken. Ze hebben wel een camping bedje box zeg maar maar die is wel onhandig groot voor beddengoed. Ik heb er een van een meter ipv 1.20 en daardoor gaat ie wat minder lang mee.

4. jenk

jenk Nieuw lid

9 jul 2015
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor de tip. We nemen inderdaad maar een thermofles mee.

En eventueel voor de nood een flessenwarmer in de auto. Heeft iemand daar ervaring mee (de brede dr. Brown fles moet erin kunnen).

Qua campingbedje zoeken we inderdaad een bedje dat ook als box kan dienen op vakantie. Ze zijn er van 30 euro tot 350 en we weten niet echt waar we op moeten letten.

5. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Hier een vrij standaard camping bedje van Topmark en daar zijn we tevreden over. Makkelijk in en uit te klappen, groot genoeg (ledikant maat). Niet op verschillende hoogtes, dat vond ik er maar onveilig uitzien (weet niet waarom haha)

Deel Deze Pagina