hoi, ik heb inmiddels bijna de hele uitzet kompleet, op een paar dingen na....waaronder een voedingskussen! Wie heeft tips waar ik op moet letten of welke de fijnste/beste is?
wat vond ik belangrijk: - wasbare hoes - prettige dikte (vond die van de Hema te 'dun') heb er een van de prenatal (comfy nog wat...) Ik slaap er mee tijdens de zwangerschap, echt heerlijk. Tussen je knieeen en je buik ertegen aan. Heel fijn. Je kan er ook lekker op steunen als je in bed wil zitten (tv kijken ofzo )
Ik heb niet echt tips voor je. Ik heb er zelf 1 gehad van Prenatal. Deze hoes kan eraf om te wassen en het kussen is ook fijn. Ik ben hier tevreden over.
ja ik heb ook die van de Hema en zakt snel in na een tijdje gebruiken. Ik ga nu waarschijnlijk de "my brestfriend" kopen. (ik laat m'n vriendin die 3 maanden eerder is uitgerekend eerst even testen) http://www.mybrestfriend.com/ Ik weet niet of je ze ook in NL kunt kopen.
Die van de hema vindt ik niks. en mijn tip is. koop een kleine. ik heb er eentje bij http://www.misslittle.nl/main.php?showd ... aar%202009
Mijn tip; koop er een met van die bolletjes vulling (ipv 'kussen'vulling) die kun je makkelijker modelleren. En ik heb een kleine gekocht (boomerang model zeg maar) dat vind ik persoonlijk makkelijk dan zo'n U model dat helemaal om je heen ligt. En zoals je de rest al zei: wasbare hoes! En vergeet er dan niet een extra hoes bij te kopen (1 in de was, 1 schoon).
Dank voor jullie reacties allemaal! Heeft die van de Prenatal ook die bolletjesvulling waar Suuz het over heeft? en is die van de Prenatal dan zo'n U-model of zo'n boomerangmodel?
Ik heb er een van de hema en vind het een prima ding. Echt geen problemen mee. Kan er heerlijk op liggen als ik op bed nog even tv kijk. 's nachts gaat ie weg, maar dat komt omdat ik zo vaak draai, dat ik het hele kussen onhandig vind.
Ik had zo'n grote en heb zo'n klein model. Die grote vond ik verschrikkelijk en was dus snel de deur uit. Zo'n groot onhandig ding waarmee ik zat te worstelen (met voeden bedoel ik dan, niet t slapen) Dat klein model vind ik helemaal geweldig. Wasbare hoes is zeker slim. Ik heb ook van die bolletjes erin, is idd makkelijk te modeleren.
denk dat het bij iedereen wel anders is. de vraag gaat uit naar welk goed is voor bij het voeden..niet bij het slapen als ik TS goed begreep. Ik heb de Hema en is inderdaad snel 'plat'. (gekocht om mee te slapen) Als ik het zo kijk straks is zo'n grote oekel van een ding lekker onhandig met beeb in een arm en de ander de kussen proberen op puffen voor de goede steun. Ik zou dan eentje kopen die goed steun bljft geven. lekker stevig dus. en klein lijkt mij fijn ..handig bij verplaatsen. maar zoals ik al zei bij ieder is het anders.