Ik hoor heel veel positieve berichten over de lodger wrapper. Maar zijn er vergelijkbare wikkeldekens van andere merken? (vast wel...) Of zijn die dan weer anders? In juni wordt onze meid geboren. Dan is de katoenen versie handiger denk ik? Waarvoor gebruiken jullie de wrapper allemaal? Is hij op internet nou goedkoper te vinden dan in de winkel? In de winkel vind ik het assortiment ook niet zo groot... op de site van lodger zelf zie ik veel meer leuke motiefjes!
Onze kleine wordt in april/mei geboren. En wij hebben de katoen versie. Heb er twee een voor in de wagen en eentje voor beneden voor op dE bank of box en zo gewoon lekker warm
ik heb er 1 (fleece), amper gebruikt. ook ander soortige wikkeldoeken niet. zoonlief is in juli geboren, met die hittegolf, maar hield zich in begin nog niet lekker zelf warm.
zoon in sept geboren heb de Lodger Wrapper Cotton... eerst weekjes erg fijn...later vond ie het irritant wnat wilde zn armpjes bewegen... dus als maxi cosi dekentjes gebruikt...doe ik nog steeds...hij draagt dan bijv maillot+broekjes en dan die wrap erover...dubbel en dan lekker i ebeentjes invouwen... idd kort gebruik...maar vond em wel heel fijn en mooi
Zie ik nou dat er 2 vormen bestaan? (rond en de 'normale' vorm)? Is er nog een verschil in wat handig is of werkt het allebei?
hier werkte die vierkante iig niet. hij trappelde continu zijn benen bloot. ook van die wikkeldoeken met 'zakjes' om de benen in te stoppen mocht in dat kader niet baten.
Wij gebruiken de fleece nu in de kinderwagenbak. Ventje is nog erg klein, dus een jasje zit voor geen meter. Nu leggen we de fleece wrapper in de wagenbak; mannetje erin en karren maar We hebben ook de katoenen versie, maar die hebben we nog niet gebruikt. Ik heb ze een tijd geleden via de site van Prenatal gekocht; elk voor 22,50 Euro Als je zoekt op lodger wrapper aanbiedingen via Google oid vind je vast wel wat leuke aanbiedingen!
Mijn dochter is van eind april en ik heb een Lodger Wrapper Fleece. Ik gebruik 'm nu nog steeds op het cb om haar lekker in te wikkelen als we moeten wachten en ze al gewogen en gemeten is (ze heeft dan namelijk alleen nog maar een luier om) en ik heb 'm heel lang gebruikt in de kinderwagen ipv een lakentje en dekentje. En aan het einde van de zomer als we bijv. 's avonds buiten zaten of op een terrasje zaten, gingen lunchen etc en ze werd wakker, dan haalde ik haar uit de wagen, wikkelde haar lekker in de wrapper en nam haar dan op schoot. Ik zou wel voor en fleece gaan ipv een katoenen. Als ze nog zo klein is van de zomer kan je haar ook in de badcape doen (deed ik op het begin ook bij Ayla) en van het najaar/winter kan je dan de Fleece Wrapper heerlijk in de kinderwagen gebruiken.
Ik denk dat ik voor de fleece ga. Op de site staat dat je die ook in de zomer kunt gebruiken. De katoenen adviseren ze meer voor binnen (voeden, inwikkelen, ...) Ik lees dat iemand ze in de kinderwagenbak gebruikt ipv laken en deken. Dan hoef je dus behalve een hoeslaken verder niets in de bak te leggen?
Ik had over het matrasje een molton en een hoeslakentje (gewoon wiegformaat) en dan gebruikte ik verder alleen de Lodger. Toen het kouder werd deed ik nog een extra dekentje over de Wrapper, of die hoes over de bak.
Hier net zo. Alleen ipv een hoeslakentje gebruiken wij een waskussenhoes. Erg makkelijk door het elastiek