Beste meiden, ik ben op zoek naar een molton die helemaal over het hele matrasje heen gaat en dan dicht geritst word, zijn die te krijgen voor een wiegje? alvast bedankt voor de reacties!
http://www.prenatal.nl/shop/product.asp ... ctid=60869 is deze bijvoorbeeld helemaal over het hele matrasje?
Volgens mij kan je die van prenatal niet helemaal om het matrasje ritsen. Ik heb ze nl zelf ook en die zitten alleen aan de bovenkant en dan om de zijkanten. Ik zou niet weten waar die wel te krijgen zijn hoor, ik heb ze eigenlijk nog nooit gezien ... Mag ik vragen waarom je hiernaar op zoek bent?
Volgens mij niet. Je kunt onder het matrasje anders nog van die zachte moltondoeken of flanellen luiers leggen mocht het nergens te krijgen zijn.
Ik denk dat die niet bestaan. Als je alleen het wiegje en de onderkant van het matrasje wilt beschermen, kun je er toch ook iets anders onder leggen, zoals een hydofiel luier?
Of iets dergelijks verkrijgbaar is, weet ik niet... Ik heb zelf gewoon een molton onderlegger gebruikt, en dat werkte prima. Omdat zo'n wiegje zo klein is, past die onderlegger er perfect in! (Je houdt dan aan de boven- en onderkant maar een héél klein stukje over)