Na aanleiding van het topic Show hier je babykamer en Show hier je kinderwagen, is dit een topic om de inhoud van het kledingkastje van je baby te showen
Leggedeelte met achteraan de luiertruitjes en broekjes en vooraan de kleertjes.. Links is maat 50/ 56 en rechts (2 truitjes en broekje) maat 62, ik heb dus nog maar heel weinig in maat 62 en groter
En de la, met achterin de rompertjes met lange mouwen vooring de rompertjes met korte mouwtjes.. Links maat 50/56, rechts maat 62/ 68 Helemaal rechts liggen de mutsjes, zwembroekje, maillotjes en sokjes.
Leuke topic! Woohw wat netjes! Hier is mijn inhoud. Rechts bovenin de kast is het kleine spul (56 en 62) en de broeken. In de lade van de kast ligt nog niet zoveel, wil pyama's enzo daarin kwijt denk ik.
In de lades van de commode liggen rompers, hydrofiele luiers ed, slabbers, spuugdoekjes, sokken, pampers.
Bedankt dat je het een leuk topic vind en voor het plaatsen van de foto's! Wowie Jois, wat heb jij veel zeg!! En ook super super netjes hoor!!
Oh, leuk topic. Bij iedereen in de kast spieken. Dit was de kast van Amy maat 62-68. Enorme roze wolk.... Inmiddels heb ik ook wel wat andere kleurtjes voor dr...
Wauuuuuuuuw Collo, wat super super veel! Was het kleintje hier al geboren of niet?? Jouw kleintje heeft meer kleding dan ik, mijn vriend en ons kleintje bij elkaar Super leuk zeg! Wordt helemaal vrolijk van het zien van die gevulde kastjes
jee collo... je kunt de kleine iedere dag wat anders aan doen, zonder te wassen, en volgens mij heb je dan nog genoeg. grappig om te zien.
@vlinder24: Wat een leuke inhoud van je kast!!! En wat een schattige zwembroek! @jois: Moooi!!! Ik vind die boom aan de muur ook zo gaaf! En de kast zelf....zou ik ook wel willen hebben @collo: Jeeeeemig!!! Ik dacht dat ik veel had! Kun je 's ochtends nog wel kiezen? Wel erg leuk hoor!
LOL als ik al een derde heb van de hoeveelheid van jou dan is het veel. Heeft ze alles gedragen? Hier geen hang kast maar alles in een HEMNES kast van IKEA en helaas geen foto's misschien komen die later nog. Nu moet ik er wel bij vertellen dat ik een zoontje heb en zelf al niet zo'n shop wonder ben. Ook bij een meisje zou ik niet zoveel hebben namelijk. Maar wie ben ik!!!
Ik kan idd smorgens niet kiezen. Het beste is het als ik compleet slaperig iets uit de kast trek, want als ik erover na ga denken dan blijf ik bezig... Het is idd veel, maar vind het zo leuk om kleertjes te kopen. Ook tweedehands kleertjes via Marktplaats. En deze kleertjes gaan via de dochter van mijn beste vriendin weer trug naar mij, want we verwachten in februari weer een dochtertje. Nu alleen proberen niet teveel bij te kopen voor beeb nummer 2... (en het is idd heel makkelijk als je eens een luie week hebt dat ik genoeg voorraad heb om uit te kiezen, dus niet meteen hoef te wassen (of strijken))
@Vlinder: ik heb de helft van de 'grotere' maatjes zelf gekocht en de helft gekregen. De kleine maatjes (56) wilde ik allemaal compleet hebben en niet wachten op of ik eventueel nog wat ga krijgen. Die rompers in de lade: is ook allerlei maten hoor!! De hydrofiele luiers: ja die zijn er zeker veel..! hihi! @Collo: Pff wat veeeeeeeeel! Wel heel gaaf! Heb je ook nog veel van je eerste kindje? @Dinkie: Dankje! Ben ook erg blij met de boom en natuurlijk de meubels. Vind de kast het meest gave van allen. Gekocht via marktplaats!!