Wij hebben internet via online. Afgelopen hebben we iedere dag dat ons internet er een keer of 10 uit valt. Hebben ook telefoon via ze en dat is dus ook drama. Wordt er werkelijk waar gek van. Heb net iemand geprobeerd een pbtje te sturen. Werkelijk waar 4x op nieuw een heeel verhaal getypt... en je raad het waarschijnlijk al... tot 4x toe het verhaal foetsie omdat internet er uit valt. Zijn er nog meer die internet via online hebben en hier problemen mee ondervinden? Heb ze van de week gebelt.... uw modem doet het prima... nou meneer hoe kan het dan dat mn internet er uit valt ... en telefoon ook.. ja eh weet ik niet... we gaan het uitzoeken bellen u nog terug.. ja doe dat.
ik heb niet dat hij uitvalt. Alleen word er bij mij in 1x een hoger bedrag afgeschreven. Dus ben op zoek na een ander.
heb ook online al jaren en het gaat hier redelijk goed, al klapt het er hier ook wel eens uit hoor, gewoon even alles weg, modem resetten en klaar. toch als het zo vaak als bij jou zou gebeuren zou ik een andere modem willen.
ja ligt er wel aan, wij hebben het nl gehad paar jaar terug, konstant lagen we er uit, ze riepen toen ook hetzelde bij ons, toch een nieuwe modem geiest en toen was het heel lang weer goed.
Ik heb een aantal jaar geleden online gehad en ook datzelfde probleem... Toen werd er ook steeds gezegd dat het mijn modem niet was maar na heel veel belletjes toch een modem gekregen. Toen ging het iets beter maar heb het toen heel snel opgezegd en heel snel iets anders genomen!!!!!