Gatver de gatver... ik ben als sinds vannacht behoorlijk duizelig. Dit ook met vlagen, zo gaat het goed, zo gaat het ineens bergafwaarts. Ik heb niet het idee dat mijn bloeddruk gekelderd is, maar meer dat ik wat onder de leden heb. Zeker omdat mijn man dit gisteren ook had. Mijn dochter kreeg gisteren ineens spontaan koorts en dat is nu weer over.. Dus nu zal ik wel aan de beurt zijn met iets vaags.. Even goed... Gatver de gatver!
Hoi Gupsie, Gaat het weer iets beter? Ik hoor meerdere mensen over duizeligheid. Mogelijk een virusje (?) Anders zou ik morgen gewoon even je VK bellen. Een extra check kan nooit kwaad Groetjes, Lotte
ja het gaat... haha, ik dacht eigenlijk zelf aan het weer, druk verandering (daar heb ik weleens last van als daar ineens grote verschillen in komen) MAAR thanks for asking... haha, gooi hier maar een slot op. Slaat zo ook nergens op hè..
Zat ook te denken aan een virusje omdat je man er dus ook last van heeft en je dochter ook nog eens ziek. waarom een slot? misschien zijn er meerdere joh