Hoi allemaal, ik zoek even naar ervaringen van mensen die ook in een vruchtbaarheid behandeling zaten of zitten. Ik wil het mijn man op een bijzondere manier vertellen, via een fotoshoot. Ik wou het ziekenhuis afwachten en dan diezelfde avond naar de fotograaf. Maar nog 2 dagen mijn mond houden vind ik nu wel een beetje lastig. Zouden jullie het aandurven als je testen heel mooi oplopen? Ik zit 14 dagen na punctie precies. Ik durf bijna wel te zeggen dat als ik een CB digitale doe de hij ook positief uitslaat. Ziekenhuis doet overigens geen bloedonderzoek, alleen urine onderzoek. Dus ook een zwangerschapstest. Moet wel een hele rare zijn mocht deze niet positief zijn. Dus voor vandaag de fotoshoot proberen te regelen of wachten tot dinsdag?
Lieverd, ik denk dat je er echt wel vanuit mag gaan dat ie positief is hoor!! Er kan natuurlijk altijd nog wat mislopen, maar dat is in heel het leven zo hé! Ik zou zeggen, GO for It! proficiat nogmaals! X
Ja dat is ook zo! Dit is gewoon zo''n raar idee. Je wacht zolang op dat tweede streepje en toch twijfel je als een gek. Hij wordt met de dag donkerder. Zal ik nu een digitale doen en als deze positief is gewoon naar de fotograaf gaan? Haha sorry hoor. Wil het zo graag op deze manier vertellen maar wil het ook zo graag zeker weten
Ik zou idd gewoon een digitale kopen. Als die ook positief is de boel regelen Ik zou dat trouwens echt niet kunnen :') zou meteen mn vriend bellen als ik een positieve test zou hebben :')
hihi, het "zien" staan is nog altijd het beste om door te dringen veel plezier met de shoot en het hem vertellen!! Laat ons iets weten, hoe hij reageerde hé
Nou duidelijk toch? Mooi die fotograaf gaan regelen, kan je het eindelijk aan hem gaan vertellen! Geniet!
Oh trouwens, als de punctie vandaag 2 weken geleden was, dus wanneer je de punvtie op zondag had, dan ben je nu 4 weken zwanger. Niet 3 weken en 6 dagen
Klopt, nog geen tijd gehad om het aan te passen. Zal het zo even proberen. Zweef nog even verder op mijn roze wolk haha
Het vertellen was echt geniaal! Ik denk dat deze fotos super tof worden. We hebben eerst een kleine fotoshoot gehad, gewoon wat foto's samen. Daarna op de grond zitten met onze ruggen tegen elkaar en hadden we allebei een bordje en daar moesten wij iets liefs voor elkaar op schrijven. Ik had dus opgeschreven ; Je wordt Papa!! Toen we beide het bordje omdraaide besefte manlief het natuurlijk niet haha. Maar nadat ik de test had laten zien rolde wel even de tranen over zijn wangen. Heel mooi moment!!
Aaaahhh wat een ontzettend leuke manier om het te vertellen!! Ze prikken bij mij ook achter m'n ogen hoor!! GENIET van je ZWANGERSCHAP!