timolol

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door angelizzy, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angelizzy

angelizzy Lid

20 jun 2014
    46
    1
    8
    Hoi,

Onze dochter heeft een aardbeienvlek. Nu hebben we timolol gekregen van de kinderarts. Heeft iemand hier ervaring mee? Vroeg me gewoon af als er mensen zijn die het gebruikt hebben en waarbij het ook eerder is weggegaan.

Alvast bedankt

2. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    ik weet dat ik zon vlek had en die is vanazalf weggegaan na anderhalf jaar ongeveer.

3. angelizzy

angelizzy Lid

20 jun 2014
    46
    1
    8
    Ja de kinserarts zegt dat het minimaal 5 jaar duurt bij mijn dochter, maar de timolol blijkt het proces te versnellen.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Onze oudste heeft een aardbeivlek, maar daar is niets mee gedaan. Werd vanzelf lichter en dunner.
    Was toen toevallig ook onderzoek naar, maar daar kwam juist uit dat medicatie helemaal niets hielp. Als het op een niet-zichtbare plek zit, zou ik er sowieso geen medicatie voor gebruiken: alle troep die je niet perse in je lijf hoeft te stoppen, moet je er vooral ook niet instoppen :(

5. Wondertjes1114

Wondertjes1114 Bekend lid

1 feb 2011
    519
    0
    16
    Mijn dochter had een aardbeivlek. Hij is nu zo goed als weg. Dit is vanzelf weggetrokken.

6. angelizzy

angelizzy Lid

20 jun 2014
    46
    1
    8
    Deze zit op haar kin. Net een dik rood snoepje wat erop geplakt zit.
    Kindjes kijken haar stom aan en laatst riep er een bah bah bah. Nu heeft ze er nog geen erg in, maar als ze iets groter is waarschijnlijk wel. Al proberen we haar hier zo goed mogelijk in te ondersteunen.
    Het meeste is inderdaad troep, maar het schijnt dat timolol geen kwaad kan. Het zijn eigenlijk oogdruppels.

7. moeps84

moeps84 Lid

14 mrt 2014
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij dochter ook tot 6 maanden timolol op de vlek gesmeerd. Volgens dermatoloog hielp dit de groei vd aardbeienvlek te remmen. Meeste aardbeienvlekken zijn uitgegroeid met 6 maanden. Nu is ze bijna 3 en is de vlek erg verbleekt.

Deel Deze Pagina