Hoi dames, Even een vraagje, Ben nu vorige week met mijn dochtertje bijna 10 maand bij de ha geweest. Ze had koorts en heel erg snotterig,bleek een longontsteking te hebben en een luchtwegen infectie dus antibiotica voor gehad. Nu afgelopen maandag weer bij de ha geweest was het een virus.(de koorts bleef en ze werd weer wat slechter). Sinds maandag nacht heel raar hoesten heel droog tot kokhalzen toe. mijn vraag wat kan het wezen? b.v.d. Patricia
Mijn dochter hoestte zo vreselijk toen ze bronchitis had. Ik neem aan dat de huisarts wel naar de longetjes heeft geluisterd? De ab moet geloof ik met 5 dagen aanslaan en dan zou de koorts ook gezakt moeten zijn. Als jij het niet vertrouwd gewoon weer bellen. Beter een keer te veel, dan te weinig toch. Je kunt altijd bellen om even te overleggen met de assistente..
Bedankt voor je reactie, ja ha heeft naar de longetjes geluisterd die klonken goed ze heeft vanaf vrijdag de antibiotica vandaar dat ik maandag ook nog heb gebeld zal gewoon de ha even bellen om te vragen hoe of wat.