Hoi Allemaal, Wanneer ging jullie kleintje een keer op een dag slapen? Ze slaapt nu nog twee keer op een dag en dat zijn twee kleine slaapjes van ongeveer een uur. Ik ben benieuwd rond welke leeftijd ze dan over kan gaan naar 1 keer slapen! Groetjes van Dolfijntje
Fleur is pas sinds een paar weken over naar 1 slaapje van 11:30 tot 14:00 ongeveer. Maar het verschilt per kind. Gemiddeld gaan kindjes met 18 maanden pas naar 1 grote slaap. Fleur gaat wel rond 18:00 uur al richting bed omdat ze er net een beetje tussenin zit zeg maar. Ze red het nog niet helemaal om dan langer op te blijven. Succes, M
denk dat je kleine vanzelf wel aangeeft als ze 1 keer wil slapen. Zou mooi zijn als je van de 2 kleine slaapjes 1 lange in de middag kan maken. Geeft ze zelf aan als ze moe is of leg je haar op een vast tijdstip op bed?
ja ik denk het ook Ik wist niet echt wanneer de meeste kindjes overgaan naar een slaapje! Je moet het ook altijd maar afwachten he
C is nu net pas over.. Hij begon rond zijn 1e verjaardag al af en toe met 1 slaapje. Maar pas sinds 3 weken slaapt hij elke dag 1 keer (behalve vandaag=verkouden=slechte nacht). Het heeft dus nog best lang geduurd voordat we weer in een fatsoenlijk ritme zaten.
Een maand na mijn zoontje's eerste verjaardag begon hij een beetje de rommelen met zijn 2 slaapjes. Een twee maanden later ( 15 maanden ) zat hij op 1 slaapje. Van 12.30 tot 14.00/14.30
Jelle slaapt vaak alleen van ongeveer 12 tot 3 uur heel enkelt gaat hij sochtends nog even een half uurtje naar bed maar dit gebeurd niet vaak meer dus jelle zit op 1x p.d ''s avonds krijgt jelle om 7 uur laatste fles en 's ochtends om ongeveer 8 half 9 eerste fles is ook per kind verschillend natuurlijk
Hier ging ze met 11 maaden in 1 keer over van 2 keer 1 1/2 uur naar 1 keer 1 1/2 uur. Had nooit verwacht dat dat zo snel zou gaan.
amy was ongeveer 10 maand toen ze overging naar 1 slaapje. maar dat kwam ook omdat ze sochtends nooit heel vroeg was. en ze wou ik gewoon echt niet meer slapen. eerst sliep ze steeds maar 1 uurtje op een dag en sinds ze echt meer actief bezig is meestal 2 uurtjes, heerlijk!
Eva slaapt sinds een paar maanden 1 keer. Een hele tijd zo'n anderhalf uur, de laatste weken maar 3 kwartier, maar vandaag weer ruim anderhalf uur! Hopelijk blijft het nu weer zo .
Vanaf anderhalf jaar hier. Wel een beetje gestuurd toen. Jarissa zat wat te hangen tussen 2 dutjes en 1 dut. De kraamhulp heeft haar toen voorzichtig richting 2 dut geduwd zodat ik tussen de middag echt mn rust kon pakken. Werkte hier uitstekend.
rond Dano's 1ste verjaardag rommelde hij met de 2 slaapjes. Het eerste slaapje steeds later en het 2e slaapje steeds vroeger. tot ze aan elkaar geplakt waren. dit heeft af en aan een week of 3 geduurd. de ene dag 1 slaapje en de andere dag 2 slaapjes
Hihi, en mijn Jelle (die 1 dag ouder is dan de jouwe fokje, grappig!) doet meestal nog 3 slaapjes op een dag, maar ook regelmatig 2. Hij is nu net een beetje van 3 naar 2 aan het gaan dus.
Verschilt heel erg van kindje tot kindje hoor! Ik heb hier een hele drukke dame en die ging rond haar verjaardag over naar 1 slaapje van ongeveer 1 uur. Nu slaat ze dat vaak al over.
rond 12 maanden deed alicia nog maar een dutje en dan meteen 2 uurtjes daarvoor eas het om 10 uur en om 3 uur 1 uurtje nu dus slapen van 8 tot 7 smorgens en dan een dutje van 2 tot 4 soms zelfs half 5