wiens man is ook verbaasd over deze forum

Discussie in 'De lounge' gestart door Sila24, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Mijn man is het wel gewend, zit hier al best lang en nog op 2 andere fora ook.
    Hij zit zelf op het motorforum, wel iets ander sfeertje :D

2. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Ik heb heel vaak dat ik wat vertel tegen hem en dan vertel ik erbij dat ik dat dan heb gelezen op zwangersch.pagina. Dus die ''term'' is hem inmiddels niet vreemd meer.

Ook moet ik weleens hardop lachen als ik weer een leuk topic lees met humoristische uitspraken of gebeurtenissen en vertel hem dan meestal ook gelijk waarom ik zo moet lachen....
    dus hij is het wel gewend.....

3. pink99

pink99 Actief lid

2 jul 2011
    451
    0
    0
    NULL
    brabant
    die van mij is heel nuchter maar hij vind het voor mij fijn dat ik hier met mn vragen terecht kan. De grappige dingen vertel ik hem ook en daar kan ie dan wel om lachen voor de rest vind ie t allemaal wel prima

4. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    de mijne precies hetzelfde! zit hier dagelijks en al aardig wat dingen hier te weten gekomen die ik hem dan vertelde ook.. gisteren gaat hij weer achter de laptop stond de lounge open zegt ie ZWANGER schapspagina? wat moet je daar nou?

ik dacht echt oooh schat is al de zoveelste keer dat je het vraagt, schat hier krijg ik ook tips over dingen betreffende onze gezellige peuterpuber :D en ook nieuwsberichten en grappige dingen staat van alles op.. ik dacht echt zucht hoe vaak ga je dit nou nog vragen (onthoud werkelijk niks ;) )

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ben blij dat we jullie er blij mee hebben kunnen maken !

en ik krijg er een hele mooie zelfgemaakte sleutelhanger voor terug :D:D

on topic mijn man vind het hier wel "leuk" alleen snapt de naam zwangerschapspagina niet zo omdat veel niet met zwangerschap te maken heeft haha,

6. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.

Hahahaha... :D:D

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    MIjn vriend is het ondertussen wel gewent hoor
    Toen wij zwanger probeerde te raken en het niet zo lukte zei die wel eens je bent er te veel mee bezig vooral door die site.
    Ik zo nee ik kan zo met meiden delen hoe ik me voel en hun snappen het dus kunnen me steunen en zo hoef ik niet tegen jou te klagen.

Daarna nooit meer wat over gehoord.
    EN hij weet dat ik elke dag ff in me vaste topics kijk .

Ik ben ook blij met dit forum soms is er wel eens een discussie maar dat moet kunnen.

8. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Mijn man is het ondertussen ook wel gewend!

zit al heel wat jaartjes ook op een belgisch forum, en al een tijdje hier ook.

en vertel hem ook wel dingen van hier, of als ik ergens mee zit kan ik het hier kwijt, of een vraag of een mededeling wat dan ook!

en daarbij zitten er ook wel een aantal bekende van mij hier op het forum, en via hier ook al andere mensen wat beter leren kennen :D

en manlief vindt het allemaal wel best! die snapt ok dat ik mijn ei wel is bij een ander kwijt wil als bij hem haha

9. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    mijne weet dat ik op n forum zit en schrijf. maar hoe of wat weet hij niet. hij vond t wel heel gek dat ik toen een meeting had hier in huis met westfriese mama's.
    ja en dat je hier adviezen kan krijgen ook van verloskundige enzo dat snapt hij echt niet.

maar ik vertel hem eigenlijk ook niet wat ik lees en schrijf, is voor mij gewoon een prive activiteit.

10. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Mijn man snapt geen drol van wat nou de lol van een forum is. Soms kijkt hij even mee over mijn schouder en dan zegt ie iets van "omg, die heeft 2000 posts. Hoe kun je nou zoveel te zeggen op een ZWANGERSCHAPSforum?". En dat terwijl 2000 niet eens zo gek veel is haha. Het wil er bij hem niet in dat het gewoon leuk kan zijn om af en toe wat zinloos te kleppen.

11. Marjanneke1981

Marjanneke1981 Actief lid

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    Ach, wij kennen elkaar zelfs via een forum... dus hij snapt het wel:D

En regelmatig zit 'ie stiekem mee te lezen, want hij is zelf ook veel te nieuwsgierig over wat er allemaal gebeurt met mij, ons kindje en hoe het straks zit met een bevalling etc.

12. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ohh daar bemoeit hij zich niet mee hoor. Hij weet wel dat ik soms iets doe op een forum over kinderen ofzo haha.

Hij vind het vooral leuk dat ik mijn mijn twittermatties heb gevonden hier die mij door dik en dun steunen.. en natuurlijk alle adviezen rondom mijn eerste zwangerschap.

13. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Nee na zonder andere zegels schiet het niet op.
    Erg hè zo verslaafd

14. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Mijn man vind het maar vreemd.

Hij snapt geen Nederlands maar zegt wel: Skrive du at SwanGGGerscaps- Forum" igen!?!? (Schrijf je alweer bij de zwangerschapsforum?)

Hij snapt ook niet dat ik foto's aan het maken ben van ovu-testjes.

15. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Mijn vriend zegt elke keer als ik op de site zit "En is er nog iemand zwanger?"

Jaren terug had ik met een groep meiden contact via Partyflock en we zijn ook allemaal in hetzelfde jaar bevallen en spraken we af en toe weleens af.

Hij vind het wel vreemd maar bemoeit zich er verder niet mee.

16. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ha,ha hier ook. :D hij zei een keer; 'anders vraag je het even aan je virtuele vriendjes'

nou ja zeg, het was ook meer de toon hoe hij het zei ;)

17. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
    Niet alleen mijn man vind dit apart en bijzonder. Ik ook.
    De hele barrière van onzekerheden om op iemand te reageren of iemand aan te spreken valt weg. Of om wat te vragen. En op die manier leer je eerst iemand zijn karakter te kennen.

Wel heel grappig om toen in het show your self topic om bij bepaalde karakters ook gezichten te krijgen!

Soms worden er topics geopend die heel gevoelig liggen, en meestal laait het ook flink op in die onderwerpen. Maar uiteindelijk heeft iedereen zijn zegje er over kunnen doen en is het ook goed!
    Iedereen is anders en dat word hier (meestal) wel gerespecteerd.
    Toch erg waardevol in deze tijden!

Ik ben blij dat dit forum er is. :D

18. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28

Haha ja dat is binnen dit forum ook een heel spektakel. Tuurtestjes, ovu-testjes ed.

19. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Mijn man vond het eerst onzin. Nu vindt hij het handig en gezellig. Mijn moeder vond de augmama's maar raar, zwangere vriendinnen maken deed je in haar tijd immers bij de zwgym.

Inmiddels heb ik een groep vriendinnen via dit forum die ik ook met enige regelmaat zie, dus mijn moeder snapt het nu ook.

20. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Mijn vriend verteld wel eens aan mensen dat ik op zp zit en heeft het dan over een of ander zwangerschaps forum,waar allemaal kakelkippen bij elkaar zitten haha. Maar toch is het af en toe van ooh schat anders vraag je het toch even op dat forum van je :p

Deel Deze Pagina