Haha mijn man is er ondertussen ook wel aan gewend. EN regelmatig zegt hij dan ook.. Vraag maar even op 't forum hoor .. Lach me dood.. Ik vind het ook echt ontspanning om hier even bij te lezen en te kletsen en vooral ook omdat we veel met zijn allen hetzelfde meemaken...
Mijn man vind het allemaal wel prima dat ik op dit forum schrijf en stoort zich er niet aan. Hij heeft ook weleens gevraagd of ik een bepaalde vraag op het forum wilde stellen.
laten we zeggen dat hij eraan gewend is, maar echt snappen doet hij het volgens mij nog steeds niet. Hij vind het wel handig om eens dingen te kunnen vragen geloof ik
Hier krijg ik regelmatig te horen; "Oh ze zit weer op ZP hoor! Hoe gaat het met je virtuele vriendinnetjes?" Haha Maar als hij iets even niet weet zegt hij wel; "Vraag het even op het forum!!" Whahahaha Hij zegt het niet, maar hij is net zo gewend aan zwangerschapspagina als dat ik dat ben
Haha mijn moeder snapte er ook niks van Man vind het wel handig, vraag t even zegt ie dan, allang blij dat ik niet tegen hem loop te zeuren denk ik
hihi dat zegt mijn vriend ook, ah ze zit weer op dat zp gebeuren haha... maar ook altijd wel positief...en....het is gewoon erg verslavend haha...
De mijne verklaard met voor kierewiet en drijft regelmaat de spot met 'dat zwangerschapspagina, en dan maar zeuren dat de boel niet gedaan is'
Mijn man vindt dit forum wel leuk. Als er ooit iets is zegt ie altijd, weten ze dat op dat forum waar jij altijd komt niet? hahaha
Mijn man verbaast zich er vooral over dat als er iets gebeurd is, ik altijd wel 'inside-information' kan vertellen oh dat klinkt wel heel erg trouwens... maar zo zie je maar weer dat de wereld maar heel klein is zoals toen met Breivik, alphen enz... verder vind ie leuke anekdotes wel leuk om te horen en bij een reltopic zit ie hoofdschuddend. maar verder boeit het hem niet, maar toen laatst een zoontje van onze mede-novembermama overleed heeft ie me wel getroost. hij snapt ook niet waarom vrouwen altijd zoveel met elkaar moeten delen
Mijn man vindt het maar niks. Hij snapt niet dat ik met vreemde vrouwen op internet wat zit te schrijven. Maar hij is zelf dan ook helemaal geen internetter. De meeting met de septembermama's 2 jaar geleden vond ie al helemaal onzin!