Wiens peuter ook al lang verkouden?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Loe, 22 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Mijn zoontje is werkelijk al wel vijf weken verkouden, dat wil zeggen dat met name zijn neus helemaal verstopt zit, hij heumerig is en een ont-zet-ten-de loopneus heeft. echt continu loopt het er zo uit. Hij zit dus weer even aan de slappers en die zijn binnen no time nat. Ik vind t wel zielig zo, zo lang. Heeft een van jullie peuters ook al zo lang zo'n verkoudheid? Mijn zoontje heeft trouwens geen koorts.

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ja hier ook word er gek van. Al een week of 6 enorm hoesten. Nu van de week hebben ze beide hun oren nog ontstoken. mijn man en ik zijn ook strontverkouden.

3. beccie

beccie Niet meer actief

hier ook lang verkouden, net 4 weken verkouden geweest, echt veel hoesten vooral,
    vorig jaar is hij 3 a 4 maanden verkouden geweest, heel irritant,
    Bij mijn zoontje begon het sinds hij op de peuterschool zit, daarvoor was hij nog nooit verkouden of ziek geweest.

mijn zoontje is vorige week getest op alergieen, moet dat nog even afwachten, hij had verder geen ontstekingen ofzo in zijn bloed,

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mijn dochter is er al vanaf maar ik ben zelf al bijna 3 maanden verkouden, echt verschrikkelijk!

5. Loe

Loe Niet meer actief

pffff, dit virus duurt echt lang vind ik!

6. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Zoonlief heeft ook een virusje te pakken, sinds afgelopen zondag niet lekker. Een paar dagen koorts gehad. Nu nog wat verhoging, en een vies prikkelhoest waardoor het slapen nog slechter gaat als anders. Zo sneu voor die kleintjes... Beterschap voor hun allemaal!

7. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Mijn dochter gaat naar het kdv en ik ken het niet anders dan dat ze vanaf ongeveer oktober t/m maart loopneuzen heeft en verkouden is.
    Als ik naar de huisarts ervoor ga, dan zegt hij dat het niets bijzonders is en dat de kinderen elkaar gewoon aansteken.
    Maar heb toch wel schrik nadat ze ook een keer een longontsteking bleek te hebben.
    Dus wanneer je twijfelt, gewoon langs de huisarts gaan hoor.

8. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    onze dochter heeft ook al een poos een flinke loopneus.. ze heeft haar kleine broertje er ook al mee aangestoken, en net dat je denkt dat het zo goed als over is begint het weer van voren af aan.

volgende maand gaat ze voor het eerst naar de psz, het zal dan nog wel erger worden. sneu hoor

9. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Hier ook, als het net weer over is ziet ze haar neefje die altijd verkouden is en begint het spektakel weer opnieuw.

Deel Deze Pagina