19 weken zwanger en voel nog niks..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door celia82, 16 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hallo allemaal,
    Ik ben nu 19 weken zwanger maar ik voel nog niks:(:(
    is dit normaal??
    Ik lees dat sommige dames het kindje al voelen met 16 weken soms eerder soms ookwel later..

Het zal wel normaal zijn maar ik wil ook me baby voelen hahaha

groetjes

2. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Het verschilt echt per persoon...ik voel mn mannetje pas sinds afgelopen maandag met precies 22 weken. Ik vond dat ook laat als ik anderen hier hoorde, maar het komt dus echt vanzelf :)
    Hoop dat je je kindje ook snel mag voelen want het is wel een heel bijzonder gevoel zeg!!

3. saraatje

saraatje Actief lid

14 apr 2009
    105
    0
    0
    Is dit je eerste kindje?
    Want het is vaak zo dat je bij je eerste je kindje later voelt als bij de volgende.
    Ik hoop voor je dat je hem of haar snel gaat voelen,lang zal het in ieder geval niet meer duren.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wat toevallig, ik voelde Eva met 19 weken en 1 dag! Eigenlijk wel heel snel, want mijn placenta lag voor en ze zeiden dat ik er rekening mee moest houden dat ik de baby pas rond de 22 weken kon voelen. Maar Eva was (is) erg druk en beweeglijk, ik heb haar heel mijn zwangerschap heel vaak en goed gevoeld, terwijl je meestal hoort dat met een placenta aan de voorkant dat vrouwen hun baby haast niet voelen.

Weet jij waar de placenta ligt? Dat kan dus heel veel verschil uitmaken. Maar het verschilt ook erg per kindje, een drukker kindje voel je beter/sneller dan een rustig kindje.

5. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hier voel ik de baby ook 'pas' sinds week 20/21 en nu wil ik af en toe dat t eindelijk eens stil ligt haha, dus dat kan heel snel gaan ;)
    Maak je geen zorgen, t komt vanzelf! en veel plezier van t genieten als je t voor t eerst voelt!

6. Saskia01

Saskia01 Actief lid

4 jan 2009
    223
    0
    0
    Mijn placenta ligt aan de voorkant en ik voelde de kleine ook pas met 20 wk en 3 dagen. Ik werd er ook onzeker van en vroeg me ook steeds af hoelang het ging duren en of alles wel goed was.

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik het voor het eerst met 21,5 week en dan ook nog sporadisch
    bij deze zwangerschap voelde ik het iets eerder maar ook niet echt veel of vaak

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik voelde Layla met 16 weken ongeveer, en nu ben ik morgen 19 weken en voel heeeeeeeeeeeeeeeeel af en toe een klein plopje.
    Maar me soms wel zorgen, maar het kan goed zijn dat de placenta voor ligt.

9. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Ik voelde Jasmine pas bij 24 weken...
    Hoop wel voor je dat je het snel zult voelen, maar het zal vast niet lang meer duren. Weet je of je de placenta aan de voorkant hebt liggen? Dan duurt het nl over het algemeen wat langer voordat je het voelt

10. Najet

Najet Actief lid

21 dec 2005
    363
    1
    0
    Den Haag
    HI,

Ik voelde Dunya de eerste keer met 20 weken, Bij Younes voelde ik met 17 weken beweging en die is pas opgehouden met hard schoppen net voor de bevalling hahahahah...en nu voelde ik van de week voor het eerst "plopjes" en "verschuivingen" (zoals ik dat altijd noem).

Ik denk dat het wel wat uitmaakt of het je eerste kindje is. Na de eerste ga je dingen sneller herkenen.

Maar goed ik hoop dat je kindje snel zal voelen!

Groetjes Najet

11. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    hier ook pas de eerste schopjes bij 19 weken.
    en helaas sommige vrouwen voelen de hele zwangerschap niks en krijgen toch gezonde kids hoor.

12. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hallo allemaal,
    Dit is idd me eerste kindje...en zou niet weten hoe me placenta ligt voor of achter hahaha.
    ik wacht wel ff af heb de 30e me 20 weken echo spannend allemaal..

groetjes

13. Najet

Najet Actief lid

21 dec 2005
    363
    1
    0
    Den Haag

He meis,

Ik zou me geen zorgen maken hoor! Nog even afwachten...en als het schoppen eenmaal echt begint zou je soms willen dat ze dat minder doen hahahahaha....

Groetjes Najet

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Bij me vorige zwangerschap had ik de placenta aan de voorkant liggen en voelde ik pas rond de 23 weken wat.

Deel Deze Pagina