Eind feb 2013 uitgerekend (na lang wachten, hsg en ma)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by caroline1978, Jun 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    1,200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Dag meiden,

Zoals in het onderwerp en mijn handtekening vermeld staat, ben ik na een hsg (die heel moeizaam ging en dus echt nodig was) meteen zwanger geraakt maar helaas een ma...
    Daarna 1 mnd gewacht, deze mnd er weer voor gegaan en gewoon zwanger!!!! Zo onwerkelijk maar vooral zo geweldig. wel ontzettend spannend ook natuurlijk. De vorige keer een goede echo gehad met een kloppend hartje en dan toch mis... Hoe zou dat nu gaan.

Ik ben benieuwd of er meiden zijn die zich kunnen vinden in dit verhaal, of voor een gedeelte (bv lang gewacht en nu zwanger, of ook hsg of ma gehad). Het lijkt me fijn om af en toe wat uit te kunnen wisselen!

Groetjes Caroline

2. Bootjekatootje

Bootjekatootje Actief lid

Aug 23, 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Hi Caroline! Wat fijn dat je zwanger bent, zeg! Zelf ben ik wel binnen een jaar zwanger geworden, meerdere keren zelfs.. Maar de spanning zit er goed in inderdaad. Heb je de vk al gebeld?
    Liefs

3. caroline1978

Feb 20, 2012
    1,200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Hoi,

Wat leuk dat je reageert! Wat fijn voor jou dat je ook weer zwanger bent. Heftig die miskramen zeg. Lukt het jou om nu vertrouwen te hebben? Ik heb de vk nog niet gebeld. Wil ik wel volgende week doen. Ik mag nu eerder een echo, maar heb nog geen idee met hoeveel weken dat dan zal zijn en hoe ik dat zou willen. Echo is voor mijn gevoel niet meteen een garantie gezien de vorige x. Heb jij al gebeld? En zo ja, wat zijn de plannen??

4. Bootjekatootje

Aug 23, 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Hmm vertrouwen..? Ik probeer het wel! Af en toe twijfel ik maar het zal een keer goed gaan. Hihi eigenlijk vind ik dat ook wel een eng idee! Ik heb nu ook mijn echo veel later. Eerst op 6 juli maar die heb ik af moeten zeggen. Het kleintje moet toch nog 34 weken blijven zitten dus die latere echo maakt geen verschil. Nu staat ie op 23 juli, na mijn vakantie.
    Hoe voel je je?

5. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hoi Caroline en Bootjekatootje,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Caroline, wat moeilijk als je toen eerst een goede echo had en dat het daarna toch is fout gegaan.
    Ik ben zelf ook net weer zwanger (in maart uitgerekend) na een missed abortion vorig jaar juli. Alleen wij hebben nooit een goede echo gehad. We gingen pas voor de eerste echo met 10 weken en toen bleek het bij 6 weken ongeveer al fout te zijn gegaan!
    Daarna heeft het dus lang geduurd voor ik weer zwanger was en nu ben ik vreselijk onzeker. We gaan nu wel voor een eerdere echo, ik denk met bijna 8 weken.
    We gaan eind deze week eerst op vakantie een weekje, naar NL, want ik woon in het buitenland, en zo gaat de tijd hopelijk wat sneller!
    Ik hoop dat alles goed zal gaan voor ons allemaal deze keer!

6. caroline1978

Feb 20, 2012
    1,200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Gefeliciteerd jeetjeb!! Ook lang moeten wachten zeg na je ma!

@allebei: spannend allemaal hè?! Zo fijn om zwanger te zijn, maar zo spannend ook! Ik hou me maar vast aan de zwangerschapskwaaltjes die ik heb... Wij gaan ook eerst op vakantie en daarna de echo (met 9 wk). Vind dat een erg eng moment!! Het idee dat de echo weer iets laat zien wat niet goed is...
    @jeetjeb: had jij vooraf al signalen voor een ma/mk?! Ik had al een hele tijd beetje bloedverlies, maar dat was ook al tijdens de 1e echo. Alhoewel het ineens de laatste dagen voor de 2e echo wat meer werd.
    Hoe voelen jullie je nu?

7. Bootjekatootje

Aug 23, 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Hi meiden! Ik zit nu lekker in Spanje! Mn borsten zijn al flink en de aderen zie je goed lopen. Verder valt alles wel mee, heb honger en ben veel moe maar misschien ligt dat aan de vakantie en de afgelopen slopende weken.. Ik slaap erg veel!
    Wel lastig hoor met wat ik nou wel en niet mag en dan ook nog eens in een andere taal..
    Genietse!!

Share This Page