Hoi, Ik ben op zoek naar een leuk speelkleed, maar dan echt zo'n vloerkleed zoals in het kinderdagverblijf. Weet iemand waar je die kan kopen? (die met een weg/straat erop vind ik niet leuk voor een meisje). Groetjes Wendy.
Is zo'n "speelkleed" van die foam-letters een idee? Vrienden van ons hebben dat liggen op de vloer. Dat zijn die grote vierkanten, waarin cijfers of letters zitten, die eruit gehaald kunnen worden, ze zitten als puzzelstukken in elkaar. De kleuren zijn pastel. Deze kun je kopen bij reguliere speelgoedwinkels, een tijd terug struikelde je er tenminste over. Het is geen stof, maar niet zo koud en waarschijnlijk makkelijker schoonmaken. Maar ik lees ook even mee voor leuke ideeën. groetjes, Natasja2
Ik heb zelf wel een kleed gekocht met een weg erop...heb een dochtertje. Zij vindt het erg leuk...er staan allerlei dingen op die ze in het begin goed kon bekijken. Het voordeel van dat kleed vond ik dat ik het zelf in de wasmachine kon gooien. Misschien heeft ikea nog andere?
mijn ouders hebben toevallig van de week voor sem een leuk speelkleed gekocht bij de leenbakker...voor mijn zoontje met winny the pooh er op maar ze zeiden dat ze voor meisjes met bloemen hadden... Het is volgens mij hetzelfde formaat als zo'n speelkleed met die wegen er op en het zelfde materiaal gr's
Een erg mooi alternatief maar wel 'beetje' prijzig: vloerkleden van Haba. Even googlelen maar ik ben erg blij met mijn exemplaar!
kraampakket van de unive zat in een gevouwen kubus en als je die uitvouwt is het ook een dorp met wegen en huisjes. dit is van dat plastic met van dat zachte spul ertussen (kan echt even niet bedenken hoe dat nou heet.... ) lekker makkelijk afsoppen hihi. hier ook de foampuzzels van de intertoys, daar zitten allemaal vervoersmiddelen in die eruit kunnen (ipv cijfers) vond ik erg prettig toen lars net ging staan en kruipen, toen had ik ze rond de tafel liggen, dan viel hij lekker zacht haha. die tapijten met wegen erop kan je volgens mij gewoon bij de speelgoedwinkel kopen, maar ook vaak bij de woonwinkel of bouwmarkt (gamma heb ik ze wel eens gezien, maar wij hebben hem voor mijn neefjes indertijd bij de intertoys gekocht)
De HABA kleden zijn idd erg mooi, maar heeel prijzig. Ik zal eerst nog een bij de Leen Bakker kijken. Wij hebben laminaat en dat is te gad om te kruipen, dus ik wil een groot kleed, zodat ze lekker de ruimte heeft. Groetjes Wendy.
Als je een beetje handig bent, zou je er misschien ook zelf 1 in elkaar kunnen klussen. Dan kun je hem zo groot maken als je wilt en precies hoe je hem wilt. Groetjes Rosa
ik heb een hele leuke.. met allemaal vrolijke kleurtjes en er zitten allemaal frustels aan! http://www.intertoys.nl/epages/intertoy ... enceID=RCG En niet duur nu!
weet niet of je er al 1 hebt : ) net bij de ikea 1 gekocht voor 20 euro ze hadden allemaal verscillende duurtse was 30 euro maar zzelf vond ik die van 20 euro het leukst
Wij hebben een grote 2 persoons dekbed met een leuke vrolijke overtrek op de vloer liggen voor mijn kleintjes en dat ligt lekker zacht en het is lekker groot
Wj hebben een eenpersoons dekbed met een beertjes overtrek op de vloer liggen, net zo makkelijk. Maar goed, mevrouw rolt/tijgert toch elke keer er vanaf en gaat dan met haar handjes of voetjes tegen het laminaat aantikken. Leuk geluid zeker, hahahahaha
Ik heb destijds bij Leen Bakker een hele leuke sprei (knalroze met hartjes) gekocht, daar speelde ze lekker op. Nu niet meer, ze schuift liever gewoon de kamer door, maar als ze dan tzt naar een éénpersoonsbed gaat, heeft ze (na een wasje in de wasmachine) meteen een leuke meidensprei voor op het bed... Vond ik wel handig.
Ik heb inmiddels een lekker tapijtje bij de Hornbach gekocht. Daar hebben ze een heleboel disney kleden, niet te duur! Groetjes Wendy.