Wies start met IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wies31, 7 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    jammer meid! :cry:

even slikken en weer doorgaan!
    we gaan samen :)

de volgende ronde is voor ons ;)

2. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Inderdaad! Eens komt de dag...

Jinky, Wies, Hopefully, hopelijk volgen jullie Marisha! Ik blijf duimen.

Dikke knuffel!

3. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    heb je de duivels op bezoek dat je banner is aangepast?

4. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    het blijft balen..had ik ook hoor!
    Maar wat je zegt.....ooit komt de dag!
    dan gaan gaan we die hele prenetal leeg shoppen! ha ha ha ha

5. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hm, nee, nog niet, misschien te vroeg aangepast. Maar ik wilde af van die blije banner dat ik over tijd was.

6. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    hey girls,

Vrijdag dan toch niet zo“n leuke dag! Had gehoopt dat de schrikkeldag geweldig zou zijn, vond ik wel zo speciaal. Laten we deze dag dan maar snel vergeten en hopen dat er spoedig een dag komt met leuk nieuws.

Ben net terug uit het zh voor de 2e fm deze week. Helaas ze willen nog niet echt. Maandag weer terug. Ik heb het ze trouwens moeilijk gemaakt met meten. Had in het zh eindelijk even tijd om wat te eten, dus had een liga naar binnengewerkt. Mijn darmen gingen flink te keer:) Volgende keer maar een beetje opletten.

Nou lieve schatten ik wil jullie een heel fijn weekend wensen, al zullen we elkaar vast nog wel spreken.

7. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    Belgiƫ
    Bah SRB, da's balen zeg! Had het nochtans zo voor je gehoopt. Dikke knuffel meis! Nu mag je even flink balen en dan weer vol goede moed tegen de volgende ronde aan.

Ik heb trouwens van de hele cyclus nog geen bloed gezien en ik hoop eerlijk gezegd dat ik het niet meer te zien zal krijgen... Ze hebben mij ook altijd gezegd dat ik van de utrogestan niet ongi zou worden dus ik veronderstel dat dit daar ook door komt!

Hope, wat raar dat je eitjes nog steeds niet in actie zijn gekomen... mss moet je er dit weekend maar wat achter zitten ;) Veel succes alvast maandag!

Waarom en Wies, wanneer mogen jullie nu weer testen? Begin volgende week of al dit weekend?

Een prettig weekend meiden!

Liefs,
    Marisha

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    SRB; wat een rotnieuws, en ook nog zo lang in spanning gehouden, hĆØ balen zeg, hoopte zo op een babyboom hier deze maand. 3 keer scheepsrecht hĆØ,volgende ronde is voor jou!
    waarom;jij kunt tooch ook nog positief testen maandag. kan best zijn dat je positief testte door de pregnyl, en dat ie nu uit je lichaam is. als je hcg dan nog niet hoog genoeg is is de test weer negatief. hoop houden hoor!
    marisha;ik heb er wat opgevangen hoor,hopelijk genoeg!
    jinky;heb je al ergens last van? het 1e lange weekje zit er in ieder geval al ver op voor je, nog even geduld.

Ik had trouwens vanmorgen heel erge troebele urine, er lag zelfs een cm aan witte vlokken op de bodem van het potje. is dat een symptoom?

9. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    SRB: Balen zeg! Hopelijk volgende ronde jouw ronde! Veel sterkte!

Marisha: Hoe voel je je?
    bedankt voor het strooien van je hcgtjes!

Hopefully: Jammer dat ze nog niet willen, nog even geduld, wie weet gaat dit eitje je wens in vervulling brengen!

Wies: ik heb troebel urine wel eens als zwangerschapssymptoom gehoord, maar ja het verzekerd helaas niks.

Ik voel me niet anders dan andere cyclussen, ik heb wel andere soorten steekjes en pijntjes in mijn buik, maar ik heb elke cyclus wel wat anders.
    En elke keer loopt het weer op een teleurstelling uit.
    Dus we wachten gewoon af.

Groetjes Jinky

10. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hope; jammer zeg dat je eitjes nog niet groot genoeg waren. weet je hoe groot ze waren? hopelijk mag je volgende week toch wel de IUI.

11. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Vorige keer waren ze rond de 9mm, vandaag niet veel groter dan 10mm. Laten we hopen dat ze van het weekend goed groeien. Ik zal Marisha haar raad opvolgen ;)

Voor jou ook balen....maar er is nog hoop! Wel weer spannend dat je urine troebel was....

Zat trouwens in de wachtkamer om me heen te kijken en was heel nieuwsgierig waarom iedereen daar zat. (Wie weet kijk je wel naar iemand die ook op het forum zit.)

12. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ja, dat doe ik ook altijd. meestal zitten er zwangeren vrouwen samen te wachten met hun man. erg frustrerend. laatst zag ik mijn overbuurvrouw, wel grappig. ze is niet zwanger volgens mij, al rond de 36 dus ik denk dat het bij haar ookniet makkelijk gaat. maar verder zie ik alleen zwangeren of hele oude mensen. zit je daar in je uppie, dan voel ik me altijd zo zielig,jij niet?
    maar 10mm is inderdaad niet zo groot, even goed je best doen van het weekend hope!

13. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ok, weer 0,2 erbij! ik krijg er echt de zenuwen van, zo hoog heb ik nog nooit gehad. mijn hoofd gloeit ook helemaal. dit zou toch geen griep zijn ofzo, dat ik gewoon koorts heb. maar ik voel me verder prima, dus het lijkt me niet toch?

14. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Wat spannend Wies, ik kan me voorstellen dat je op bent van de zenuwen. Heb je maandag je bloedtest? Veel leuke dingen doen van het weekend, dan gaat de tijd snel.

Ik vind het idd ook erg frustrerend als je al die koppeltjes in de wachtkamer ziet. Gister zaten er twee uitgebreid hun echo te bekijken. Ik was zo blij dat ik snel geroepen werd.

Hang on! Ik ga onwijs voor jullie duimen!

15. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Dit klinkt heel positief wies!
    Nog een paar dagen, volgens mij ga jij gewoon lekker positief testen!

Groetjes jinky

16. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hee Wies, spannend zeg! Ik duim voor je! Hopelijk helpt het :)

Ik voel me in ieder geval alweer een stuk beter. De duiveltjes hebben inderdaad doorgezet, maar dat is dan tenminste duidelijk. We gaan gewoon weer verder. Wel voor de laatste keer voorlopig, we zijn eind april, begin mei op vakantie en dat valt dan net verkeerd, voor twee pogingen. Maar even stoppen is ook wel eens fijn, kunnen alle hormonen weer even tot rust komen :)

Ik word inderdaad ook altijd chagerijnig van al die dikke buiken in de wachtkamer. Maar aan de andere kant: ze zitten er natuurlijk ook niet voor hun plezier, volgens mij hoef je niet naar het ziekenhuis voor een echo als alles echt goed gaat (tenminste, hier in Den Haag niet), dus eigenlijk mag ik dat niet van mezelf.

Heel veel sterkte hopefully! Vervelend dat ze zo onvoorspelbaar groeien, dat helpt niet. Ik duim ook voor jou! En voor Jinky ook natuurlijk, nog een paar dagen meid...

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ze hebben me niets verteld over een bloedtest. ik las dat meer meiden dat standaard moeten na de iui, maar ik niet. Maar ik denk dat ik wel even bel maandag!

18. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    Belgiƫ
    Wies, dat klinkt tch goed hoor! Hopelijk kan je maandag posi testen! Hier draaien de duimen op volle toeren!

19. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    He Wies, wat een goed nieuws lees ik hier! :)
    Troebel urine/temp lekker hoog....hhhmmmmm, ik zou zeggen hartstikke positief!
    Ik hoop het zo voor je!

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    heb net een negatieve ovulatietest gehad, geen goed teken toch? die moest dan toch al wel postief zijn?

Deel Deze Pagina