Wies start met IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wies31, 7 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi meiden,

Hier even een snel berichtje, met Noa op mijn schoot... heb een kaartje van een vriendin gekregen die zelf al enkele mislukte IVF pogingen achter de rug heeft met een super mooie tekst die ik jullie niet wou onthouden!

Eens was het een wens,
    eens was het een droom
    eens werd het iets onwerkelijks
    beangstigend en schroom.

Maar n u na vele jaren
    na vele tranen en geduld
    is jullie liefde toch met iets
    ongelooflijk moois omhuld.

Opnieuw vloeien er nu tranen,
    maar nu niet van verdriet!

Wies, die eerste spuit zit er dus in, hopelijk idd geen allergische reacties maar gewoon toeval zou leuk zijn!

Wat Noa betreft, zijn oogje is al wat beter, hij heeft gisteren nacht 6,5 uur zonder eten doorgebracht (de papa heeft hem beneden bezig gehouden zodat ik wat extra kon slapen) dus ik ben al wat beter uitgerust nu maar nog niet helemaal... hopelijk went het snel!

2. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Hi allemaal, lekker veel geschreven hier zie ik.

Wies, ik heb zelf geen buikpijn gehad van die Gonal-F, maar misschien is het even wennen. Als je klachten houdt, bellen naar je arts he! Zelf kreeg ik altijd een gekke metaalachtige smaak na het prikken in mijn mond. Heel even maar. Doe je het zelf of je man? Succes meisje, dat de follikeltjes maar lekker mogen groeien!

Hopefully, zat ook te denken hoe het ook al weer zat met al jouw onderzoeken. Behalve die schildklier wat nog niet zeker is, was toch alles goed? Wanneer ga je nou ook al weer aan de pil of ben je dat al? Hoop zo dat het voor jou gauw voorbij gaat deze maanden zodat je vlug kan beginnen!

Vruchtje, leuk hoor een jochie!

Maris, sterkte met jouw mannetje en mooi gedichtje hoor, wat lief.

Hoe is het met SRB en Jinky eigenlijk?

En de nieuwe meiden, hopelijk werkt het niet ontmoedigend voor jullie dat hier al enkele zwangeren rondlopen, maar kom gezellig langs!

Morgen naar gyn voor tweelingonderzoek intake en hopelijk echo. Verder voel ik me prima dus de ukkies ook wel denk ik.

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.213
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wies: hoe is het met jou? Nog last van die gonal-f?

Hopefully: fijn dat je deze week even geen onderzoeken hebt. En volgende week donderdag hoop ik dat je goede uitslag krijgt natuurlijk. Mannetje nog even 2 keer inleveren en dan is dat ook weer gedaan en kunnen jullie het misschien voor zover dat gaat even met rust laten. En hoelang is het dan nog wachten denk je voordat je echt mag starten, ik meen februari te herinneren?

Marisha: mooi gedicht hoor. En fijn dat het wat beter gaat met Noa zijn oogje. En wat goed en heerlijk dat je ook even lekker 6,5 uur hebt kunnen slapen achter elkaar, zal je ongetwijfeld ook heel goed doen.

Evaz: hoe is het gegaan met tweelingonderzoek? En heb je nog kunnen genieten van een echo ?

all: hier gaat alles zijn gangetje. Zal er van de week nog is een buikfoto in zetten niet normaal hoe hard het gaat hoor.

x vruchtje

4. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Wies, heel veel suc6 met deze spannende poging!Ben benieuwd naar de 1e echo, hoop dat je een eierdoos vol gaat broeden!

5. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    Hopefully; fijn dat je even geen onderzoekjes hebt, dat word je zo beu op een gegeven moment. Ik duim voor je op een goede uitslag volgende week.
    Bij mij is de buikpijn over, geen bijwerkingen van de gonal-f. Ik ben ook mider sjaggie als alleen met de lucrin, terwijl ik die er nog steeds bij spuit. Nou ja, maakt niet uit, vind het alleen maar fijn! Ik spuit zelf, gaat erg makkelijk, heb nu zo'n hulpmiddel, die schiet de spuit er zo in. Dat was met de iui nog niet. Nog een weekje, dan de 1e echo, duurt nog zo lang dat wachten. Heb er zo'n zin in! Ik vraag me alleen af of ik de teleurstelling wel aankan als het niet gelijk raak is, ik ga er al bijna van uit dat het de 1e keer raak is, het móet gewoon. Eerst alles maar even afwachten.
    marisha, erg mooi gedicht zeg, dat raakt mij zelfs.
    eva; hoe was de echo? en hoe is het met jouw buikje eigenlijk, die groeit natuurlijk nog iets harder met 2 erin, of valt het mee?
    zara; bedankt voor je berichtje, ik hoop ook dat het goed aan het broeden is hierbinnen! Ik zie trouwens dat wij destijds gelijk zijn gestopt met de pil. Start jij in januari weer met iui?

6. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Wies, gelukkig geen allergische reactie of zo! Ik kan me voorstellen dat de week voorbij kruipt nu! Enne, ik duim heel hard dat de eerste poging bij jullie raak is want het is jouw beurt om mijn plaatsje in de trein in te nemen!

7. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hallo meiden,

Ben even een tijdje afwezig geweest, maar er was niets hoor :) Gewoon heel druk gehad! Vorige week was ik op cursus voor mijn werk, en daar moest ik 3 dagen van bijslapen.

Wies: naar dat je zo'n buikpijn had, en fijn dat het weer over is. Het komt steeds dichterbij he. Ik duim weer heel hard voor je dat dit de allerlaatste spannende keer is en dat je volgende maand gewoon een prachtige test hebt. Kan me wel goed voorstellen dat je echt zo'n gevoel hebt dat het nu ook wel goed moet gaan. Ik vind in ieder geval dat je meer dan aan de beurt bent!

Hopefully: hoe is het met jou? Laatste paar weken voor de pil he. En nog een week voor de uitslag van de schildkliertest toch?

Vruchtje: wat een prachtig minimensje! Wij gaan morgen voor onze 20-weken-echo. Hopelijk is het net zo leuk als bij jullie. Heb je zelf gezien wat het was? Of vertelde de echoscopiste het?

Maris: wat een schatje zeg! Van vriendinnen weet ik dat die eerste weken superzwaar zijn, maar het is het allemaal wel waard natuurlijk. Hoop dat je snel meer fotootjes kunt plaatsen, ben zeer benieuwd.

Eva: hoe was het tweelingonderzoek? En wat is het precies? :) Kan me er niet helemaal een beeld bij vormen.

Jinky: hoe is het met je? Long time no see here! Hopelijk is alles ok.

Ik had dit verhaal net helemaal ingetypt en gepost, en toen deed hij het ineens niet meer. HOpelijk staat het er straks niet ineens dubbel. Nou ja.

Dikke knuf voor allemaal!

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.213
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi SBR hoe is de echo gegaan vandaag? Leuk hé en weten jullie wat het wordt? De echoscopiste vertelde het ons, toen ze inzoomde zagen we het wel :).

hoe is het met de rest van de meiden?

9. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Even snel.......

SRB hoe is het gegaan?
    Vertel vertel.....

10. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hallo,

het was super! Mooi kindje! Alles erop en eraan, dingen die dicht hoorden waren dicht (ruggetje, buikje, schedeltje), dingen die open horen waren open (neusgaatjes)...
    Maar echt geen idee wat het wordt dus. Het is blijkbaar wel in beeld geweest, op het formulier staat dat "genitaliën normaal" zijn... Ach ja :) Misschien ontdek ik het nog een keer als ik de dvd beeldje voor beeldje terugspoel...

xxx

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.213
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Super SBR dat alles goed is met jullie beebje? Toch weer zorg minder. Lekker genieten nu!

gr vruchtje

12. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Ha meiden, het is al veel te laat, dus effe kort.
    SRB fijn joh van de goede 20w echo! Super.
    Wies, goed dat je geen last hebt van Gonal-F. Ja inderdaad, buikie gaat hard. Ik zie eruit als 24w ipv 16w. Afgelopen dagen stond ie enorm op spanning en is mijn baarmoeder omhoog gekomen.
    Tweeling onderzoek zal ik nog uitleggen later, echo was heel kort maar alles weer top met de kids gelukkig.
    Kom gauw weer langs, effe slapen nu. Doei

13. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    srb, gefeliciteerd met je goede 20 weken echo! Fijn dat alles goed was zeg.
    Hier gaat alles ook ok, geen bijwerkingen, spuiten gaat goed, en het is eindelijk bijna zover. Ben wel erg benieuwd hoe hard het gegaan is. Verder gaat het redelijk met mijn schoonvader, heeft de 1e chemo gehad en is niet ziek gelukkig. Voelt zich ook al wat beter, dus het lijkt zijn werking te doen. Hij blijft wel heel erg emotioneel en aanhankelijk, maar ik denk dat dat ook niet meer verandert. Volgende week (5 december, op mijn mans verjaardag) krijgt ie de 2e chemo en zullen ze zijn bloedwaardes bekijken. Wie weet hebben wij dan ook al de punctie ofzo. Rare tijd zeg....

14. Alles komt echt tegelijk bij jullie hè! Bedenk maar zo, dat je hier weer sterker uit komt! Heel veel beterschap gewenst voor je vader en jullie heel veel succes hè!

15. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Hoi Wies.
    Wat een nare toestand zo met je schoonvader.
    Ik duim voor jullie!
    En ik ben het zeker met wanna be a mom eens; hier kom je alleen maar sterker uit!
    Ben benieuwd naar je 1e echo, heb je al last van je liezen?

En het klopt dat wij even lang gestopt zijn met de pil...
    In januari ga ik weer beginnen met een iui poging.NU nog even rust.De laatste poging was een grote ramp.
    (decapeptyl die z'n werk niet deed, waardoor ik pillen moest slikken om ongesteld te worden.Heb 5 weken lang hormonsters moeten spuiten. En tot overmaat van ramp een punctie ivm overstimulatie)
    Er zitten btw steeds tussen iedere behandeling best een hoop tijd, probeer het zo lang mogelijk te rekken allemaal.Het idee dat ik nog maar 1 behandeling zou hebben is iets waar ik nu nog ff niet aan wil denken. :(

16. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    dank je wanna be mom!
    zara; jeetje, wat heftig allemaal zeg. Ik kan me voorstellen dat je even een pauze wilt nu. Alvast heel veel succes voor straks, dit moet hem dan toch wel worden!

17. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hallo,

Heb foto's in mijn album gezet. Ze zijn heerlijk onduidelijk, maar het is toch een prachtig klein minimensje!

Wies, het zijn inderdaad weer hele heftige tijden zeg! Wanneer heb je een fm? Ik duim voor mooie eitjes! Hoeveel gonal spuit je eigenlijk?

Hopefully, hoe was jouw week? Beetje afleiding gevonden?

Knuffel voor allemaal!

18. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Wies...nog een paar dagen. Het zal een spannende week gaan worden. Hopelijk gaat het allemaal snel.

Marisha, ik had nog niet gereageerd op het gedicht dat je van je vriendin hebt gekregen. Heel erg mooi.

SRB, fijn om te horen dat alles goed is met de kleine, het is toch een geruststelling om te horen dat alles wat dicht moet zijn dicht is. Hoevaak heb je de dvd al afgespeeld.

Jinky, hoe is het met jou allemaal? Hopelijk gaat het goed en kom je binnenkort nog even gedag zeggen.

Eva, hoe is het met je baarmoeder. Heb je er veel last van dat ie naar boven is geschoten of is ie al weer terug. Kan me voorstellendat jou buik iets harder groeit. Ik had van de week gedroomd dat ik moest bevallen van een tweeling. :)

Vruchtje, fijn om te horen dat alles goed gaat bij je.

19. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hopefully; je banner zegt dat je op het wachtbankje zit, heb je een duidelijke eisprong gehad? Ik hoop het voor je, het is allemaal al onzeker genoeg. dikke knuff
    Bij het ivf/icsi topic is het echt een zwangerenboom op het moment. Gaat erg goed. Ook veel die gelijk na de 1e poging zwanger waren. Ik hoop zo dat ik me er bij aan mag sluiten over een paar weekjes, en ook zwanger 2009 in ga. Het geeft me wel weer wat vertrouwen in ieder geval. Ik krijg steeds meer buikpijn, is echt aan het werken. Ben blij dat we overmorgen moeten, want heb het idee dat het erg hard gaat.

20. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Ehhh...nee, ik moet mijn banner aanpassen.
    Zit nu zonder clomid dus mijn cyclus zal wel langer zijn. Ik laat hem denk ik even zo, want omhet nou iedere dag aan te passen is ook niet leuk.
    Heb nog geen krampen gehad. Ben er eerlijk gezegd ook niet echt mee bezig....probeer het een beetje opzij te schuiven, we kunnen er toch niets an veranderen.

Mijn mannetje moet morgen weer, dus ik hoop dat die eisprong nog even een paar dagen wegblijft...dan mogen we weer.

Hopelijk duurt deze cyslus niet al te lang, zodat we kunnen beginnen met de pil. Ik weet het het is weer een kans minder als we deze maand al beginnen met de pil, maar het houdt wel mijn cyclus in bedwang.

Wies ik ga zo hard voor je duimen!

Deel Deze Pagina