Hey Wies gelukkig dat het je al met al toch is meegevallen. 4 eitjes is toch mooi snap dat je op meer rekent als je 20 eiblaasjes had. Morgen inderdaad een zenuwslopende dag. Ik ga keihard duimen op een super bevruchting(en) en terugplaatsing en dat er maar iets moois uit mag voortkomen. liefs vruchtje p.s. laat jezelf maar lekker door je mannetje vertroetelen!
Ik kan me voorstellen dat je een beetje teleurgesteld was van "maar" 4 eitjes! Je rekent toch op meer bij 20 follikels maar natuurlijk is 4 helemaal genoeg... hopelijk hebben de zwemmers van je man goed hun best gedaan en krijg je overmorgen goed nieuws! Rust nu maar goed (welke DVD kijk je?) en probeer morgen je zinnen een beetje te verzetten zodat de dag toch een beetje vooruit gaat! Dikke knuffel en we duimen hoor!
Hey Wiesje! Gelukkig, je hebt de punctie achter de rug!Ben blij dat het meeviel! Ik zat te denken.Misschien zaten er wel weinig eitjes doordat je heel snel gestimuleerd hebt.. En mocht deze poging niet lukken( waar we natuurlijk absoluut NIET van uitgaan ) dat je de volgende poging veel minder moet gaan spuiten zodat je een beter resulaat hebt. Ik zou het toch eens navragen hoe het zit. Maar 4 eitjes is een prima score hoor!
Lieve wies, Ben je een beetje de dag doorgekomen en beetje goede afleiding gezocht? Morgen krijgen jullie toch te horen hoeveel eitjes bevrucht zijn? Ik duim voor je en heb net kaarsjes aangestoken ook speciaal voor jullie. liefs vruchtje
Hee Wies, heb heel hard voor je geduimd de afgelopen dagen (ondanks mn afwezigheid). Vind het allemaal zo spannend voor je! 4 eitjes kunnen er genoeg zijn Wat Eva zei, zij had er 5, en had resultaat. Ik blijf in ieder geval keihard duimen. Hoe is het met je schoonvaders chemo gegaan? Dikke knuf!
wat lief van jullie meiden, nu moet het wel goed komen toch? Ik laat morgen zo snel mogelijk wat weten. xxx
srb, las je berichtje te laat. met mijn schoonvader gaat het redelijk, hij is al met de 2e chemo bezig nu. Hij merkt dat er wat bezig is in zijn lichaam en is ook al wat opgewekter gelukkig. Lief van je dat je eraan denkt. meiden, vond het wel een goed idee om ook een kaarsje aan te steken. Heb 4 kleintjes aangestoken, voor elke eicel (hopelijk al embryos) 1. Ook heb ik nog 1 grote aangestoken voor jullie, en voornamelijk voor hopefully, die heeft hem het meeste nodig. Ik hoop dat er zo genoeg kaarsjes in heel nederland voor ons branden!
Zal er zo ook twee aansteken, voor jou en Hopefully Wies. Sterkte en kom morgen gauw kijken hier of je al bericht hebt! Doei
duim..duim..duim..duim..duim..duim..duim..duim..duim..duim..duim..duim..duim..duim..duim..duim..duim..duim..duim
meiden, het heeft geholpen, ze zijn alle vier goed bevrucht! Ik weet de kwaliteit nog niet, ze weten ook niet wat de beste zal zijn, dus hebben we morgen de terugplaatsing om 11.45. We zijn helemaal gelukkig! wat een opluchting is dat zeg. bedankt allemaal voor jullie medeleven!
Wies wat fantastisch dat alle 4 eitjes bevrucht zijn! DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM je krijgt gewoon straks een tweeling! Liefs Liesje
ik weet niet of ze er 2 terugplaatsen, als de kwaliteit top is, doen ze er maar 1, anders 2. Dat horen we morgen ter plekke.
Jeetje, ik slaakte echt een zucht van verlichting toen ik je berichtje las! Ik had namelijk vanacht gedroomd dat er geen enkel bevrucht was (zo zie je maar hoe erg ik met je meeleef... ik droom er zelfs van)! Gelukkig zijn de meeste dromen bedrog! Maar wat een fantastisch nieuws zeg! Alle 4 bevrucht! Volgens mij hebben al die kaarsjes geholpen! Heel veel succes met de tp morgen! En nadien nog 2 lange weken wachten! Is het geen vreemd idee dat daar in het ziekenhuis 4 kindjes-to-be liggen van jullie? Dit is het dichtste tot een zwangerschap dat jullie al geweest zijn! Ik duim voor je!
ik moet morgen om 11.45. Ik hoop eigenlijk wel op 2 emmy's, maar dat betekent automatisch dat ze niet van topkwaliteit zijn. beetje dubbel.
Wies, kan het me erg goed voorstellen die gedachten.Je denkt 2 embryo's=dubbele kans.Maar tegen mij is gezegd dat de kans op een zwangerschap met 2 embryo's maar een paar procentjes hoger is.Maar 't blijft extra kans nietwaar? Ben nog steeds superblij voor je, er komt sowieso een tp, en dat moment is zo bijzonder! Ik leef echt met je mee!