Wies start met IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wies31, 7 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Wat een super nieuws!
    Ik weet gewoon niets meer te zeggen...echt fantastisch.

Heel veel sterkte en vooral geluk morgen....op naar het volgende fatastische nieuws.

Laat de tijd nou eens aangebroken zijn dat alles meezit.

XXX

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hopefully, heb jij ondertussen je eisprong al gehad? Ik hoop het voor je, dat het niet weer een lange cyclus wordt.
    zara, jij bent ook al aan het aftellen zeker voor je weer kunt beginnen? spannend ook weer.

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Even snel spieken tussen de visite door.

Oh wies ben zooooooooooooo blij dit nieuws te lezen. Alle 4 bevrucht dat is echt heel super hoor :). Heel veel succes met de terugplaatsing morgen en ik zal aan je denken. Begint nu echt spannend te worden.

Hopefully: de kaarsjes hier branden natuurlijk ook voor jou hoor!

x vruchtje

4. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Ha Wiesje, ik was de hele dag bezet, dus kon niet eerder komen, maar fijn nieuws! Hartstikke goed er zit vast een toppertje tussen. En kwaliteit 2 is ook nog hartstikke goed, dat is bij ons de 2e geworden ;) Dus niet getreurd bij 2 van kwaliteit 2, want dan maak je ook gewoon nog een hele goede kans op innesteling hoor. Lekker slapen vannacht en morgen draag je je embryootjes of embryo fijn bij je. Je zal wel net als ik met samengeknepen billen de zaak verlaten, hi hi. Maar ze kunnen er niet uitvallen hoor ;) En misschien nog een tip: bij ons lieten ze ze beide giga groot op een tv scherm zien voordat ze teruggeplaatst werden, maar we kregen er geen foto van. Achteraf spijt dat we geen digitale camera bij ons hadden, dat hadden ze vast goed gevonden, een foto van dat tv scherm met het allereerste begin stadium van de kindjes. Ik heb een keer gehoord van iemand die wel die foto had genomen dus misschien het proberen waard! Succes, ik duim verder. Doei

5. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    GOOD LUCK!!!!!

[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

6. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    dank je meiden, en eva, ik neem hem mee inderdaad, wie niet waagt wie niet wint toch? Ik hoop ook zo dat we ze te zien krijgen. Volgens mij moet ik spontaan janken dan en komt alles eruit van al die spannende perioden.

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Wies, hoe is het gegaan?

hoeveel emmy's hebben ze geplaatst?

8. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Wies, ben je al thuis? Hoe is het gegaan?

9. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    Ze hebben 1 emy teruggeplaatst, omdat ie van bijna perfecte kwaliteit was. Het duurde even, ze kregen het slangetje niet in mijn bm, maar uiteindelijk is het gelukt. Ik mag pas 29-12 komen voor een bloedtest, en 31-12 krijg ik de uitslag. erg laat, maar dat komt omdat kerst en weekend ertussen valt. Maar tegen die tijd hebben we allang zelf getest natuurlijk. Ik heb met mijn man afgesproken samen de 21e te testen.

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wat goed, bijna perfecte kwaliteit!
    ik duim voor jullie dat gelijk de 1e keer raak is!
    spannend hoor...de 21e testen
    ik hou je topic goed in de gaten

11. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Fijn Wies, speciaal gevoel he. Hebben ze ook nog embryo's ingevroren? Heb je hem gezien op een groot scherm? Gek idee he, dat je nu eigenlijk technisch gezien zwanger bent gemaakt, maar verder nog helemaal niet weet hoe het zal gaan lopen! De kaarsjes gaan weer aan voor jullie embryootje hoor. Sterkte met het lange wachten nu. Groetjes

12. Dat ziet er allemaal goed uit zeg! Super hoor! Ik ga duimen voor en ik wens je veel succes!

13. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Wat super zeg! Bijna perfecte kwaliteit! :thumup: hopelijk vliegen de volgende dagen!

14. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Wat geweldig zeg!
    Super kwaliteit! Eigenlijk wel grappig dat ze het zo noemen.

Hoe voel je je verder?

Nu maar hopen dat de dagen voorbij vliegen.

Ik denk aan je!

15. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ze hebben 4 categorieën kwaliteit, slecht,matig,redelijk,perfect. Deze zat tussen redelijk en perfect in, en neigde meer naar perfect.
    Over 2 weken horen we of we cryo's hebben, ze zetten ze nog langer op kweek. Maar zoals het er naar uit ziet zitten er wel goede bij. We hebben de embryo niet meer gezien, ze begon gelijk aan de behandeling. Daarna heeft ze nog wel een echo gemaakt, waar je dus de 2 luchtbellen ziet waartussen ie zit. Die hebben we wel meegekregen. Maar je ziet alleen een wit puntje,haha. Maar wel grappig, al een 2 weken echo,haha. Eva, het is idd een heel speciaal gevoel, ben er telkens weer helemaal overdonderd van.

16. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Zo, en nu even RUST na al die hormonen!
    't Gaan spannende weken worden, steek hier speciaal een kaarsje voor jou aan!
    Ik moet over een week ongeveer ongesteld worden en dan nog 1 cyclus.De laatste week van die cyclus begin ik al met decapeptyl.Omdat met de iui poging ik op cd1 begon met deca en toen sloeg het niet aan.Dus mag ik nu eerder starten, weten we zeker dat m'n cyclus ook echt wordt stilgezet.
    Ik kijk er naaruit in de zin dat ik dan voor m'n gevoel weer een 'echte' kans heb.Maar ik zie er ook wel tegenop, doordat ik slecht op die hormonen reageer, veel hoofdpijn en opvliegers...
    Maar ik ben blij dat ik ff pauze heb genomen, rust doet wonderen!

Nou, ik blijf je hier zeker volgen hoor!

17. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Ik duim voor een prachtig kerstkado voor jullie!

18. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Wies, ik denk aan je! En ik duim heel hard voor je!

19. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Wies hoe is het met je vandaag?

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    dank je meiden! het gaat goed vandaag, merk wel dat als ik teveel doe ik er last van krijg, dus rustig aan. Morgen ga ik weer werken, daar heb ik wel zin in, ga me langzaamaan wel een beetje vervelen. maar het voelt allemaal heel goed, hoop dat mijn gevoel nu een keer gelijk heeft.
    zara, balen dat je bijwerkingen hebt zeg, hoop dat het nu mee zal vallen. Maar het komt al dichtbij zeg! En je bent lekker uitgerust ;)
    hopefully, hoe ist met jou meid, schiet de tijd een beetje op voor je? hoop echt dat het snel zo mag zijn.

Deel Deze Pagina