Wies, wat fantastisch nieuws zeg! Ik ben heel weinig aanwezig geweest, maar zoals gezegd, heb op de achtergrond heel hard voor je geduimd. Allevier goed bevrucht, dat moet toch haast nu wel geluk brengen! Het duurt nu wel weer lang he, voor je mag testen... Maar nog wel voor kerst in ieder geval! Het zou zo mooi zijn als je met zijn drietjes onder de kerstboom zit! Hopefully, hoe is het met jou? xxx
Hi Wies, kwam even spieken hoe het hier met je vergaat. Zo te lezen goed. Jullie zijn nu aan IVF begonnen en lees dat er al een mooie bevruchtte emy is terug geplaatst. Ik ga heel hard voor jullie duimen dat jullie met heel mooi nieuws het nieuwe jaar in kunnen gaan en dat 2009 zeker jullie jaar mag worden! Dat zou zo mooi zijn. Zoals je ziet schiet het bij mij ook heel erg op. De tijd gaat dan ook zo snel. Nog maar een paar weekjes. Ik voel me heel goed en het gaat allemaal ook super. Veel liefs Mieke (oud temp-genootje)
emmy, dank je wel! ben jij ook met een behandeling bezig op het moment, of nog op de spontane toer? veel succes in ieder geval srb, long time no see! hoe gaat het met je? ik moest er bijna van huilen toen ik je berichtje las, met zijn 3en onder de kerstboom, kan het me niet voorstellen. wens, hie gaat het met de kleine? wat is dat snel gegaan allemaal zeg. lief dat je even komt kijken, en geniet van mare! mieke, ook erg fijn jou hier te zien, al bijna uitgerekend zie ik, dat gaat ook al snel. Ik kan me het nog goed herinneren dat je met het goede nieuws kwam. je weet ook al dat het een jongetje wordt las ik, leuk hoor. geniet er lekker van!
Ha die wies, Na onze vakantie naar Nieuw-zeeland beginnen we in januari met onze eerste IUI, dat spontane gedoe gaat de lol vanaf na al die jaren We gaan volgende week weg, hoop een mooie banner te zien voor jou als ik volgende keer weer kom kijken hier.
Wow wies een mooie emmy aan boord van "bijna" perfecte kwaliteit, echt helemaal super. Nu nog de zwaarste periode doorkomen en ik ga keihard duimen dat jullie een positieve test in handen hebben de 21ste. Er kan niets mooiers zijn dan zwanger 2009 in! hopefully: hoe is het met jou meid zit je nu in de ww weken? liefs vruchtje
Zit inderdaad op de wachtbank, maar van een zw ga ik niet uit. Mannetje moest natuurlijk constant naar het zh, dus van timen konden we niet...en buiten dat weet ik totaal niet waar ik zit met mijn cyclus en of dit een ellenlange cyclus gaat worden. We wachten het maar af, hopelijk is hij niet al te lang en kunnen we starten met de pil. Nog leuke plannen van het weekend?
Hoi Hopefully, Misschien is het juist wel een beetje positief dat je niet precies kon timen ben je er ook onbewust minder mee bezig. Toch blijf ik duimen hoor! En anders komt het natuurlijk ook wel goed met IVF alhoewel dat natuurlijk geen pretje is. We kunnen morgen eindelijk het behang ophalen voor de babykamer, is al 3 wkn te laat. En zondag gaan mijn schoonouders behangen en kunnen we eindelijk de meubels in elkaar gaan zetten. Dat zal alleen wel pas volgend weekend worden want aankomende maandag gaan we een midweekje naar CenterParcs. Jij nog plannen. Trouwens vandaag nog leuke wieg gekocht heb foto in album staan. Ben ook 150 euro lichter door bekeuring van de politie vanwege het door rood/oranje rijden (mijn mening was het echt ORANJE). En ze deden ook nog eens heel lelijk en bijdehand omdat ik niet het stopsteken snel genoeg zag. Ben klein beetje verdrietig om geweest. Toch hoop geld 150 euro en vandaag ook al 150 euro kwijt om auto te laten maken en wieg was ook 200 euro. Nu maar even rustig aan doen qua geld. x vruchtje
Ik heb erge twijfels met mijn gevoel vandaag. Heb eigenlijk al sinds gisterenavond lichte krampen en steken die ineens op komen zetten. Af en toe een beetje ongigevoel achtig. Wel veel minder, en anders, maar het zeurt ook wat. Pppff, weet niet wat ik daar mee aan moet. Een innesteling na de terugplaatsing kan al vanaf dag 2 tot 4 zijn, dus ik dacht eerst dat het dat zou kunnen zijn. Maar het kan natuurlijk ook helemaal verkeerd zijn. En van googlen word je alleen maar gekker. Bij de een was het een goed teken, bij de ander niet. Om gek van te worden. Wat worden dit lange weken zeg... Verder, iedereen een heel fijn weekend!
Dank je Vruchtje! Allereerst..wat een lief schattig wiegje en zo te zien kan hij ook nog kantelen. Balen van je bekeuring...wat zijn sommige agenten toch hufters he. En dan ook nog eens je auto, die krengen kosten je echt klauwen vol met geld. Zet het maar snel opzij en ga maar genieten van je mooie wieg en dan morgen het behang en van de week lekker weg! Wies, ik zie het helemaal positief in voor je. Dat zijn hele mooie tekenen, al snap ik dat je er zelf niet meer in gelooft. Maar het kan ....en ik hoop toch zo dat dit jullie lucky shot is. Hier wel aardig afgeleidt, aangezien de vriend van mijn beste vriendin van de week is opgenomen in het ziekenhuis. De artsen hebben gezegd dat hij net op tijd in het zh was, anders was hij nu waarschijnlijk overleden...zo eng allemaal. Het doet mijn ogen weer open dat er meer narigheid is ...en met sommige andere dingen wil je niet ruilen.
Jeetje Hopefully, wat heftig van die vriend van je vriendin. Onwijs veel sterkte, hoop dat alles snel goed komt. Wies, ik heb vanaf de punctie steeds krampjes en steekjes gehad, inderdaad is daar weinig van te zeggen, kunnen ook de aangeprikte follikels zijn, maar geen reden tot wanhoop hoor! Oef, wat gaat de tijd nu langzaam he. Ik duim optimistisch verder voor je kerstbaby'tje. Hier inmiddels vermoedelijk 1e schopjes gevoeld, maar maar 1 keer en ik zou toch zo gerustgesteld zijn als ik ze volgende week weer even gezien heb, en vooral, als ze helemaal gezond en goed qua groei blijken. Het blijft gewoon eng, maar dat heeft iedereen. Verder alles ok. Groetjes voor iedereen hier.
Wies: blijf er in geloven hoor meid gaat vast goed komen. Wat die steekjes betreft ik denk dat je daar maar niet zoveel op moet letten (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk). hopefully: jeetje wat erg zijn van die vriend van je vriendin gelukkig was hij op tijd in ziekenhuis wil je toch ook niet bedenken wat er anders was gebeurd. Wat betreft die agentes sommigen zijn inderdaad gewoon hufters ha ha evaz: gaaf dat je waarschijnlijk eerste schopjes hebt gevoeld. Gaaf he? Wordt alleen maar erger. Bij jou misschien helemaal wel aangezien je er 2 in je buikie hebt. all: vandaag helaas achter gekomen dat de muurverf van de babykamer niet klopt. Ik twijfelde al maar dacht moet toch wel goed zijn. Vandaag behang gehaald en in die winkel naar die verfkleur gekeken en jeetje wijkt echt te erg af. Ben net terug gegaaan naar die verfwinkel en ze gaven me gelijk een fabrieksfout. Hebben gelukkig ook gratis goede verf mee gekregen. Verf was al behoorlijk prijzig dus zijn daar blij mee. Helaas wordt er nu dus nog niet behangen morgen maar eerst geschilderd. Hoop dan dat er in weekend van 20 dec. behangen kan worden. sorry voor lange verhaal maar je baalt gewoon zo dat alles niet loopt zoals je wilt. Behang was natuurlijk al 3 wkn te laat nu weer de verf die niet klopt grrrrrr. Maar ja als dat alles is mag ik misschien niet eens klagen. Fijn weekend allemaal. Ik ga vanavond gezellig bij mijn ouders eten aangezien manlief aan het werk is en mijn zus daar nu voor 6 wkn met haar vriend logeert voordat ze haar nieuwe huis in kan. x vruchtje
Hi Vruchtje, lekker druk met de babykamer al, tjemig, dan denk ik: we mogen ook wel eens beginnen... Wij hebben nog niks geregeld, besteld, gekocht. Ergens blijf ik reserves houden en durf me er nog niet aan over te geven. Maar na de 20e week gaan we maar eens rond snuffelen Balen van die 150 euro bekeuring. Ik heb jouw verhaal direct als waarschuwing gebruikt tegen mijn lief toen ie weer eens door oranje wilde scheuren en er dan altijd heel hard bij roepen dat het oranje was, terwijl ik toch echt nog net in een flits rood zie in mijn ooghoek Fijne zondag allemaal, Wies weer een dagje verder!
Wies: hoe gaat het met je? Heb je een beetje afleiding voor aankomende week? Doe maar rustig aan ik ben al helemaal zenuwachtig voor jullie! Evaz: slim dat je je lievie hebt gewaarschuwd wat betreft door oranje rijden, want ze pakken je echt en zo zonde geld. 20 wkn komt nu lekker dichtbij voor jullie helemaal leuk. En leuk dat jullie nu ook een beetje rond gaan kijken voor spulletjes. Moet ook wel hoor want op sommigen dingen zit best een lange levertijd en als het tegenzit ben je tenminste ruim op tijd. Ik denk dat wij over een weekje of 4 kamertje redelijk klaar hebben. In ieder geval geverfd, behangen en meubels in elkaar gezet. Accessoires komt dan wel met de tijd. Hopefully: hoe is het met de vriend van je vriendin? En verder nog een lekker weekend gehad. SBR en Jinky en de rest hoe is het met jullie? Wij gaan morgen een midweek op vakantie naar een huisje in Drenthe dus vandaar dat ik zeker tot vrijdag niet online ben. liefs vruchtje
hopefully, jeetje wat erg van die vriend van je. Hoe gaat het nu met hem? Veel sterkte hè meid, ik denk aan je. Hier heb ik even een dag niets gevoeld gisteren, en sinds vandaag heb ik hele kleine steekjes in mijn baarmoeder op een vast plek, net links naast het midden. Is dat een goed teken, zou dat het plekje zijn waar het nestelt? Ik had ook wat meer blauwe aders op mijn borsten vanmorgen dacht ik te zien. Verder voel ik me hetzelfde. Ik hoop dat ik gauw iets anders voel,van zere borsten ofzo, of misselijk. (jee, ik wil gewoon misselijk zijn,haha) We gaan trouwens al zaterdagavond testen, zondagochtend komt niet goed uit voor mijn man. En de dagen erna moeten we gewoon werken, en daarna vind ik te laat hoor,haha.
Wies ik ben de dagen voor je aan het aftellen! Met de vriend van mij vriendin gaat het nog steeds hetzelfde...hij is wel stabiel...naar weinig vooruitgang. Verder nog steeds geen ongi, al heb ik wel al ruim 3 of 4 dagen pijn in mijn boobs...niet normaal...de ongi zal er wel aankomen.
Eva, bijna vergeten te reageren. Wat super dat je wat gevoelt hebt. Dat zal binnekort nog veel meer zijn Weten jullie eigenlijk hoe het met Jinky is, die heb ik al een tijd niet gezien, hopelijk gaat het goed en is ze gewoon lekker aan het genieten van haar zwangerschap.
Hopefully, nou ik hoop maar dat die ongi weg blijft! Wies, jij kan het vroeg testen ook niet laten Ik was daarin altijd een ster... meestal vervelend, maar die ene keer had ik daardoor vlug zekerheid, dus heb er geen spijt van. Ik testte al 8 dagen na terugplaatsing positief, belachelijk vroeg en 13 dagen na pregnyl, maar ik was er zeker van dat het daar niet van kwam. Nou moet je natuurlijk wel rekenen dat ik misschien met 2 al sneller wat hoger zat in HCG, dus niet wanhopen als ie nog negatief is, want dat hoeft voor de officiele testdatum nog niks te zeggen. Jij zit zaterdag toch op 11 dagen na tp en 15 na pregnyl of zoiets? Spannend meis. Ik tel mee af! Succes en sterkte.
Wies, wat spannend nog 4 daagjes en dan al testen! Ik hou je topic zeker in de gaten want ik hoop dat het nu voor jullie een fantastische kerst wordt! Liefs Liesje
Wies, hoe gaat het? Wij 20wk echo gehad, het gaat goed met de baby'tjes! Later meer. Groetjes allemaal.
eva, fijn dat alles goed is met de beebjes! hier even een dip. heb ook slecht geslapen, beetje bruinverlies gehad, en ik heb weer een stomme actie begaan. had weer 1 ovulatietest over (een cb digi) en die heb ik net gebruikt. Geen smiley natuurlijk, had ik niet verwacht, wel gehoopt, maar ik hoopte dat het streepje lekker duidelijk zou zijn. Nou, het was bijna blanco, een mega licht lijntje was er te zien. De moed zakt me gelijk in de schoenen, wat ben ik toch weer stom geweest...