Wies start met IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wies31, 7 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Ik snap je helemaal......natuurlijk kan je niet wachten om te gaan testen....maar je kan jezelf ook gek maken door te vroeg te testen.
    Wacht nou maar eerst af tot donderdag...en tot die tijd gaan we er gewoon vanuit dat het innestelingsbloed is. Ik ben heel hard voor je aan het duimen.

Ik heb vandaag eindelijk goed nieuws :) ben zo blij. De uitslag van mijn schildklier is goed en ik maak geen anti stoffen aan. Jee, wat kan je van zulk nieuws blij worden, heb er helemaal hoofdpijn van. Maar dat houdt in dat we nog steeds op schema liggen en ik niet aan de hormonen daarvoor hoef. Maar nog steeds geen ongi...

Wies, lieve schat...maak je niet gek en houdt moed. Is een ongi niet nog wat te vroeg?

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    Goed nieuws hopefully! fijn zeg,eindelijk goed nieuws. Dan liggen jullie nog lekker op schema, en kun je echt daar naar toe leven. Hoe is het trouwens met die vriend van je, gaat het al wat beter?
    ik zit nu eigenlijk op 11 dpo, de punctie is de eisprong. Verwacht de ongi zondag of maandag. Mijn man wilt zaterdagavond al testen, nog 1 dag voor nod, maar niet overdreven vroeg. daarna moet ik zoveel werken, en heb ik geen trek om dan de hele dag met die negatieve test in mijn hoofd te zitten. Zondag hebben we ook al ontzettend veel plannen.Vandaar al zaterdag. Ik ben bang dat die nu ook negatief zal worden, zie gewoon tegen het testen op. maar ineens ongi worden op het werk ofzo zie ik helemaal niet zitten, dat trek ik dan niet.

3. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Lastig he Wiesje, joh, ik snap je zo goed... Toch wil het allemaal nog niks zeggen, zelfs als je zaterdag nega test kan je nog niet zeker zijn. Maar we gaan gewoon voor een dubbele streep op zaterdag en dat dit innestelingsbloed was. Het is moeilijk, maar blijf hoopvol, je bent bijna tot de testdatum, het kan nog alle kanten uit.

Hopefully, wat een opluchting fijn zeg. En jij ook nog in spanning. Ik duim voor jullie alletwee.

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    bruinverlies is trouwens wel gestopt, dus dat is wel weer goed!

5. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Das mooi...

De vriend van mijn vriendin is vandaag thuis gekomen voor 1 nachtje (morgen kijken ze weer verder). 10% van zijn nieren doet het niet meer en ze hebben in het zh gezegd dat ze verder niets meer voor hem kunnen betekenen...hij zal een nierpatiënt worden en komt op de lijst voor een transplantatie. Het is wel heel heftig allemaal. Zo verandert je leven van de 1 op de andere dag ingrijpend. Hij is wel stabiel gelukkig, maar mijn vriedin is onwijs bang dat het ineens weer zo snel achteruit gaat.

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hi Wies, ja de tijd vliegt echt voorbij. Geniet volop en kijk er al naar uit.
    Maar hij mag nog even lekker warm blijven zitten.

Morgen mag je testen zie ik, ga je dat ook doen of wacht je nog een paar daagjes?

Alvast fijne en gezellige dagen!

Liefs Mieke

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi meiden hier weer terug van een midweek weggeweest.

Wies: Wies hoe is het vandaag met je? poeh wat spannend voor jullie zeg bijna testen nog 1 nachtje slapen. Ik duim voor jullie. Die negatieve ovulatietest zegt echt 0,0 dus je daardoor niet uit het veld laten slaan hoor. Ook kan ik me goed voorstellen dat het wachten met testen ontzettend moeilijk is hopelijk dat je vanavond beetje goed slaapt, des te sneller is het morgen.

evaz: fijn joh dat de 20 weken echo goed was :) nu echt lekker gaan shoppen hoor!

Hopefully: wat super dat je schildklier goed werkt en je geen antistoffen aanmaakt. Ben alleen even kwijt wanneer jullie nu mogen beginnen met IVF? Ik dacht februari? Wat die vriend betreft inderdaad erg heftig. Hopelijk komt hij snel in aanmerking voor een transplantatie.

Marisha: hoe is het met jou? En de kleine? Geniet lekker van je kraamtijd

SBR en Jinky: hoe is het met jullie?

all: hier verder alles goed ik ben nu druk met voor jullie duimen!

x vruchtje

8. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Spannende dag vandaag!
    Wies ik hoop toch zo dat het your lucky day is.

Hier begonnen met de eerste pil gister. Ben dus ongi geworden. 8 Januari evaluatie, een paar dagen daarna een informatiemiddag over IVF en dan hopelijk in februari beginnen, maar ben bang dat dat pas maart gaat worden, als ik nu 2 maandenpil moet slikken en daarna nog eens een gewone cyclus moet afwachten.

9. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Wiesje, ik steek een kaarsje voor je aan! [-o<
    Ik hoop zo dat het bruinverlies niet is gaan doorzetten.

10. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Vandaag de grote dag Wies! Ik zag wel dat jullie 's avonds willen gaan testen... je weet dat je voor je NOD best met ochtendurine test he? Een eventuele negatieve test vanavond zou dan nog steeds kunnen betekenen dat je wel zwanger bent! Hopelijk heb je al voldoende HCG aangemaakt en heb je een posi test vanaaf!

@ All, ik ben de afgelopen week weinig aanwezig geweest maar dat komt omdat het met Noa niet zo goed gaat... er is niets ernstigs aan de hand maar hij heeft zo hier en daar wat probleempjes met zijn maag/darmen en reflux waardoor we al ettelijke keren bij de kinderarts hebben gezeten en gisteren zelfs maagfoto's zijn moeten laten nemen in het ziekenhuis... ik kom amper aan slapen toe!

11. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Wies, hoe is het? Ben echt zo benieuwd! Duimen draaien heel hard voor je. En een extra berichtje voor je emmy: kom op, houd vol! Mama & papa (en al mama's vriendinnen op het forum) zouden zo blij met je zijn! Dikke knuf voor de spanning in ieder geval.

@ all: hoe is het met jullie? Sorry voor het gebrek aan aandacht van mijn kant, maar het ging even niet zo lekker op mijn werk (lang leve de kredietcrisis). En hoewel werk wat belangrijkheid op zich in het niets valt bij emmy's, baby's en zieke vrienden, kostte het me toch teveel energie om iets anders te doen na mijn werk dan bankhangen en sippen.
    Ook was ik afgelopen week een paar dagen op cursus en dat was ook echt heel vermoeiend.
    Beter nieuws: de muren van de babykamer zijn klaar (heeft mijn lief gedaan terwijl ik op cursus was, zo lief!), we gaan de komende dagen meubelshoppen.

Weet niet hoe het de komende dagen op mijn werk is, ben pas woensdag vrij, dus ik blijf waarschijnlijk ook weer even weg (al kom ik wel even de status van Wies checken natuurlijk). Mis jullie wel!

Dikke kus voor allemaal!

12. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Marisha, wat vervelend nieuws...hoopte toch zo dat het al wat beter zou gaan met Noa. En constant langs de kinderarts gaan, gaat ook niet in de koude kleren zitten. Wat een spanning.

Maar tegenwoordig kan je toch ook met avondurine testen? Die testen zijn toch redelijk gevoelig...al zou ik wel, mocht je een neg. test hebben..alsnog even testen met ochtendurine.

Ik moet vanavond weg en kom vannacht pas thuis, waarschijnlijk zal ik dan wel even komen kijken...ben zo benieuwd Wies.

SRB, wat vervelend dat jullie de kredietcrisis op het werk merken. Ik hoop niet dat dat gevolgen gaat hebben voor jou functie. Hang on!En rust tussendoor ook goed uit.

Vruchtje, hoe heb je het gehad je midweek weg?

13. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Alvast even spieken maar helaas nog geen nieuws van Wies. Ik hoop zo ontzettend goed nieuws te lezen vanavond. Wies ik duim hoor ook al heeft niet helaas helemaal geen invloed op een positieve test.

Hopefully: toch de 1e stap dat je nu begonnen bent met de pil. Ook wel raar zeker? Beetje tegenstrijdig. Ik hoop dat jullie gewoon zo snel mogelijk mogen beginnen want jullie hebben nu al genoeg gewacht.

Marisha: ah arme Noa ik had ook op beter nieuws gehoopt. Ook voor jullie vervelend dat je amper aan slapen toekomt want ook dat heb je gewoon nodig om het allemaal een beetje vol te houden. Ik hoop dat alles goed is op de maagfoto's wanneer horen jullie daar iets over?

SBR: Kan me voorstellen dat je wel even je hoofd vol hebt wat betreft je werk en kredietcrisis ed. het is gewoon overal een en al ellendig. Wel super lief dat je liefje al de kamer heeft geverfd. Wat voor kleur is het geworden?

all: midweek weg was ontzettend leuk waren naar CenterParcs. Lekker ontspannen, gezwommen etc. Vanochtend pretecho gehad (2,3 en 4D) maar was helaas niet zo geslaagd. De baby lag precies verkeerd en daardoor geen foto van gezichtje kunnen maken. Mogen wel keertje 10 min. terugkomen om alsnog te proberen foto te maken van gezicht. 1 foto hebben we in 3D en is opzich nog redelijk duidelijk zal van de week in album zetten als het lukt. Verder gaan wij morgen dan eindelijk behangen en kunnen we met kerst meubels in elkaar zetten en gaat het eindelijk wat worden hoop ik.

Allemaal fijne avond.

x vruchtje

14. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hopefully, balen zeg van je ongi, maar wel weer een stapje dichterbij naar jullie wondertje. Gek hè, weer aan de pil?
    dames, ik word helemaal zenuwachtig van jullie,haha. Ik heb nog niet getest, vanavond denk ik. Nog steeds bruinverlies, en licte ongikrampen af en toe. Ook staat mijn bmm nog heel laag en open. Maar mijn temp vanmorgen was weer megahoog,zo hoog heb ik hem nooit. (net als gisteren) twijfel enorm over het resultaat.
    marisha, wat vervelend nieuws zeg van noa, nog zo klein en dan al probleempjes. En jullie komen natuurlijk ook niet aan je nachtrust toe. Hoop snel dat het allemaal beter gaat hoor, dan kun je er echt lekker van genieten.

15. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hahaha, je houdt ons in spanning hoor Wies! Ik zag dat je een berichtje had gelaten dus ik snelde me meteen naar dit topic... heb je natuurlijk nog niet getest (ik zit nu aan tafel dus ben weer erg gezellig ;)) Hier brandt een kaarsje speciaal voor jou wies!

16. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ook ik brand kaarsje voor je en ook 1tje alvast voor hopefully. Helaas zal ik morgen pas het resultaat kunnen lezen. Het blijft spannend en nogmaals veel succes met testen!

liefs vruchtje

17. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Wies, ik hoop het zo voor je!

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    :( negatief meiden, hopelijk is het te vroeg, maar ben wel eenbeetje de moed verloren. Ik hoop dat het een late innesteling is, maar vrees het ergste...
    bedankt meiden voor jullie steun.

19. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    O nee Wies, dat was niet het bericht waar je zo op gehoopt had. Ik zou willen zeggen: houd moed, maar ik begrijp ook goed dat je dat eigenlijk niet meer durft.
    Heb je alleen 's avonds getest? Probeer het in ieder geval morgenochtend nog een keer. Het kan echt te vroeg zijn geweest voor de hoeveelheid HCG.

Hele dikke knuf!

20. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    &_$#"$%_&)(')(_%$#%_#"$#&_#

Dat is absoluut niet de bedoeling, sta hier echt even een partijtje te schelden.
    Ik hoop echt dat het te vroeg is ...probeer inderdaad morgen of overmorgen even met ochtendurine te testen.

Doe rustig aan en houdt moed.

XXXX

Deel Deze Pagina