Wies start met IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wies31, 7 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    @ Marisha: sterkte met Noa ook! Dat lees ik nu pas. Hoop dat jullie snel weten wat er is.
    xxx

2. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    O Wies, hopelijk te vroeg. Denk aan je! Kon gister niet langskomen, maar je was wel in mijn gedachte. Ik blijf voor je hopen!

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Wiesje, da's flink b#len zeg!
    Ik denk dat je zelf je lichaam het beste kent en wel weet of het echt over is of toch nog niet...
    Maar ik blijf nog duimen.Tot wanneer moet je die progestan blijven gebruiken,kan zijn dat dat de menstruatie nog tegenhoudt..
    (Ik hoop zo van niet!)

4. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Ik lees ook nu pas de rest terug, oa over Noa, sterkte Maris!
    En over Hopefully, balen joh dat je ongi is doorgebroken, maar wel nu eindelijk op weg naar je 1e IVF. Ik hoop zo voor je dat het februari wordt, en geen maart, flink doorzeuren hoor bij het ziekenhuis!
    Wies, kom zo nog even kijken of je vanmorgen hebt getest. Het blijft erg vroeg hoor, maar dat weet je wel. Sterkte joh.

5. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nee, ik test vandaag niet. heb nog steeds bruinverlies, soms zelfs een beetje roodbruinachtig. Ik moet tot morgenochtend de bolletjes inbrengen, kan best dat dat de ongi tegenhoudt. Ik krijg nu ook weer ongikrampen helaas. We hebben ook nog niets gehoord over onze cryo's, tenminste of ze er zijn. Vind ik erg laat, ga ikmorgen maar eens voor bellen. Ik voel verder ook helemaal niets, dus ik denk echt at het niets is.

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Weet niet veel tegen je te zeggen Wies omdat wat ik ook zeg het de pijn waarschijnlijk niet verzacht. Ik hoop dat er in ieder geval een cryo of cryo's over zijn, daar brand ik nu dan maar voorlopig kaarsjes voor. Hele dikke knuffel voor nu. En onthoudt Wies ooit hebben jullie ook een positieve test in handen vergeet dat alsjeblieft niet.

heel veel liefs vruchtje

7. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Heel begrijpelijk Wies, dat je niet meer test. Progesteron houdt de ongi inderdaad tegen, bruinverlies klinkt niet goed nee.

Ik vind het heel naar voor je en ga heel hard duimen voor je cryo's.

Hele dikke knuffel!

8. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    He bah Wies, dat klinkt allemaal niet zo positief :( Maar, je zat nog voor je NOD en je test met avondurine en hoe gevoelig de testen tegenwoordig ook zijn... ik testte op mijn NOD met ochtendurine slechts licht positief dus het kan nog altijd... er zijn zoveel meiden met bruinverlies die zwanger blijken te zijn...

Ik duim toch nog even voor je verder! Ik hoop ook dat je morgen positief nieuws krijgt over de cryo's! Mocht je deze ronde dan toch niet zwanger blijken te zijn dan mss volgende cyclus wel van een cryo!

9. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    sinds gisterenavond helder rood bloedverlies helaas, alleen geen slijm erbij. Wel best veel, dus denk toch echt ongi. Heb net nog getest, omdat mijn temp mega hoog weer was, maar helaas negatief. Dus deze ronde is helaas game-over voor mij. Ik krijg voor de feestdagen nog bericht binnen over de cryo's. Hopelijk zitten er bij!

10. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    :cry: K#tzooi zeg!
    Ik had het zo graag anders gezien...
    Toen ik moest doorgeven dat ik ongesteld was geworden, telefonisch, werd me tussen neus en lippen door verteld; O,da's geen leuk nieuws,mevrouw.En dan zijn er ook nog geen cryo's.
    Of dat ik dat al wist! Grote klap dus...
    Hoop dat jij ze wél hebt en dat het anders op een wat subtielere manier verteld wordt.
    Heel veel sterkte met het verwerken van je teleurstelling,lieve Wies.
    Ik steek een dikke vette kaars op voor een (paar) mooie cryo('s).

11. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Shit zeg. Wat een teleurstelling.
    Ik heb zo met je te doen en had zo gehoopt dat je een mooie positieve test had.

Hopelijk zijn er mooie cryo´s.
    Mag je eigenlijk deze cyclus daarmee aan de slag als die er zijn of moet je verplicht rust houden.

Wies je krijgt een hele dikke knuffel van mij...onze tijd gaat echt komen. Dat kan niet anders.

12. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Wat verdrietig Wies, had het je zo anders gegund, zeker nu met de feestdagen zo vlak voor de deur. Ik ben vast niet de aangewezen persoon nu om je te troosten, maar ik blijf er gewoon keihard in geloven dat het nieuwe jaar heel andere tijden gaat brengen voor jou en Hopefully. Houd vol meiden! Dikke knuffels.

13. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Oh nee Wies, wat vreselijk! Ik had nochtans hard voor je geduimd :( Hopelijk krijg je toch nog goed nieuws over de cryo's

14. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Wies hoe gaat het met je?!
    Kom je je dagen een beetje door?

Eva, misschien heb ik het gemist hoor...maar weet je al wat het gaat worden?

15. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Hoi meiden,
    Hopefully lief dat je het vraagt, ja we weten het sinds een week, maar ik dacht ik wacht hier maar even met mijn blije nieuws. Maar hier dan toch ons geheimpje, dat we vanavond gaan delen met mijn familie en morgen met schoonfamilie. Niemand weet het verder nog, en ik moet er ook bijzeggen, van een kleintje is het nog niet honderd procent zeker. Maarre.. we krijgen hoogstwaarschijnlijk 2 dochters! Ik was zelf overtuigd dat er minimaal 1 jongetje bij zou zijn, dus het was een grote verrassing. Van de bovenste baby had ik zelf gedacht een meisje, dus toen ik dat bevestigd hoorde kwamen de traantjes al. De onderste was erg actief, dus moeilijk te zien, maar de gyn dacht ook een meisje. Nou, we vinden het prachtig hoor, 2 meiden, dat hadden we nooit verwacht. Echt super leuk dus.

Hopefully, hoe voel je je bij het slikken van de pil en de gedachte aan de aanstaande behandeling? Heb je er een beetje goede moed en vertrouwen in?

Wies, gaat het weer een beetje? Ik hoop maar dat jullie toch nog kunnen genieten van de feestdagen en nieuwe hoop hebben voor de volgende ronde. En dat je gauw goed nieuws mag krijgen over cryootjes.

Maris, hoop dat het al wat beter gaat met de kleine man!

Aan iedereen: fijne kerst!

16. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Oh wauw...wat een leuk nieuws Eva! Dat mag je altijd met ons delen hoor. Waarschijnlijk 2 meiden erbij in de groep, werd tijd na al die jongens :)
    Ben heel benieuwd hoe je (schoon) ouders reageren....echt super.

Hier gaat alles goed met de pil. Merk er nog niet veel van, al ben ik wel al een paar dagen niet lekker en heb ik onwijs last van mijn borsten. Dacht dat dat met mijn ongi te maken had, maar het gaat niet weg. Het is heel erg maar moet bekennen dat ik gisteravond mijn pil alweer vergeten was...die heb ik vanmorgen vroeg maar ingenomen...oeps ( misschien hoop ik stiekem wel dat hij nu niet werkt).
    Verder kijk ik onwijs uit naar onze behandeling, ik weet dat het niet het leukste ding is, maar ik kan niet wachten om te beginnen. Duurt mij allemaal veel te lang.

Vandaag nog even een dagje door buffelen op mijn werk en dan lekker vrij tot maandag.

Jullie ook allemaal hele fijne dagen, maar deze forumverslaafde zal zeker nog wel online komen :)

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wies ik heb een tijdje nagedacht wat ik moet zeggen tegen je, maar ik weet maar niks te bedenken om je wat op te beuren...sorry meid:(

ik leef enorm met je mee, maar ik wil jullie toch fijne feestdagen wensen!

18. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Even snel een berichtje om jullie alvast een heel fijne kerst toe te wensen!

19. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    WOW gaaf Eva 2 meiden :) gefeliciteerd.

Fijne kerst allemaal.

gr vruchtje

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    eva, super 2 meiden! gaaf hoor!

hier nieuws over de embryo's. ze waren alle 3 goed om in te vriezen, dus dat is gelukkig weer even goed nieuws. ze zitten in 2 rietjes, dus hopelijk kunnen we de volgende ronde 2 cryo's terug plaatsen. fijne kerst allemaal!

Deel Deze Pagina