Ik heb verder ook nog niets over zo´n bloedtest gehoord, het is inderdaad meer dat ik dat van dit forum heb. Misschien is het wel verstandig ja om maandag even te bellen. SRB, ik ga heel hard voor je duimen dat het inderdaad de laatste keer is, maar dan wel 1 met een positieve afloop. Dat hoop ik natuurlijk voor ons allemaal!
Wies, een ovulatietest? waarom zou die positief moeten zijn als je waarschijnlijk zwanger bent? ovutest sporen geen hcg op! je kan beter een zw test doen..van sensitest! zou een positief kunnen geven 4 dagen voor NOD, maar we zijn niet allemaal hetzelfde natuurlijk!
ovutesten sporen wel hcg op, andersom werkt het niet. heel veel meiden hier op het forum testen positef met een ovutest. morgenochtend test ik met een zwtest. maar ik zie het toch somber in.
SLIK! ik denk laat ik het is proberen! ...heb het even gegoogeld!. wat denk je een posi ovutest! HELP! ik weer met die vage testen...wordt wel een soap zo bij mij zeg! Maar het zegt nog niks voor een zw...maar waarom zou ik nu een tweede streepje hebben? ga maar weer googelen! krijg het er toch warm van...
Waarom, ik heb ook je verhaal op de andere topic gelezen, maar jij weet zeker hoe je de zaterdagavond spannend kan maken.
erg he hopefully! ik ga morgen een Cb test halen..als daar een vaag streepje op verschijnt weet ik genoeg! het kan nu iig niet meer van de pregnyl zijn! ha ha ha er lopen ook aders over me borsten! HELP!
hey waarom, zag je fotos van je testen in je album. die van 7 dagen voor nod is een ovu test toch? had je nu ook weer zon test of was je ovu test nu echt positief? dus lijntjes beide even dik of teststreep dikker als c streep? hopelijk test je snel posi met een zw test meid! duim voor je
he marieke, dat is geen ovu test, ik weet dat die bekende testen van hier blauw ovu is, maar bij zelfovulation besteld is het net andersom, kijk maar naar de ovutesten, met een dikke streep! Ik weet het is verwarrend! Nu een dikke positieve test ovutest dan he! vond net nog een etostestje....ga het toch maar even proberen! Vind het heeel spannend!
de etostest geeft een vaag 2de streepje! MAAR TOCH! het kan iig niet van de pregnyl zijn....ooohh..zou het dan toch? Hoe is het met jou Marieke? krijg je ook IUI?
foto foto foto! een streep is een streep meid! dus alvast voorzichtig gefeliciteerd! nee ik krijg nog geen iui of iets dergelijks.. wij gaan maandag voor de 1e keer naar de gyn
Ik heb helaas geen kabeltje bij de hand, maar vage testen staan er genoeg op me site Ik ben alleen thuis....vandaar mijn reacties, sorry moest het even kwijt! Me man is morgen avond pas weer thuis, ik hoop dat ik dan een mooie digitale test heb met zwanger erop! En jij binnenkort naar de gyn? spannend meid, ik zie dat jullie ook al een tijdje bezig zijn..
spannend meid! wel vervelend dat je man niet thuis is.. zit je nu in je eentje een klein feestje te vieren! hoop dat je idd snel een dikke posi test hebt! wij zijn idd alweer 14 maanden echt bezig.. in november 2006 al gestopt met de pil en vanaf januari 2007 echt bezig in de zin van kijken naar vruchtbare dagen, tempen enz enz... dus vond t nu wel lang genoeg geduurd hebben... dus ben wel benieuwd ja naar maandag
Ja idd wel vervelend, maar aan de andere kant, alleen maar leuker, hoop dat de streep morgen wat dikker is! wip ik gelijk even naar de prenetal voor een I love daddy speen en zit ik morgen avond te dineren met kaarslicht en geef ik het kadootje oke oke....ik loop nu wel heel hard van stapel! maar vage streepjes nog voor me NOD geven me toch moed, zeker omdat het niet meer van de pregnyl kan komen! En zo te zien werken jou eitjes wel goed gelukkig zijn er tegenwoordig veel mogelijkheden om zwanger te raken, ik ben al ruim 3 jaar van de pil af, waarvan 2 jaar "bezig" en met beide niets aan de hand! heel veel succes maandag bij de gyn, en heel erg bedankt voor het lezen van mijn enthousiaste gedoe! ben ik toch niet zo alleen lees je snel weer!
zie je wel waarom,het kan nog! wat spannend zeg! ga je morgen echt testen? ik heb een voutest van cb gebruikt, die geeft een open rondje of een smiley aan, dus kan geen vage uitslag geven.
ik heb ze van sensitest gebruikt! en dat is toch een duidelijke positieve test...hij is niet dikker dan de controle streep hoor wel goed te zien! Wellicht als je geen digitale gebruikt krijg je ook een lichtere streep. heb net een sensitest zw test gedaan, maar die is een stuk lichter, maar wel een streepje ...oohhh! Ik ga zeker morgen nog een test doen. Ben er alleen nu doorheen hier thuis....mag het na 85 testen met pregnyl! ha ha ha ik kan niet slapen.....erg he! ga jij morgen ook even een ovutest doen of zw test...ben benieuwd meid! samen?
mooi waarom! alvast een voorzichtige proficiat! Ik heb net getest, negatief. ik snap er niks van, hoe kan mijn temp dan zo hoog geweest zijn? ik zit nu op 13 dpo, dus dan zou ie toch wel positief moeten zijn toch?
Waarom: ik denk dat ik je gewoon kan feliciteren! een streep is een streep! Wies: Je weet nooit hoeveel HCG je aanmaakt en hoe snel. Dat je temp. zo hoog is dat is een goed teken. Ik hoop op goed nieuws! Groetjes jinky
Waarom, hoeveel testen ga je nog proberen? hihihihi. Volgens mij ben jij na 100 testen nog niet overtuigd! Het zou wel heel raar moeten lopen als je niet zwanger bent. Van mij dus ook een voorzichtige proficiat. De echte krijg je als je zelf ook overtuigd bent! Wies, jij houd de spanning ook hoog! Mijn temperatuur is zaterdag naar de 37.0 gegaan. Vrijdag had ik nog 36.6. Vandaag had ik 36.9 maar bijna niet geslapen. Ik ga nu de zenuwen krijgen. Moet morgen weer voor een echo, Als ik maar niet te snel een eisprong krijg.
Hoi meiden, Ik kwam even piepen of hier al meer nieuws is... Wies, 13 dagen DPO zou je wel al een posi test kunnen hebben maar er is natuurlijk wel een kans dat je nog niet voldoende HCG hebt aangemaakt. Ik heb 13 dpo een posi test gehad met een heel gevoelige test. Hopelijk krijg je binnen een dag of 2 ook nog een posi test! Waarom, tegen mij zeiden ze steeds, een streep is een streep... dus hetzelfde voor jou... ik denk dat ik je mag feliciteren meis! Je hebt enkele dagen geleden toch een nega test gehad dus van de pregnyl kan het volgens mij echt niet meer zijn! Jinky, hoe is het met jou? Valt het wachten wat mee? Hope, veel succes morgen met de FM. Ik hoop dat ze nu al wat meer gegroeid zijn en klaar zijn voor de IUI! Hier alles goed. We hebben dit weekend ouders heel gelukkig gemaakt met het nieuws, nu maar hopen dat het goed blijft gaan. Ben vreselijk onzeker omdat ik helemaal niet misselijk ben maar mijn mama vertelde me dat zij bij 2 van haar 3 zwangerschappen helemaal niet misselijk geweest is dus dat het best kan. Verder ben ik sinds vrijdag avond ongelooflijk moe en heb ik deze nacht slecht geslapen door de pijn aan mijn borsten dus ik veronderstel dat alles nu nog goed gaat. Woensdag weer naar het ziekenhuis voor een nieuwe bloedtest.