Wies start met IUI

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by wies31, Feb 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Wat een super nieuws...zo nog even met de Kerst.
    Wanneer mag je de volgende ronde starten.

Gaat het weer een beetje met je.
    Neem een lekkere borrel vandaag...of 2...of 3...of...
    Ik doe met je mee.

2. EvaZ

EvaZ Actief lid

Mar 21, 2008
    386
    0
    0
    O wat fijn Wies, tjee dat is wel bijzonder zeg, alle 3 goed genoeg. De eisen voor invriezen zijn hoog, dus vaak lukt dat niet. Bij ons geen goed genoeg. Nou, weer een nieuw hoopvol bericht. Hoop voor je dat het gauw kan. Iedereen een gezellige 1e kerstdag gehad? I hope so. Groet

3. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Wies, wat een geweldig nieuws zeg, 3 cryo's in de vriezer! Toch nog wat positief nieuws voor het einde van het jaar!

Eva, gefeliciteerd met je twee meiden! Al kan dat ene kindje nog wel een jongetje blijken te zijn... bij mijn ging het van jongen naar meisje en terug naar jongen... pas op 30 weken waren ze zeker dat we een jongetje verwachtten!

Hebben jullie allemaal een fijne kerst gehad? Hier moe maar voldaan... even recupereren tegen oudejaar!

4. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Hier 1e Kerstdag weer helemaal goed doorgekomen...en druk aan het voorbereiden voor vandaag. Wij krijgen vandaag de (schoon)ouders en broertjes...dus mogen flink aan de slag.
    Was gister wel een beetje laat geworden en was goede vriendjes met de fles, dus voel hem nu wel :)

Hopelijk hebben jullie ook een hele leuke dag gehad.
    Eva, hoe is er gereageerd op jullie super nieuws?

5. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
    Wiesje, goed nieuws zeg!

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,192
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Wies: Beetje de kerst doorgekomen? Super nieuws joh dat jullie 3 cryo's hebben! Al enig idee wanneer dat gaat gebeuren of moet je nu eerst verplicht een maand rust houden?

Hier een heerlijke kerst gehad lekker gegeten met familie en spelletjes gedaan ook verwend met cadeautjes :). Hoop dat jullie ook allemaal een leuke kerst hebben gehad.

liefs vruchtje

7. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    hier rustig geweest, mijn man was ziek, dus heb alleen de familiebezoekjes afgelegd. ben ook geen kerstliefhebber, dus ben blij dat het er al weer op zit. Bij mijn ouders thuis waren ook mijn broer met zijn vrouw en pasgeboren nichtje. er leuk, maar ook weer confronterend. en allemaal leuke babycadeau's. de dag erna naar mijn schoonouders waar het andere hoogzwangere schoonzusje zat, en die ook natuurlijk allemaal babyspulletjes kreeg. erg leuk, zucht. Maar het zit er weer op, zit goed in mijn vel wel, dus voel me best ok. vanavond weer lekker stappen en weer lekker drinken, lang geleden! Hoe ik me morgen voel zien we dan wel weer.
    Ik vind het ook erg bijzonder dat alle 3 de emmy's goed waren om in te vriezen. ben er wel erg blij mee, waarschijnlijk deze ronde niet, maar volgende ronde de terugplaatsing. dat horen we op de evaluatie waarschijnlijk.
    Fijn weekend allemaal!

8. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Hallo,

Wat fijn van de 3 cryo's Wies! Wanneer is je evaluatie precies? Een maandje rust is wel lang, maar misschien ook wel even fijn. Het is zo'n emotionele achtbaan.
    Ik kan me voorstellen dat het zwaar was, al die babycadeaus om je heen. Ik heb vorig jaar nog al die schattige "My first Christmas"-shirtjes die ik bij de Bijenkorf zag hangen in brand willen steken. Maar goed, het is nu weer voorbij, ook voor jou. En volgend jaar, we houden moed, heb je misschien wel een mini-Wiesje in je armen onder de boom!
    Hoe is het met je man nu? Weer beter? Of houd je hem met kater gezelschap in bed? :)

En hoe is het met de anderen? Fijne kerst gehad?

Ik wel. Na weken piepen (hormonen...) zit ik nu ook weer wat lekkerder in mijn vel. Toen ik eenmaal zwanger was, dacht ik niet dat ik ooit nog ergens van in een dip zou raken, maar helaas :) Objectief was er ook niet zoveel aan de hand, maar ik heb de afgelopen drie weken meer tranen vergoten dan in de vier zwangerschapsmaanden ervoor. Ik ben blijkbaar ook echt ergens goed boos over geweest, al heb ik nog niet helemaal precies door waarover, maar ik droomde ook elke nacht over de meest gruwelijke ruzies met Jan en alleman over onderwerpen die natuurlijk nergens over gingen. Heb zelfs een keer iemand met een stoel neergemaaid in mijn droom (maar toen had ik net voor het slapen gaan een aflevering van de Simpsons gezien waarin dat gebeurde, dus misschien kwam dat gewoon daarvan) :).
    Ik deelde het al eerder met Hopefully, maar bij deze dus ook met jullie: een positieve zwangerschapstest geeft wel ontzettend veel blijdschap en opluchting, maar geen garantie dat je je verdriet over het lange traject ook in een keer opgelost hebt. Want hoewel het natuurlijk heerlijk blijft dat het voor ons nu zo ver is, word ik nu weer geconfronteerd met allerlei vriendinnen die me vorig jaar al pijn deden met hun snelle zwangerschappen en die nu me constant vertellen over hun baby-ervaringen, waardoor ik het gevoel heb dat ik enorm achterloop. En dat slaat nergens op, maar het is er blijkbaar wel.
    Eva, Vruchtje, Marisha, hopelijk herkennen jullie dit.

Maar goed, nu weer over blijere dingen. Morgen gaan we naar New York om daar oud en nieuw te vieren, en daar heb ik superveel zin in. WEet niet zo goed wat ik er kan doen, langer dan een kwartier lopen vind ik tegenwoordig te vermoeiend, en uren op Times Square staan durf ik al helemaal niet aan, maar het wordt vast heel leuk :)
    En 10 januari hebben we de pretecho! Ik hoop nog altijd stiekem te ontdekken wat ons kindje wordt, maar vrees dat dat er niet in zit.

Wel gefeliciteerd met je meiden ook Eva! Zijn ze zeker weten ook twee-eiig eigenlijk?

Nou, ik wens iedereen een hele fijne jaarwisseling en een hoopvol en mooi 2009!

Dikke knuffel!

9. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    SRB, goed om te horen dat het wat beter met je gaat. Zo zo...NY...wat gaaf zeg. Zoals ik al eerder zei...denk maar goed aan jezelf, de rest is bijzaak.

Wies hoe was het gister? Heb je een lekkere borrel gedronken?

Hier ook blij dat de kerstdagen om zijn. Op zich vind ik ze wel altijd gezellig, maar toch ook wel weer een verplichte opgave. Heerlijk als dat weer geweest is. De kerstboom heb ik ook meteen de deur uit gegooid. Dit jaar kunnen de feestdagen mij niets schelen. Ik kijk ze het liefst om....eigenlijk dat zelfs niet eens....het liefste ga ik in mijn bed liggen en wordt pas wakkerin januari, zo rond de 8ste als we onze evaluatie hebben.
    Hopelijk kunnen we volgend jaar meer van de Kerst genieten.

Hoe was Noa´s eerste Kerst? Hopelijk gaat het al wat beter met hem.

10. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Kleine aanvulling: heb eindelijk buikfoto's op de computer gezet, die zet ik zo in mijn album.

11. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Zo zo...wat een verschil he!

12. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    veel plezier in NY srb!

8 januari is echt al snel hopefully, komt dichtbij nu! lekker veel doen, zodat je veel afleiding hebt, op tijd naar bed, uitslapen, dan is het zo de 8e!

13. EvaZ

EvaZ Actief lid

Mar 21, 2008
    386
    0
    0
    Ha meiden,
    Fijn dat je weer wat optimistischer gestemd bent Wies, en een avondje lekker stappen met je vent lijkt me fijn. Ik snap heel goed dat jullie niet stonden te springen bij de feestdagen Wies en Hopefully, ik herinner me nog heel goed mijn vreselijke huilbuien na kerstavonden. En dan al die zwangere schoonzussen, bleh bleh bleh. Irritant gewoon, ook al is het nog zo fijn voor hen. Goed dat jullie je er weer doorheen hebben geslagen! Als mensen toch eens begrepen wat een moed en doorzettingsvermogen daar voor nodig is! Uberhaupt voor dit hele proces! OK meiden, op naar betere tijden in 2009, daar gaan we met z'n allen voor he! Ik moest in een groep vrienden tijdens een kerstdineetje een cijfer geven voor 2008. Ik heb het eerste half jaar een 2,5 gegeven, en het laatste een 9. Ik gun jullie ook die dikke vette 9 over het jaar 2009!
    SRB, ik snap wat je bedoelt. Ik stoor me niet aan de tips en opmerkingen van al mijn zwangere of reeds bevallen vriendinnen die in een vloek en een zucht zwanger werden. Maar ik merk wel dat ik soms moeite heb met het gezellig samen over zwangerschappen kwekken gedoe, hoewel het natuurlijk een voorrecht is om mee te kunnen doen. Maar ik ben nog erg bezig met het jarenlange traject van voor mijn zwangerschap en voel me vaak meer verbonden met mensen die daar ook doorheen zijn gegaan of nog gaan.
    Lieve meiden, wij zijn een weekje vakantie in eigen land aan het vieren met veel tripjes en leuke dingen, dus ik zal er een week weinig zijn en wens jullie alvast een gezellige Oud & Nieuw.
    Groetjes.

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,192
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Wies: inderdaad wat eva al zegt fijn dat je weer wat optimistischer bent. Gaat ook goed komen hoor met 3 super cryo's :)

hopefully: heb ik iets gemist wat heb je op 8 januari? De intake? Verder alles goed?

SBR: mooie buik foto zeg. Jij zit waarschijnlijk nu in NY of in het vliegtuig, echt te gek en rustig aan (al lees je dit pas na NY)

Evaz: veel plezier op vakantie.

Marisha: hoe is het met jou en de kleine?

En heeft iemand nog iets van Jinky gehoord?

Voor degene die het leuk vindt heb foto van babykamer in album staan. Grotendeels is die klaar moeten nog wel wat accessoires bij. Past ook niet in geheel op de foto helaas.

liefs vruchtje

15. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Ziet er erg lief uit het kamertje. Leuk dat behang, allerlei motieven.

8 januari hebben wij de evaluatie hoe we gaan starten en wanneer.

Ik heb nu al besloten dat ik ga zeuren of we niet eerder kunnen starten en ik weet ook al....vergeet het maar meteen als je het gelezen hebt...dat ik deze maand 1 of 2 pillen minder ga slikken. We zullen die cyclus even versnellen.

16. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hihi, moest natuurlijk onmidelijk die mooie buikfoto gaan bewonderen SRB ;) Mooi hoor! Enne, ik zei na mijn goede eerste echo dat ik eindelijk de MMM uit was maar volgens mij geraak je nooit de MMM uit... nog steeds kwetst het me als meiden weer zomaar zwanger raken, als ze domme opmerkingen maken of ze niet begrijpen wat een wonder zwanger worden eigenlijk is! Ik schrik nog vaak van de onachtzame opmerkingen die er gemaakt worden... ik denk dat je nooit vergeet hoeveel verdriet je hebt gehad... ook al heb ik nu wel een wonder gekregen! Veel plezier toegewenst in NY! Ben wel jaloers hoor ;)

Wat kerst betreft ben ik altijd dol geweest op de eindejaarsfeesten! De boom, de lichtjes en de kaarsjes, de mooie versieringen... ja, ik vind het geweldig! Dit jaar met Noa zou in principe de mooiste kerst ooit moeten zijn en dat is het natuurlijk ook maar van de feesten zelf kan ik wel wat minder genieten omdat deze voor Noa een beetje zwaar zijn. Hij krijgt te veel prikkels en huilt eigenlijk heel de tijd! Het gaat wel al wat beter met hem maar we zijn er nog niet... hij krijgt medicatie en we lopen ook bij de osteopaat dus ik hoop dat er beterschap in zicht is (dit is weer een van de moeilijkere momenten dus ik zit met hem op schoot... de doopboekjes voor zijn doop te printen)!

Meiden, alvast een heel fijn oudejaar gewenst en mijn beste wensen voor het nieuwe jaar met heel veel mooi babynieuws!

17. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Lieve meiden,

Mocht ik jullie vandaag niet meer spreken, wens ik jullie allemaal een heel fijn uiteinde en een spetterend begin van 2009.
    Hopelijk brengt 2009 voor jullie allemaal wat jullie wensen.

Wies voor jou doe ik een speciale wens om 00.00 uur.

Tot in 2009!

18. EvaZ

EvaZ Actief lid

Mar 21, 2008
    386
    0
    0
    Ik sluit me geheel aan bij Hopefully en doe ook voor haar een speciale wens vanavond! Een heel goed 2009 voor allen. Liefs

19. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Even een snel berichtje uit NY, we hebben namelijk gratis internet in ons apartementje. Het is leuk hier! :) Jullie gaan bijna het nieuwe jaar in, wij mogen nog 6 uur van 2008 genieten. Hopelijk heeft iedereen een superavond waarop alle zorgen even vergeten worden. Ik zal twee keer wensen voor jullie Hopefully & Wies, zowel op het Nederlandse als op het Amerikaanse tijdstip. Hopelijk brengt het dubbel geluk!

Dikke kus voor allemaal!

20. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Gelukkig nieuwjaar voor jullie allemaal en natuurlijk de beste wensen.

Wies ik heb 2x een wens voor ons beide gedaan.
    Wij hadden 2 chinese lampionnen, van die witte die de lucht in gaan. Daarbij mag je een wens doen en dat heb ik dus gedaan. Was erg mooi. Die lampionnen zag je nog heel lang doorgaan en uiteindelijk verdwenen ze aan de horizon.

Hopelijk hebben jullie allemaal een hele leuke avond gehad. Was zelf helaas niet zo lekker.

SRB, ik ben benieuwd naar jullie NY-verhaal. Hoe was het daar?

Share This Page