Jee, ik kon ons helemaal niet meer vinden, maar we stonden op pagina 2. Het is erg rustig, heb zelf ook niet veel te melden. Ben aan het aftellen, vrijdag de eerste spuit en zondag de laatste pil. Wies, donderdag komt nu aardig dichtbij. Vruchtje, fijn om te horen dat alles weer goed was bij de controle. SRB, ben benieuwd naar jullie kamertje Ben er nog niet over uit of ik me ga opgeven voor de vemi pilot. Waarschijnlijk wel, maar gun mezelf geen tijdom te bellen. Marisha, ben blij om te lezen dat Nao het goed doet, hopelijk kan jij snel een beetje bijtanken. Eva, hoe is het met de blaasontsteking en de andere vervelende klachten? Hopelijk is het minder of zelfs helemaal weg.
Succes morgen Wies! En Hopefully: jij overmorgen met de eerste spuit. Hier even wat kleine paniek in de tent. Bij yoga maandag had ik enorm last van mijn rug. De juf maakte er direct bekkeninstabiliteit van. Ik belde voor de zekerheid dinsdag maar even de verloskundige, en die bevestigde telefonisch de diagnose. Ik had er al helemaal de balen van, maar kun gelukkig direct terecht bij de fysio. Die ging helemaal uit zijn dak, het bleek helemaal niet waar te zijn, hij was helemaal klaar met diagnosestellende yogajuffen, dat kwam hem veel te vaak voor. Eerder het omgekeerde was het geval, de linkerhelft van mijn bekken zat muurvast, en dat levert ongeveer dezelfde pijn op blijkbaar. Hij heeft me gekraakt en nu gaat alles prima. Maar ik had er wel even goed de zenuwen van, ik zag mezelf al weken bedrust houden... (zei ook al dat het kleine paniek was he) Dikke knuf voor iedereen! Ps: ik zet een nieuwe buikfoto in mn album zo. Ben dik!
Hihihihi, als je het zo bekijkt lijkt je inderdaad wel een luchtballon. Dat zal in het echt wel een stuk minder zijn Gelukkig was het vals alarm wat betreft de bekkeninstabiliteit. Toch komt het redelijk vaak voor en moet je dus wel voorzichtig zijn, als kan je er moeilijk iets aan doen. Wies, ik ga heel hard aan je denken vandaag. Ben al gestart.
hey meiden, srb, zozo, gaat goed inderdaad met je buik! En doe lekker rustig aan hè, gelukkig was het vals alarm, maar doe niet te gek! Helaas was het nog niet goed genoeg vanmorgen om de pregnyl al te zetten. Eitje was 13,5, en bmslijmvlies 5mm. Zaterdag nog terug voor een echo, en hopellijk dan wel goed. Komt mooi uit, kan ik van het weekend nog lekker gaan carnavallen met de band! (en een pintje drinken natuurlijk ) hopefully, succes morgen met het spuiten! Hopelijk ben je snel ongi en kun je lekker door! nu gaat het rap hoor meid!
Wat jammer dat de follikels nog niet groot genoeg waren, hopelijk zaterdag beter nieuws. Aan de andere kant dus wel een voordeel dat je nog lekker een borrel kan drinken. Geniet er van, misschien is het wel de laatste
Goede instelling Wies! Ik duim voor een prachtig eitje komende zaterdag. En geniet van je pintje he! Hoe gaat het spuiten Hopefully? Begin je er al aan te wennen? PS: heb nog een fotootje geplaatst.
Jee, das zeker een mooie flinke buik, wat gaat dat hard zeg! Leuk die fotomet die schoen. Vandaag eerste spuit er weer in. Ikhad wel het gevoel dat de decapeptyl spuit wat stroever is dan de pregnyl, had jij dat ook Wies? Voor jou morgen weer een spannende dag..
Klopt Hopefully, die deca zijn best wel dikke naalden herinner ik me. Succes meiden! Hier gaat het iets beter sinds de antibiotica is aangeslagen, maar ga me maandag voor 100% ziek melden. Nu gauw slapen! Doei
Dank je Eva. Ik dacht al dat ik spoken zag. Zie namelijk helemaal niet op tegen het spuiten, maar gister ging hij er nietin zoals de prgnyl, dus vroeg ik me af of ik onbewust toch angstig was. Jee, wat lijkt me dat moeilijk voor je om je vanaf maandag 100% ziek te melden....maar het is wel het beste voor jou en je 2 kleine hummeltjes. Probeer je er aan over te geven. Ben jij wel weer van plan om na de bevalling weer te starten met werken. Hebben jullie allemaal al definitieve afspraken moeten maken op het werk over jullie terugkomst? Een heel fijn weekend voor jullie allemaal. Wies laat je straks weer even weten hoe het gegaan is?
Wies: heb je nog een fm gehad vandaag? Ik hoop dat ze nu groot genoeg waren. Hopefully: zie dat jij begonnen met met de deca. Voor jullie gaat het nu dus ook bijna beginnen, spannend hoor. SBR: Mooie buik zeg! Verder alles goed met jullie tweetjes Evaz: fijn dat het toch wat beter gaat dankzij de antibiotica. En verstandig dat je je 100% ziek gaat melden vanaf maandag. Jij vraagt er ook allemaal niet om en je werkgever krijgt toch alles vergoedt van het UWV misschien verzacht dat je schuldgevoel iets voor zover je die hebt natuurlijk. Marisha: hoe is het met jou en de kleine? All: hier gaat het naar omstandigheden weer wat beter. Had weer hele erg last van mijn onderrug en last van een hele gespannen buik. Nu in overleg met werkgever afgesproken dat ik tot aan mijn verlof 4 dgn 6 uur per dag ga werken i.p.v. 4 dgn 8 uur. Scheelt toch weer een beetje. Voelde me er eerst heel schuldig en verdrietig over, maar aangezien mijn werk zo grandioos reageert is dat gevoel gelijk weg . Nou ik blijf jullie volgen hoor meiden! Op naar een vette positieve test. veel liefs vruchtje
even snel hoor meiden, weinig tijd, mijn schoonvader ligt in het zieken huis nu, gaat helemaal niet best. Heel de week al zieken huis in en uit, dus ben eigenlijk weinig met ons zelf bezig. De fm was goed in ieder geval, ze heeft gelijk de pregnyl gezet, en a.s vrijdag om 16.00 uur de terugplaatsing van 2 emmy's! Als we voor 11 uur 's morgens niets horen is het allemaal in orde. Ik kom na het weekend wel weer even kijken en reageren op jullie, mijn excuses. Een fijn weekend allemaal!
Wat dubbel allemaal Wies. Ik hoop dat je schoonvadersnel weer opkanpt en sterk genoeg is om lekker naar huis te gaan. Hopelijk hebben ze een wondermiddeltje voor hem. Hang on! Vruchtje, ok al minder werken. Soms moet je je er gewoon aan toegeven. We hebben niet alles voor het zeggen en kunnen het niet allemaal bepalen. Probeer lekker te genieten van je rust en vrije tijd.
Hallo meiden, Hoop nieuws hier lees ik! @ Wies: heel veel sterkte met je schoonvader! Het is inderdaad heel dubbel. Wel heel fijn dat de tp er nu echt aankomt. Ik duim keihard voor je! @ Hopefully: Het is februari! De maand waarin alles gaat gebeuren die eerst zo vreselijk ver weg leek. Ok, het duurt natuurlijk allemaal nog steeds veel te lang, maar toch. Het is nu even te overzien. @ Eva en Vruchtje: het gaat niet over rozen he. Maar inderdaad: voel je niet schuldig! De laatste maanden zijn gewoon zwaar. Bij mij gaat alles eigenlijk heel goed (geen medische dingen in ieder geval) en ook ik vind het nu echt heel zwaar worden. Ik hoef nog maar 3,5 week te werken en tel echt dagen af (al komt dat in mijn geval eigenlijk vooral omdat ik me zo enorm verheug op lekker winkelen en bankhangen)... Wel heel fijn dat je werkgever zo goed reageerde Vruchtje. En Eva: eerlijk gezegd vind ik dat je als je zwanger bent van een tweeling ook dubbel verlof zou moeten hebben. Het is echt een aanslag op je lijf, een baby, laat staan 2! Lukt het een beetje om goed te eten? @ Marisha: alles goed meisje? Je bent al een tijdje afwezig. Hopelijk gaat alles goed met Noa! Hier gaat dus alles prima Ben het weekend weggeweest met mijn lief, ouders, zus en zwager en dat was echt heel vermoeiend (heb ook wel 5 km gelopen) , maar wel heel gezellig. Vandaag was ik opnieuw bij de fysio, die mijn wervels vorige week gekraakt heeft. Hij heeft het nogmaals gedaan en toen heel fijn gemasseerd. Ook was ik bij de verloskundige, die mijn steeds groter wordende bevallingsangst weer een beetje weggenomen heeft (het gaat echt wel passen, echt!) . Ook heeft ze me laten voelen waar het hoofdje zit (keurig naar beneden, al betekent dat nu nog niet zoveel) en de rest. De kleine komt tegenwoordig ook heel schattig tegen mijn hand aanliggen met zijn/haar ruggetje als ik rustig op mijn rug lig. Tot slot heb ik vandaag dekentjes en lakentjes voor wieg, ledikantje en reiswiegje gekocht en dat was natuurlijk ook leuk. Hoop dat jullie niet chagerijnig worden van mijn blije gebabbel. Ben gewoon blij op het moment dat alles zo voorspoedig gaat. Dikke knuf voor allemaal!
Ik vind het leuk om jou blije nieuws te lezen, maakt mij ook een beetje blij. Wat gaat de tijd inderdaad hard, jullie al weer (bijna) aan jullie zwangerschapverlof. Hier al weer 4 spuiten in mijn buik gezet en zondagochtend de laatste pil genomen. Moet nog steeds oppassen wat ik eet, doe ik dat teveel moet ik er voor boeten enhang ik even later boven de pot (komt echt door die metformine), gelukkig niet dagelijks meer, maar wel minimaal 1 a 2x per week. Vanavond ook een vreetkick gehad en voel de misselijkheid al weer opkomen (word meteen gestraft), hopelijk weet ik het binnen te houden. Heb ook al menstruatie krampen, dus waarschijnlijk gaat dat morgen doorzetten en had ik daardoor de vreetkick ( heb ik altijd ). Ik hoop dat ik morgen ongi word, dus kunnen we bellen voor een afspraak op dag 5. Wies ik was er vanavond nog even over aan het nadenken, maar je hebt de pregnyl al gehad en vrijdag hb je pas de terugplaatsing, waarom zit daar zoveel tijd tussen? Misschien wel een hele stomme vraag, maar normaal is toch 36 uur na de pregnyl je eisprong, moe je dan nog zoveel dagen daarna wachten tot de tp? Heb je nog een beetje carnaval kunnen vieren ondanks alle toestanden?
hopefully, wat komt het dichtbij nu zeg! Over een weekje of 3 is het al zover! Spannend zeg. Heb je er een beetje een goed gevoel bij? Ik maakte me heel erg druk om de behandeling, wat achteraf helemáál niet nodig was. Laat het lekker op je afkomen meid. Srb, hier worden we juist erg vrolijk van meid, we hebben af en toe juist die blijde berichten nodig, dat geeft ons weer moed, toch hopefully? Met m ijn schoonpa ging het vanavond al wat beter. Ik had eerst het idee dat ie niet meer uit het zh zou komen, maar na vanavond hebben we weer een beetje goede hoop. Hij lachte weer en had gelukkig weer gegeten, dat moest echt gebeuren. Nu hopen dat ie morgen goed nieuws krijgt van de arts. Hopefully, na de eisprong maakt de bm zich klaar voor een innesteling, vandaar dat de tp pas na 5 dagen is denk ik. Wel fijn, want dan duren de wachtweken minder lang daarna. Ik neem aan dat mijn testdag 14 dagen na de eisprong is, dus al 9 dagen na de tp.
Ha meiden, Wies wat heftig allemaal van je schoonvader zeg, hebben jullie nog nieuws gekregen vandaag? Onwijs veel sterkte en intussen jullie eigen traject, poe zeg, dat is allemaal niet niks. Vrijdag al twee embryootjes bij je, dat is in elk geval heel erg fijn en hoopvol! En Hopefully ook er al zo middenin, meiden, ik ga zo enorm giga duimen voor goed nieuws voor jullie beiden deze maand! Vruchtje, dan mag ik ook tegen jou zeggen: heel verstandig van je om wat minder te werken en dank voor je bemoediging. Ik herken het zo dat het je even flink moeite kost, maar zoals iedereen tegen me zegt: we kunnen nog ruim 30 jaar hard werken hierna he! En nu is het ook hard werken om gezonde kindjes op de wereld te zetten. Rustig aan dus maar! En die gespannen buiken, tja die heb ik ook, vrijwel continue, niet fijn maar zal er wel bij horen. SRB, fijn dat je zo happy bent joh, heerlijk toch! Enne, dat eten waar je naar vroeg, sinds 2 weken heb ik pas extra trek, daarvoor at ik heel bescheiden niet meer dan normaal. Maar ineens moet ik meer eten, al lukt dat overdag vaak niet, maar ik moet tegenwoordig 's nachts 1 of 2x iets van een banaan of liga eten, heel maf is dat. Spannend he, deze laatste maandjes! Maris, hoop dat alles ok is met jou en Jonas. Nou groetjes weer aan allemaal en vooral Wies en Hopefully, houd vol meiden, denk onwijs aan jullie! Liefs
Whahahaha....Wies ik zie nu pas je tekst over de terugplaatsing van je 2 eskimo´s...geweldig hoe kon je erop. Heeft je schoonvader nog een beetje positief nieuws gekregen? Hier is de eerste dag aangebroken, ik heb voor zondag de eerste echo afspraak. Spannend het gaat eindelijk beginnen. Ik zie het helemaal zitten. Eva hoe gaat je week tot nu toe, merk je het verschil? Vruchtje hoe bevalt het jou die uurtjes minder? SRB wat heerlijk dat jullie er even tussenuit zijn geweest. Heb je al foto´s van het kamertje? Marisha, het is stil vanaf jouw kant. Hopelijk gaat alles goed en ben je lekker aan het genieten van jullie kleine man.
hopefully, zondag al de 1e echo, wat is dat toch snel gegaan. Fijn meid, eindelijk is het dan zover, ik snap heel goed dat je er naar uitkijkt, al klinkt dat wel raar, haha. Als ik voor morgen 11 uur niets hoor hebben we de tp morgen om 16.00 uur. Hopelijk zijn ze nog in hele goed staat en slaat het allemaal goed aan. Fijne avond allemaal!