Wies start met IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wies31, 7 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Wies heel veel geluk morgen. Ik ga keihard aan je denken.

XXX

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    joepieeee, 2 emmy's aan boord! allemaal snel en vlotjes verlopen, en we hebben er zelfs nog 1 over in de vriezer. Ben helemaal blij!

3. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Hey je bent me net voor, kwam kijken of er al nieuws was. En er is geweldig nieuws!
    2 eskimootjes in je buik. Wat spannend zeg. Waarschijnlijk ga jij testen tegen de tijd dat ik mijn terugplaatsing krijg.

Dan loop ik zo´n 2 weken achter...zou helemaal super zijn toch!

Mijn duimen draaien.

Viel de terugplaatsing mee?

4. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    joehoe!![​IMG]
    Ik ga duimen!

5. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ja, de tp was zo gepiept, daar voel je niets van. het is een beetje te vergelijken met iui. en geen gekke kromkel in mijn bm nu, dat was de vorige keer wel. mss een goed teken!

zou mooi zijn zeg als we 2 weekjes zouden schelen, dan zitten we allebei nog bij de oktober mama's ;) zondag 1e echo toch? wie weet gaat het lekker snel en heb je nog eerder je tp. nu we zo gelijk op lopen moet dit onze ronde worden hopefully!

zara, jij zit ook op het wachtbankje toch? ik lees in je onderschrikft dat je pas de inseminatie hebt gehad. ik duim voor jou ook mee hoor!

6. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Wauw meiden, zo gaat ie goed! Houd ze lekker warm Wies! Denk aan jullie. Doei

7. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Wies, spannend joh, 2 aan boord!
    Hou vast die handel, heel veel sterkte met de spannende wachtweken.

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    bedankt meiden, dat moet de twee eskimootjes toch wel oppeppen!

hopefully, heel veel succes morgen meid met de echo. ik zal aan je denken!

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wies wat een super nieuws 2 emmy's aan boord :) en deze keer moeten ze blijven zitten hoor of in ieder geval 1. Goed ook dat het zo vlotjes is verlopen.

Hopefully: heel veel succes met de echo morgen.

gr vruchtje

10. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Wies, supernieuws! Ben blij dat het anders voelt dan de vorige keer, dat geeft ook weer hoop he. Ik ga ook weer keihard voor je duimen!

xxx

11. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Vandaag eerste echo gehad, ga vanavond beginnen met de puregon. 100 per keer, normaal is het 150 maar omdat ik PCOS heb, heb ik al een heleboel eitjes op de kust en we willen niet dat die allemaal als een spurt gaan groeien, dan hebben we weer een kans op overstimulatie.

Wies en Eva hoe vonden jullie de prikpen, ik ben benieuwd.

12. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hopefully, mooi meid, je kunt starten! Ik vind de prikpen geweldig, echt het is ideaal. Ik heb ook altijd gewoon geprikt, en dit is er helemaal niets bij, 1 keer drukken op de knop en hij zit. De 1e keer vond ik het een beetje eng, duurde wel een minuut voordat ik eindelijk die knop induwde,haha. maar echt, peace of cake! succes meid! ben blij voor je dat je goed nieuws hebt. xxx

13. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Oh hopefully wat spannend dat het nu echt is begonnen. Veel suc6. Weet je al wanneer de 1e fm is?

Wies voor jou brand ik nu 2 kaarsjes en duim voor jullie!

gr vruchtje

14. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Hopefully, ben het eens met Wies, prikpen is ideaal, je voelt hem veel minder dan die deca met dikke naald. Ik liet het altijd door mijn lief doen, maar zelf doen was zeker ook wel gegaan. Mijn lief prikt mij nu iedere donderdag ivm het tweelingonderzoek waar we aan mee doen en dat is een enorme naald, die moet intramusculair, zelfs daar ben ik intussen aan gewend ;) Ja ja, we moeten er wat voor over hebben... Onwijs onwijs veel succes met prikken en dat er maar een keurig aantal follikeltjes mag groeien, niet te veel, niet te weinig!

Wies, hoe voelt het in je buik? Is het heel anders nu je niet vlak ervoor de punctie hebt gehad? Veel minder geirriteerd in je buik lijkt me, kan me voorstellen dat het beter voelt, maar ook gek idee dat je niet weet wat er daarbinnen gebeurt. Hopelijk zijn ze zich heerlijk aan het nestelen.

Hier gaat ie beter, morgen echt allerlaatste dagje verplichtingen op werk en dan kom ik er voorlopig niet meer. Ga het toch ook wel missen, maar het geeft me heel veel rust dat ik dit heb besloten.

15. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Oh wies, wat een geweldig nieuws zeg! 2 emmytjes aan boord! Nu hard duimen dat ze zich al lekker aan het ingraven zijn en nog 8 maandjes bij je blijven!

Hopefully, idd beter dat ze de stimulatie geleidelijk aan doen zodat je zeker geen overstimulatie krijgt he! Maar spannend want als ik het zo lees verwacht je over een kleine twee weken ten laatste ook een terugplaatsing? Succes hoor!

Vruchtje en SRB, jeetje, ik zag net dat jullie allebei al (bijna) 32 weken zijn! Voor jullie is het aftellen echt begonnen!

Eva, jij ook al zo'n mooie buikfoto in je album! Wel een mega buik maar dat kan ook niet anders met zo'n twee kanjers in je buik he!

All: hier gaat alles goed. De medicijnen voor Noa slagen aan en hij slaapt ook al veel beter. Ik kom wel heel vaak lezen maar heb niet altijd de fut/inspiratie om iets te schrijven. Overdag loop ik nu eenmaal met Noa op de arm he! Ik ga proberen nog eens een foto'tje te plaatsen in mijn album!

16. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Marisha, Noa wordt al groot! Fijn dat het beter gaat met hem. Groetjes

17. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Wies hoe voel je je? Heb je nog andere krampjes of gevoelens dan normaal?
    Spannend hoor, je kan nu aftellen.

Net als de zwangeren onder ons. SRB, Vruchtje en Eva.......houden jullie het nog een beetje vol?

Marischa hij wordt inderdaad erg groot, dat gaat zo hard.

Hier alles ok, erg druk met het werk. Collega gaat weg en ik krijg er extra taken bij, zolang ik het red.
    Spuiten gaat prima, die prikpen vind ik ook super handig. Zaterdag moet ik weer voor controle, dan heb ik 7 dagen de Puregon. Vanaf dan moet ik om de dag heen.

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hopefully, fijn dat het goed gaat met spuiten, erg fijn hè die prikpen, helpt je door de twijfel heen te gaan spuiten vind ik. soms kon ik zo lang wachten voordat ik daadwerkelijk die spuit erin duwde, nu is het enkel een knopje. en spannend wordt het nu, zaterdag de 1e echo, hopelijk groeit het allemaal goed!

hier voel ik me niet anders eigenlijk. ben nu al weer bang dat het niets is geworden. wel wat lichte steekjes en krampjes, maar that's all. ik zit nu 5 dagen na de tp en 11/2 week na mijn ei, dan moet ik toch onderhand wat merken? mijn borsten zijn nog steeds van die slappe theezakjes, en zijn ook helemaal niets gevoelig, dus zie het nu al somber in. ik wil eigenlijk zaterdag al stiekem een testje wagen, maar hou in mijn achterhoofd dat het nog te vroeg kan zijn natuurlijk. de pregnyl is dan in ieder geval uit mijn lichaam. hopelijk krijg ik snel wat meer symptomen ofzo, en anders hoop ik dat ik van het weekend al ongi ben.
    fijne dag allemaal!

19. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wies: zegt natuurlijk nog helemaal niets hé dat je geen symptomen hebt. Niet iedereen heeft daar last van. Ik had ook geen symptomen of pijnlijke borsten. Kreeg alleen wat vermoeidheidsklachten rond de 9 weken. Dussssss meid ik blijf duimen en wachten rustig af tot zaterdag.

Hopefully: inderdaad fijn dat het met spuiten zo goed gaat en dat je die prik ook niet heel vervelend vindt. Leuk dat je wat andere taken erbij krijgt, misschien goede afleiding, maar wel aan jezelf denken hoor! Spannend zaterdag de echo hoop dat er mooie eitjes aan het groeien zijn.

Marisha: ook ik heb even in je album gespiekt. Wat een schatje hij wordt inderdaad al lekker groot leuk hoor. Met jou zelf ook alles lekker?

SBR en Eva: hoe is het met jullie?

all: hier gaat het in principe goed, maar begint nu wel zwaar te worden. Net stukje naar dorp gefietst en kwam gewoon kapot thuis. Ben in ieder geval blij dat ik wat minder werk want dat is echt een opluchting. Nog 3 weken werken en dan verlof. Vandaag ook geboortekaartjes besteld dus dat is ook geregeld. Helemaal blij mee.

Groetjes vruchtje

p.s. toch voelt het ongepast om over mijn zwangerschap te praten, tegenover jullie dan wies en hopefully. Maar meiden jullie tijd komt ook heel snel BELIEVE ME!

20. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Wies, ik heb heel veel hoop voor jou. Misschien is het wel goed dat je niets voelt, al kan ik me heel goed voorstellen dat je graag een bevestiging wilt....maar normaal had je wel van alles waarbij je dacht dat het raak was. Kijk maar naar Vruchtje, zij kreeg pas met 9 weken last.

Het moet en gaat ons gewoon lukken deze ronde.
    Hou vol en duim met me mee. Probeer de verleiding te weerstaan en wacht even met testen...al is 14 februari wel een hele mooie dag ;)

Deel Deze Pagina