Wies start met IUI

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by wies31, Feb 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Bij ons was de bevruchting vorig jaar op 13 februari! Ik vind het deze maand een beetje raar... ik denk steeds van nu zat ik bij in de wachtzaal voor een FM, dan kreeg ik pregnyl, vrijdag als Noa 3 maanden wordt had ik mijn IUI... rond 11u30 is het daaraan dat ik zal denken... het blijft toch een pijnlijk punt... maar ik ben altijd heel eerlijk bij vrienden enz als het over zwanger worden gaat dat het bij ons niet vanzelf ging

Ik hoop dat februari bij jullie ook goed nieuws mag brengen Wies en Hopefully!

Trouwens, zoals enkelen hier al opmerkten... het gaat erg snel hoor met Noa! Nu is het wel een feit dat hij erg snel groeit! Hij is op 13 weken tijd zo'n 12 cm gegroeid en is nu dus al 65 cm groot (en draagt nu dus al maatje 68 wat eigenlijk voor 6 maanden is)! Het is gewoon een erg flinke jongen!

2. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Een flinke jongen....maar wel een lekkere jongen.
    Laat hem nu maar groeien,het is helemal niet erg om iets boven het algemeen te zitten.

Ik vind februari ook wel een mooie maand, al komt mijn bevalling dan niet zo heel erg goed uit...maar i don´t care...als ik maar zwanger raak en het goed gaat. Kan me voorstellen dat je, zelfs als je zwanger bent (geweest) contstant terug denkt aan de hele mmm.

3. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    een lekker gezond ventje marisha, ziet er hartstikke goed uit. en wat hopefully zegt, het is niet erg om boven het gemiddelde te zitten toch? fijn dat het allemaal goed gaat nu.
    Ik denk ook dat je altijd aan die mmm terug zal denken ook al ben je al moeder. volgens mij sta je dichter bij de mensen die in de mmm zitten als bij mensen die spontaan, vaak in een paar keer, zwanger raken. ik denk dat ik daar altijd moeite mee zal hebben, ook al ben ik zwanger.

Nou, ik mocht nog mooi zeggen gister, geen symptomen. ik word vandaag wakker met gevoelige tepels, en weer een ongigevoel. morgen nog even ochtendmisselijk, en dan heb ik weer wat hoop, hahaha.

4. EvaZ

EvaZ Actief lid

Mar 21, 2008
    386
    0
    0
    Ha meiden, helaas Wies, het zegt allemaal niks, zelfs een ongigevoel kan op zwangerschap duiden, het zijn gewoon dezelfde soort verschijnselen als pre-menstruatieklachten. We blijven gewoon keihard voor je duimen en snap heel goed hoe zenuwslopend irritant deze laatste wachtdagen zijn. Sterkte met geduld houden.
    Hopefully, voor jou duim ik dat de 1e echo een mooi aantal follikels laat zien!
    Hier weer zwaar last van harde buiken gehad, maar maandag was echt allerlaatste werkdagje en lig nu halve dagen plat. Moet elke 2 uur een half uur liggen. De overige kwaaltjes (duizeligheid, bloedneuzen, benauwdheid, slapeloosheid, moeilijk lopen, heuppijn en nog zo wat...) kan ik me al niet meer druk om maken. Ik neem het er allemaal bij, als de kindjes maar goed groeien en gezond ter wereld komen, dat is mijn enige zorg. Het begint spannend te worden. Ze kunnen in theorie nog 3 maanden blijven zitten, maar het kan ook met enkele weken al zover zijn, hoop het niet! Inmiddels 13 kilo aangekomen, maar heel weinig op andere plekken, vooral toch die buik hoor!
    Meiden, ik gun jullie niet de kwaaltjes hoor, maar toch zo het geluk en de verwondering die ik ook nog elke dag voel. En ja, de mmm blijft heel dichtbij, maar niet alleen op een negatieve manier, ook ben je je elke dag bewust van het geluk dat je is overkomen. Zet hem op Wies en Hopefully! Februari moet gewoon jullie maand worden. Houd vol!

5. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Wat Eva al zegt Wies....het kan van alles zijn.
    Wie weet loop jij nu net zoals Eva met 2 mooie beebjes in je buik.

Eva, zo das niet niks wat je allemaal opnoemt, ik zal het maar niet herhalen, maar wat heb je een boel kwaaltjes. Petje af hoor voor je, kan me voorstellen dat het loodzwaar is...dat kan 1 al zijn, laat staan 2.
    Hopelijk kan je je rust vinden. Wel lekker dat je voornamelijk alleen maar op je buik bent aangekomen, scheelt daarna weer :)
    Vertel eens iets meer over dat onderzoek waar jullie aan mee doen?

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,192
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Wies: Ik duim me nog steeds te pletter hier hoor! Hopelijk met positief resultaat. Ga je morgen testje wagen?

Hopefully: suc6 morgen met de fm

Evaz: sluit me helemaal bij hopefully aan. Het is best pittig allemaal voor je, zit je niet mee. Maar ja alles om de babies lekker zo lang mogelijk binnen te houden.

Geniet lekker van jullie weekend meiden. Ik ga ook lekker uitrusten!

x vruchtje

7. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    ja vruchtje, ik ga morgen een testje wagen, word helemaal gek van ongeduld. Ik weet dat het nog vroeg is, maar ja, we zien wel. heb sinds vandaag megaspierpijn erbij in mijn bovenbenen, en nog steeds die gevoeelige tepels, dus hopelijk zijn het een keer écht symptomen! Rust lekker uit!

8. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0

:p :D :p

9. EvaZ

EvaZ Actief lid

Mar 21, 2008
    386
    0
    0
    Ik kom morgen ochtend effe kijken Wies! En als ik vannacht weer effe wakker ligt, dan duim ik voor je.

10. Emmy X

Emmy X Bekend lid

Nov 18, 2008
    895
    0
    0
    Valentijn en Valentina.......kleine suggestie voor Wies ;)

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    thanks meiden, en emmy, ga jij ook een testje wagen morgen? spannend ook voor jou! ik kom net thuis van de carnaval, had het gehad met de maltjes, manlief zit er nog lekker, maar ben best moe en morgen weer een dag. hopelijk kan ik hier morgen (of anders wat later) goed nieuws brengen!
    truste!

12. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Wies, ben je al wakker?

Leuk bedacht emmy! Ik zie dat jij ook 1 dag overtijd bent? Ga jij ook testen?

Spannend allemaal!

13. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    WWWAAAAAAHHHHHHHH!

Ik geloof mijn ogen niet! Ik sta helemaal te rieren op mijn benen. Dit kan toch niet meer van de pregnyl zijn? Dat is vandaag 2 weken geleden. Mijn man is weer gaan slapen, volgens mij beseft ie het ook nog niet. de digitale trouwens geeft nog niet zwanger aan, maar daar is het wrs nog te vroeg voor. Maandag weer eens, hopelijk is ie dan positief. Ik ben nog voorzichtig blij nu, en kan nog vanalles gebeuren natuurlijk, maar op dit moment kan mijn geluk niet stuk, de 1e keer een positieve test in handen! WOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHH
    Hopefully meid, ik hoop ook zo dat jij deze maand dit mag meemaken! Samen uit, samen thuis, en het wordt onderhand tijd dat we dit topic eens gaan sluiten en saampjes bij de oktobermama's gaan zitten. Dit moet dan ook wel goed gaan komen!

14. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    I knew it!

Ik had echt een goed voorgevoel.
    Jee meid, wat is het spannend. Hier een voorzichtige proficiat...al wil ik je een hele dikke geven. Mooier kan valentijnsdag toch niet zijn....

Ik zit echt met een big smile voor je en hoop je heel snel te volgen.

Dikke knuffel

15. EvaZ

EvaZ Actief lid

Mar 21, 2008
    386
    0
    0
    Waaaaaaaaahhh Wies! Dit moet toch gewoon goed nieuws betekenen! Pregnyl is er echt wel uit na 2 weken. Een beetje voorzichtig nog, maar aan deze kant weinig twijfel hoor! Bij mij was ie positief 13 dagen na pregnyl en werd elke dag duidelijker en duidelijker, ik heb toen gewoon elke dag getest ;) Ik zat toen pas 8 dagen na terugplaatsing, jij nu toch ook? Maar jouw eisprong is langer geleden omdat je tp later was. Jeetje, maar het is toch nog wel vroeg hoor, dus ik begrijp dat nog niet elke test het direct oppakt. Je zult zien, morgen of overmorgen weer duidelijker. Wanneer is je bloedtest? O meis, wat is dit geweldig voor jullie zeg. Bijt je nog even door de onzekere dagen heen! Daarna volgen nog wat onzekere weken, maar echt, dit gaat gewoon goed komen! Jippie!

16. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    thanks meiden, ik schiet gelijk helemaal vol,haha. Ik heb pas de 3e mijn bloedtest, maar ik bel maandag wel of het eerder kan, dan zit ik niet met de carnaval,haha. dat gaat gewoon door natuurlijk, alleen dan nog steeds met mijn maltje of een frisje. eva, ik had nog teruggekeken wanneer jij gestest had idd, ik ben er net zo vroeg bij, en ga straks ook gelijk testen bijhalen voor de komende dagen, haha.

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    hihi, dat ziet er raar uit, zo'n banner,hihi. durfde eigenlijk nog niet er 1 aan te maken, maar wil dat al zo lang, als het dan misgaat is ie ook zo weer weg. en ik blijf gewoon positief natuurlijk!

18. EvaZ

EvaZ Actief lid

Mar 21, 2008
    386
    0
    0
    Ha ha, ja hier net zo'n ongeduldje ja, mijn filosofie was altijd: als er goed nieuws is, dan wil ik dat geen dag te laat weten! Hoe eerder hoe beter en als er slecht nieuws was: nou, dat had ik al zo vaak gehad, daar rekende ik altijd min of meer op. Tot die ene blije dag op 1 september! Maar de zw-industrie heeft goed aan me verdiend...
    Ik zou zeggen: ren nog even naar de Kruitvat, want nu kan je eindelijk lachen met die testen! ;) :)

19. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,192
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Super gefeliciteerd Wies eindelijk is jullie zo gegund

:) :) :) :) :)

Ik ben echt zooooooooooo blij. Hebben mijn kaarsjes en duimen toch geholpen :) En een mooier valentijnkado kan je niet krijgen. Geniet lekker van het idee die pregnyl is zeker uit je lichaam. JOEHOE

Nu ga ik verder voor onze Hopefully.

x vruchtje

20. Emmy X

Emmy X Bekend lid

Nov 18, 2008
    895
    0
    0
    Haaa ik wist het wel!

Gefeliciteerd meid, mooiste valentijnskado ooit toch?
    Jeetje wat zal jij in de wolken zijn zeg, waanzinnig!

Zelf een testje wagen? hmm het zou toch niet, we hebben de week om de eisprong niets gedaan, pas 2 dagen erna weer een keertje, we hadden sex-verbod i.v.m. 5 grote follikes en ik vond het eigenlijk toen ik erover nadacht toch een beetje riskant, ik moet toch echt niet aan 5 kinderen denken, hoe naar dat ook klinkt. En afbreken lijkt me ook een onmenselijke keuze.
    Ik denk dat de Clomid mijn cyclus een beetje verstoord heeft.

Maar jij bent zwanger!
    Wow, onwijs gegund.

Share This Page