Wies, wat ontzettend gaaf meid, en wat staat die banner je goed! Hier een felicitatie van een oude-mede-temper... wow... super meid. Marloes ooooh en spannend... 1 of 2 eskimo's...
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!! Gefeliciteerd!!!!!!Ik zit hier met metershoge kippenvel!!!!!Ben superblij voor je!!!!!!Van harte!!
Oh Wies, ik kwam nog snel even kijken of er iets nieuws was (moet eigenlijk gaan slapen maar even snel)... en wat zie ik? Jij bent gewoon zwanger meis! Dat is gewoon super meis! Nu gewoon positief blijven hoor! Die banner staat je goed Ik hoop dat je sneller op bloedproef mag komen... iig heel veel testplezier de volgende dagen! Ik vind het super voor jullie! Nu hopefully nog volgen en dan kunnen we dit topic sluiten!
dank jullie wel allemaal! en idd, deze maand hopefully nog, dan kunnen we hem sluiten ja! dat móet ook gewoon gaan lukken deze maand!
joepiieeeee! nu ook een positieve digi! hier ben ik echt blij mee, nu kan het niet meer vals positief zijn!
Wies, ben zoooooo blij voor je! Wat vindt je vent ervan? Dringt het al een beetje door? Geniet ervan joh. Hopefully, hoe ga jij intussen? Heb je de echo al gehad? Hoe staat het met de follikeltjes?
Wauw Wies! Dringt het al een beetje tot je door? Wat super he! Eva, ik heb gister de fm gehad.....er zijn een heleboel follikels te zien in de maten variërend tussen de 11,5 en 15. Doordat ik PCOS heb, zijn het er wel heel erg veel en zalik heel gevoelig zijn voor overstimulatie. De arts gaf al aan dat ik waarschijnlijk veel buikpijn ga krijgen. Ik heb meteen een verbod op sporten, stofzuigen en boodschappen tillen gekregen. Was gister ook super chagerijnig...stil zitten Hoe moet ik dan mijn energie kwijt...niet kunnen sporten? Geef mij maar 30 naalden meer, maar niet sporten vind ik helemaal niets. Face it, het moet en het is voor een goed doel. Ik mag nog 1x 1 dag langer wegblijven en moet dinsdag weer terug. Als het zo stijgt, hoop ik donderdag de punctie te krijgen. Hoop in ieder geval niet op overstimulatie. Eerst maar even feest vieren voor Wies \/ \/
jeetje hopefully, da's wel balen dat je niet mag sporten, maar wat je zegt, het is voor een goed doel, en we gaan er gewoon vanuit dat het maar eenmalig is! donderdag is al dichtbij zeg, je gaat snel. duimen op een goede echo dinsdag, en rusti gaan doen hè. lekker met een dvdtje op de bank, gezellig! morgenochtend ga ik even bellen naar het zh, hopelijk krijg ik al een echodatum, en hoor ik of ik nog moet bloedprikken.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WIES VAN HARTE MEISSIE Eindelijk meid het is jullie van harte gegund Ik zit ook hier met een big smile Ben wel benieuwd wanneer jullie de eerste x echo krijgen Mooi man Veel liefs een oude mede temper tijgertje23
Oh Wies, ik vind het echt zo super he! Kan je het al wat bevatten? Hopelijk mag je snel voor een echo komen! Hopefully, nu gaan we heel hard voor jou duimen hoor! Je mag nu even niet sporten maar gelukkig duurt dat maar een paar dagen he! Probeer je rustig wat bezig te houden... Hopelijk krijg je goed nieuws dinsdag en kunnen ze de punctie plannen!
Wies meid, wat staat die banner je toch goed! Supergefeliciteerd en nu afwachten of er er eentje is of dat het er twee zijn he! Heel veel liefs van Liesje! PS Hopefully, ik duim net zo hard voor jou hoor en ik hoop dat jij je ook kan aansluiten deze maand!
dank je meiden, wat leuk weer wat oude medeforumschrijvers en tempers te zien, erg lief dat jullie me nog even op komen zoeken. dikke kus! heb naar het zh gebeld, ze was zo lief voor me, helemaal blij! Ik mag ipv volgende week as vrijdag al bloedprikken, en ik mocht er de 90 minuten bepaling op zetten, dan weet ik 's middags al de uitslag. En onze 1e echo is 12 maart, met 7 weken. dus over 3 weken al (al duurt dat mij nu al te lang,haha) Verder heb ik het gisteren al stiekem tegen mijn beste (zwangere)vriendin verteld. We hadden carnaval en we zaten in het café met heel de band, en toen ze even op d'r gemakje op een podium zat heb ik het haar verteld. ze schoot gelijk in een huilbui, ze was zo blij voor me. en nu zijn we toch nog even gelijk zwanger. ze is 11 maart uitgerekend, en mijn schoonzusje 1 maart, dus ben blij dat ik dat nu zwanger mee mag maken, want dat was zo dubbel voor me, ik zag er tegenop en ik was heel blij voor ze, maar nu sta ik daar gelijk weer anders tegenover. hopfully, hoe is het met je, heb je last van je buik, of valt het mee? nog 1 dagje, dan weet je weer wat meer! We duimen nu met zijn allen voor jou, dus het móet echt goed komen, daar sta ik op. hoop echt zo met jou in het topic oktobermama's te komen, dat zou echt het mooiste zijn nu!
Dank je wel meiden....doet me erg goed. Krijg wel steeds meer last van mijn buik, het is niet dat het onwijs pijnlijk is, maar je voelt wel van alles. Morgenochtend weer een bloedtest en een echo, hopelijk de laatste. Wat leuk dat je het al gedeelt hebt met je beste vriendin Wies. Zijn jullie ook al van plan om het tegen jullie ouders te zeggen? Misschien wel een hele goede peptalk voor je schoonvader.
vervelend hopefully van je buikpijn, hopelijk wordt het niet erger, rustig aan hè! succes morgen met je echo, ik zal voor je duimen. we gaan het vanavond vertellen al tegen onze ouders. mijn moeder wist eigenlijk al dat ik vandaag ongi moest worden, dus die gaat wat vermoeden anders. ik heb een foto gemaakt van onze positieve digitest, en die geven we dan! heb er zin in om het meer mensen te gaan vertellen!
He meiden, Hopefully, ik wil niet al te moederlijk overkomen, maar pas je alsjeblieft op! Snap dat niet sporten moeilijk is voor iemand als jij. Herken dat ook wel, ik kan op het moment ook heel weinig, laat staan sporten en zou zo graag weer eens even flink in het zweet staan, maar hoe tegenstrijdig het ook lijkt: nu is het niet goed voor je lijf! Risiko op overstimulatie moet je heel serieus nemen, ook straks in de weken na de punctie. Juist dan! Ik had uiteindelijk geen overstimulatie, maar de buikpijn leek er wel op, je eierstokken zijn nu super overgevoelig en kwetsbaar. Veel water drinken! Dat zullen ze je in het zh ook wel adviseren. Enne.... RUST! Rust en nog eens rust! Onwijs veel succes morgen, denk aan je en duim. Wies, word elke keer blij van je berichtjes, wat moet jij je heerlijk voelen en zo fijn om eindelijk al die dingen te kunnen doen: je ouders vertellen, al je zwangere vriendinnen. Echt het gevoel alsof je een grens bent overgegaan he, en eindelijk ook mee mag doen. Vooral voor je schoonvader moet het fantastisch nieuws zijn! Andere meiden ook allemaal de groetjes natuurlijk! Wij gaan richting 28 weken, een hele geruststelling na de afgelopen toch weer spannende weken. Met weer eens de zoveelste harde buik, kruip ik nu weer op mijn bank. Doei.
Oh wies ook ik krijg mega kippenvel hier zo. Ben zo blij voor jullie! Ik weet nog hoe gelukkig en dankbaar ik was met die positieve test dat is gewoon onbeschrijfelijk. En een digitale test is helemaal super om te zien. Leuk idee ook om dat zo aan je ouders en schoonouders te laten zijn. Hebben wij toen ook gedaan en als cadeautje ingepakt. We zaten toen in de tuin en mijn moeder ging echt helemaal gillen toen zei ik nog sttttt voor de buren Hi Hi. Enne ook spannend kunnen er natuurlijk ook heel goed 2 zijn Hopefully: inderdaad vervelend van je buikpijn. Ik hoop ook dat je morgen je laatste echo krijgt en neem aan dat je dan te horen krijgt wanneer de punctie is? Ik duim en kaarsjes branden weer (echt waar). Meiden geniet nog even van dit topic want denk dat hij snel gaat sluiten YOEPIE! x vruchtje