Eva, ook nog even een berichtje voor jou. Wat super dat de voorlichting nuttig was. En ik zie dat je nu echt over twee meiden spreekt, gaaf zeg. Wie weet krijgt Wies wel 2 jongetjes Wies willen jullie weten wat het gaat worden? Succes morgen!
Hopefully, ik stuur je alvast veel positieve gedachten voor morgen, geen zorgen he, punctie valt meestal erg mee! Duim voor veel goede eitjes! Niet schrikken als het er wat minder zijn dan het aantal follikels dat ze hebben aangeprikt he?! Dat is normaal en varieert erg. Maar jij hebt er vast genoeg En daarna lekker slapen! Succes.
Wies, hier gaat alles oke! Het gaat allemaal zo snel, ons meisje is alweer 5 maanden! Maar ik vind het echt genieten, voel me zo rijk met 3 lieve kindjes.... Verder zijn we druk met verbouwen en heb ik het erg druk op mijn werk, waardoor het genieten er af en toe eens bij inschiet... Wauw, de mvm test ook positief! Ik kom hier niet meer zo vaak op dit forum, wil je iig een hele mooie zwangerschap toe wensen!
Punctie zit erop. Zaad was ok, maar daar geven ze verder geen uitslag over. Ze hebben bij mij 16 eitjes vandaan....dus nu maar hopen dat de meisjes en jongens elkaar lief vinden. Maandagochtend om 9 uur bellen. Ondertussen is mijn vaders tante (die ik als oma beschouwde) gisteravond overleden.Dat kan er ook nog wel bij.Als de uitvaart maar niet op maandag is, dan heb ikeen probleem en kies ik toch voor het zh....is dat raar? XX
Hopefully, was spannend zeg, lekker veel eitjes. Gecondoleerd met je 'oma' Ik zou het niet raar vinden hoor als je kiest voor het ziekenhuis, en je vaders tante zou dat vast ook gewild hebben. Afscheid nemen doe je toch op je eigen manier. Wiesje, alles goed met Valentijn en Valentina? Bedankt voor je plasje
Dank je Emmy. Het is wel heel moeilijk en ik verwacht ook niet dat het maandag is ( te kort dag). Maar om deze poging nu af te breken. Was het mijn vader moeder e.d. had ik het wel gedaan.
Hopefully: fijn dat de punctie er nu op zit en echt een super score 16 eitjes . Gecondoleerd ook wat is het soms allemaal dubbel hé het leven. Evaz: super dat alles weer goed was bij de echo. En helemaal geweldig 2 meiden. Zeker heel prettig om te horen dat het met de groei ook heel goed gaat. Kortom genieten van het zwanger zijn. Leuk dat je borstvoeding gaat proberen met 2 echt leuk alhoewel het inderdaad ook soms pittig zal zijn. Wies: Hoe is het met jou? Geniet je lekker van de roze wolk? Super goed dat je ook mee doet aan MvM en heerlijk weer zo een positieve test hé. Met de rest ook alles goed? Hier niet veel bijzonders te melden. Alles gaat zijn gangetje en de controle bij gyn was ook goed. Vanavond met vriendin/collega naar de 9 mnd beurs ik ben benieuwd. x vruchtje
hopefully, allereerst gecondoleerd met je "oma". Vreselijk is dat als dat allemaal samen valt, dat voelt zo raar. Ik hoop voor je dat het niet gelijk valt, ik begrijp dat je graag bij de uitvaart wilt zijn. Valt het samen is het niet raar denk ik dat het zh voor gaat, en je naasten zullen dat wel begrijpen. Veel sterkte ermee meid. Viel de punctie mee trouwens? Goede score hoor! wens, wauw 3 kindjes, ik kan me voorstellen dat je je rijk voelt, geniet er maar lekker van hoor! Hier gaat alles goed, ben wel moe aan het einde van de dag (ga het nu weer merken, zo even tukkie doen). Ben benieuwd hoe het met de carnaval gaat. De bloeduitslag was ook ok, het was goed voor de duur van mijn zwangerschap, 918 was geloof ik de waarde. zegt jullie dat iets? Ik zal de komende dagen niet veel online zijn ivm de carnaval, maar ik wil hopefully alvast heel veel sterkte wensen met de uitvaart en veel succes met het telefoontje, ik duim dat het veel emmy's zijn, en natuurlijk ook voor de tp! Ik zal aan je denken als ik een nummertje aan het toeteren ben Fijn weekend allemaal!
Wies, wat een opluchting dat alle testen goed (posi) waren! Geniet maar lekker van het carnaval... je mag deze keer wel niets drinken he Hopefully, zooooo wat een geweldige score zeg! ik duim hard dat die zwemmertjes je eitjes heel lief vonden en ze nu goed aan het delen zijn! Wanneer weet je hoeveel er bevrucht zijn? Mss heb ik erover gelezen... ook nog gecondoleert met het verlies van je "oma". Hopelijk valt de uitvaart niet samen met de TP maar anders zou ik ook voor de TP gekozen hebben. Eva, wat goed dat jullie meiden zo goed groeien! Dat ze zelfs voor liggen op de eenlingcurve is heel speciaal aangezien ze toch minder plaats hebben he! SRB, nog 7 weken voor jullie zeg! Wat vliegt de tijd toch! Leuk he, die box in de living? Ik moest er ook steeds naar kijken en dan denken dat er enkele weken later een kindje zou in liggen! Vruchtje, hoe was het op de beurs? Wij gaan over 3 weken ook naar 1 in België. Mijn allereerste babybeurs! Spannend Hier niet zoveel te melden. Vorige week zijn we met groentenpaojes begonnen. De eerste twee dagen gingen goed maar op de derde dag begon hij na twee happen al te wenen. Dag vier hetzelfde liedje... dus hebben we besloten het een klein weekje zo te laten. Zondag proberen we het opnieuw! Zeg meiden, wat ik daarstraks opeens bedacht, zou het niet leuk zijn om over enkele maanden als we allemaal zwanger/bevallen zijn eens samen af te spreken met de babies/dikke buiken? We delen hier al meer dan een jaar lief en leed en ik ben eigenlijk wel benieuwd om jullie allemaal eens te ontmoeten... we kunnen een dagje gaan babyshoppen of zo? Tis maar een idee he!
Hi, even kort hoor alleen voor Hopefully. Wat triest van jullie verlies in de familie. Heb inmiddels helaas redelijk wat ervaringen met uitvaarten en dat zal zeker niet maandag al zijn hoor, dat lijkt me bijzonder bijzonder onwaarschijnlijk. En uiteraard ga je naar de tp, in het theoretisch geval dat het samen zou vallen, zou je wellicht ietsje eerder of later mogen komen voor de tp, dat is namelijk echt in 10 minuutjes gebeurd! Hoop dat je goed herstelt van de punctie, voorzichtig he! Super fijn dat jullie zoveel eitjes hadden, wauw wat een fantastische score! Ondanks alles, een fijn en rustig weekend, hoop dat je er een beetje vertrouwen in hebt. Doei!
Een hele opluchting, de uitvaart is woensdag. Eva, ik ben ook wel wat gewend en het leek mij ook onwaarschijnlijk, maar dat een aantal maanden geleden de tante van mijn lief overleed hadden ze alleen het weekend er tussen, vandaar dat ik begon te twijfelen. Het is misschien heel raar, maar ik heb er heel veel vertrouwen in. In ieder geval dat we wel een embryo hebben. Er is er toch wel 1 die mijn eitje lief vindt. Marisha, het is zo grappig. Ik heb daar al zo vaak over gedroomd dat ik met jullie ergens had afgesproken. De laatste keer ging ik samen met Wies testen....ok....er zit nu een aantal weken tussen, maar in een droom gaat toch alles sneller Wies geniet lekker van de carnaval. Met een spa blauw kan die net zo leuk zijn hoor. Dan zie je eens hoe gek iedereen doet Heb je al een smoes of vertel je het de mensen gewoon?
Wies, dat is een prima score hoor voor zo vroeg, ik had geloof ik 1100 ofzo en was volgens mij ook zoiets van 4 weken en 5 dagen. Elke 2 dagen verdubbelt de waarde, dus morgen zit je al op 2000 of zoiets! Veel plezier met feesten! Vruchtje, hoe was de beurs? Wij wilden ook even gaan gister avond, maar we moesten nog even iets doen voor iemand en reden op de Ring van Amsterdam waar een enorme file stond voor de afslag RAI, dus toen dacht ik: laat maar... Hopefully, goed dat het niet op maandag is dan inderdaad. En fijn dat je positief denkt! Maris, nog even goed oefenen met de groentehapjes dan, het is ook wel een overgang ineens voor zo'n kleine neem ik aan. Ik heb voor het eerst in maanden een keer echt lekker geslapen, met maar 1 keer eruit om te plassen. Zo, dat voelt beter zeg. Ik doe trouwens zwangerschapshaptonomie om beter te leren ontspannen ivm die harde buiken. Heb het idee dat het helpt.
kom toch nog even snel spieken! Hopefully, ben blij voor je dat het niet gelijk valt, dat is voor je gemoedsrust ook wat beter. Gaat het een beetje met je? Lijkt me raar, verdriet en geluk vallen dan toch samen hè. En er zal zéker wel een goede tussen zitten, wel veel meer denk ik ook. Ik zal zo duimen voor jullie! xxx eva, fijn dat je beter hebt geslapen, je nachtrust is toch alles hè. Mss komt het wel door die haptonomie, dan helpt het goed idd. Wij hebben het gisterenavond tegen onze vrienden van de band gezegd.Heel snel, maar ik kan dat ten 1e toch niet voor me houden, en ten 2e vragen ze erna, ik zit al 3 weekenden aan de fris en de malt, dat blijven ze niet geloven,haha. Dus idd een alcoholvrije carnaval, maar dat ik helemáál niet erg. volgend jaar weer! Fijn weekend nog allemaal!
Hopefully, ik weet niet of je nu al weet of er emmies zijn maar je hebt hopelijk morgen wel je TP... ik zal overdag niet online kunnen zijn dus ik wil je nu alvast heel veel succes wensen! Hopelijk krijg je erg goed nieuws morgen en verloopt de terugplaatsing vlot!
hopefully, neee, dat kan toch niet! Ooh meid, wat vond ik dit vreselijk voor je, dat had ik toch echt niet verwacht. heel veel sterkt meid! Hebben ze je meer verteld van wat ze nu gaan doen, icsi mss een optie? Oh jeetje, vind het zo erg, dit moest ook jullie ronde worden.
Lieve hopefully, wat een vreselijk nieuws Ik kan me voorstellen dat dit hard aan komt... Neem je tijd om deze tegenslag weer te verwerken. Ik denk aan je! Knuff Iig zou het dus kunnen dat je eitjes te hard zijn en de zaadjes van je partner er gewoon niet doorgeraken en je daarom nog niet zwanger bent kunnen worden en ze volgende ronde ICSI zullen doen zoals Wies hierboven opperde... Ik hoop dat het voor jullie nu ook snel zover is!
Lieve hopefully, Wat vreselijk nieuws. Ik heb hier gewoon geen woorden voor. Neem de tijd om deze grote tegenslag te verwerken want met zo een bericht hou je denk ik helemaal geen rekening. Dikke knuffel voor jullie! x vruchtje
Hopefully, ik vind het zo ontzettend naar voor je! Dit hadden we allemaal niet aan zien komen. Ik sluit me aan bij de rest: neem de tijd voor jezelf om dit te verwerken. Hele, hele dikke knuffel!
Jeetje meid, ik sta versteld, hoe kan dat nou? Is er een verklaring voor? Sorry, ik ben 2 dagen weg geweest, bij ons badkamerverbouwing en ben gevlucht naar ouders, kon daar niet internetten. Nu heel even terug in eigen huis, en lees je bericht nu dus pas Hopefully. Wat enorm verdrietig. Dat had niemand denk ik verwacht. Maar net als de andere meiden hoop ik dat ICSI voor jullie een optie is. Wat iemand ook al schreef, misschien dat je nu een verklaring vindt, maar jeetje, dat had je dan wel graag jaren eerder willen weten. Ontzettend frustrerend. Ik hoop enorm voor je dat een volgende poging, hopelijk al gauw, beter nieuws brengt. Heel heel veel sterkte en denk aan je. Ben er misschien weer paar daagjes niet, maar iedereen de groetjes en tot gauw. Houd moed Hopefully!