Hoi meiden, WAS EVEN AAN HET GOOGLEN EN VOND HET VOLGENDE: ´´Proxeed is een voedingssupplement dat speciaal ontwikkeld is om de kwaliteit van sperma te ondersteunen. De kwaliteit van sperma wordt bepaald door beweeglijkheid, snelheid, hoeveelheid, concentratie en vorm van de zaadcellen. Het is klinisch bewezen dat de ingrediënten in Proxeed bij kunnen dragen tot optimalisering van de beweeglijkheid, concentratie en snelheid van de zaadcellen. ´´ HEEFT IEMAND HIER TOEVALLIG ERVARING MEE OF ER IETS OVER GEHOORD. MISSCHIEN EEN BEETJE TOO MUCH,MAAR JE GAAT VAN ALLES VERZINNEN. XXX
Waarom! Wat spannend zeg allemaal! Een streep is een streep toch? Ben zo benieuwd! Vast een voorzichtige gefeliciteerd Het is je van harte gegund in ieder geval! Hopefully, ik heb dat destijds ook gelezen, maar ik weet het niet... Wij maken gebruik van een donor (lang verhaal) en dat wilden we hem niet aan doen. Ergens anders lazen we dat aloë vera en vitamine c ook helpt, dus dat heeft hij wel geslikt. Inmiddels zijn we gewisseld van donor (nog langer verhaal) en die heeft wel goede zwemmertjes (en al een kindje), dus die neemt het niet in. Ik zou in ieder geval aanraden om eerst eens aloë vera en vitamine C te proberen, je weet maar nooit, en daarvan weet je zeker dat het ook geen kwaad kan. Bij De Tuinen heb je aloë vera-sap met cranberry, die is best lekker. En ik drink het ook, want het schijnt dat het ook goed is voor je baarmoederslijmvlies. En sinds ik het slik is het wel dikker geworden (maar misschien is dat toeval). In ieder geval veel succes met je FM morgen! Ik heb morgen mijn uitgangsecho voor nummer 3, dus we zitten samen in de wachtkamer Gezellig (andere wachtkamer natuurlijk, maar toch). Jinky, nog even he! Spannend, ik blijf keihard voor je duimen! Wies, misschien een domme vraag, maar wat is dpo precies? Dat lees ik de hele tijd, en ik begrijp dat het goed nieuws is (dat hoop ik in ieder geval voor je), maar ik ken het helemaal niet. Heel veel sterkte met testen in ieder geval! Alle signalen zijn daar toch! Ben zeer benieuwd! Maris, goed te horen, slecht slapen door zere borsten Ik kan niet wachten tot het mij gebeurt! Vast succes woensdag! Waar is die bloedtest precies voor? Dikke knuf!
Ik zag je vraag bij de vk, je temp is waarschijnlijk wat hoger door de pregnyl. Tempen en hormonen is niet meer handig helaas.
Die hormonen zijn echt &*#$R&E he, ze beïnvloeden echt alles! Ook goede dingen natuurlijk, maar dat wist ik ook niet, dat tempen geen zin had, met hormonen. Duim heel hard voor je Wies, dat je gewoon gauw positief test!
Marisha: Het wachten valt niet mee Fijn dat alles goed met je gaat! SRB: Dankjewel! Bij wie werd de luteale fase langer door pregnyl? Groetjes jinky
Als ik jou was zou ik dit even in het iui topic vragen, dan heb je meer kans. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik heb er wel in het iui topic over gelezen een paar bladzijden terug. Succes! Groetjes Jinky
Bij mij bleef de lf gewoon hetzelfde als ervoor. Ik hoor wel van meiden die nog extra pregnyl kregen na IUI om de lf te verlengen. ik moet trouwens weer voor een bloedproef om te zien of mijn HCG goed gestegen is. Ik ga dan ook eens vragen hoe het zit met testen op toxoplasmose want ik heb geen idee of ik hier antistoffen tegen heb of niet. SRB, dpo = days past ovulation dus de dagen na je eisprong. Hope, is jullie zaad zo slecht dat je hier naar zoekt. Bij mijn mannetje was de bewegelijkheid niet zo goed en de morfologie was ronduit slecht maar zie het resultaat! Hij heeft nooit iets extra genomen om het zaad te verbeteren.
Marisha: Was jouw luteale fase gewoon 14 dagen? Wat houdt dat in testen op toxoplasmose? Groetjes Jinky
Bedankt voor de tip SRB en Jinky. Vitamine C slikt hij al. Ik zal eens kijken bij de tuinen voor aloe vera. En ik zal eens kijken op de iui topic. Marisha, ik hoop jouw voorbeeld snel te volgen. De zwemmers zijn inderdaad niet goed. We hebben geen A-zwemmers en 5% B-zwemmers. Toch hebben ze hoop bij de iui, maar er is al gezegd dat als er niet genoeg overblijft ze er mee gaan stoppen. Maar dat is nog even afwachten. Eerst moeten die eitjes van mij eens groeien, ook dat wil niet op de standaard momenten. Wat goed dat je wat zwangerschapsymtomen hebt, is toch wel een leuke bevestiging. Al hoop ik wel dat je niet teveel last gaat krijgen. SRB, tot morgen in de w8kamer Gezellig zit ik toch niet zo alleen Toxoplasmose is iets wat je inderdaad zo geod mogelijk wilt voorkomen. Mijn moeder heeft hier last van gehad (door rauw vlees) en is bijna 3 jaar extreem vermoeid geweest. Ook moet je kattenuitwerpselen vermijden. Ik ben ook getest doordat mijn moeder het had. Dat deden ze gewoon via een bloedtest.
Dag meiden! Ik ben zwangerrrrrrr sorry voor me gedoe over die testen enzo, het was allemaal zo wariig natuurlijk! eerst dus door de pregnyl. Maar dat kan het nu dus niet meer zijn! Dankzij wies had ik het gisteren ook maar even geprobeerd met een ovutest! en die was positief! niet super dik, maar zeker leesbaar... Ik was gisteren ook nog alleen, oohh! vanochtend natuurlijk vroeg uit de veren, en 3 testen gekocht! ( om het zeker te weten ) en ja hoor! ik ben zoooo blij! Me man kwam vanavond thuis, en heb hem meegenomen om lekker een hapje te eten! Heb een mooie speen gekocht, en die als kadootje gegeven! hij was helemaal overdonderd! ha ha ha maar natuurlijk heel erg blij! Ik hoop zeker dat jullie ook snel een positieve test in handen zullen hebben
Waarom, wat geweldig nieuws. Vind het wel fijn dat ik met een andere IUI mama samen kan babbelen de volgende 8 maanden! Hoe voel je je trouwens? Kan me voorstellen dat je mannetje helemaal overdonderd was! Geniet er maar van! Kan jij het bevatten? Jinky, mijn lf was idd 14 dagen zonder en met IUI. Testen op toxoplasmose wordt volgens mij idd via bloedtest gedaan. Dan kijken ze of je antistoffen tegen toxoplasmose hebt aangemaakt. Indien niet, dan moet je heel erg opletten wat je eet, geen rauw rood vlees, altijd doorbakken en geen groenten (tenzij je ze zelf goed gewassen hebt). Ik hoop dat ik antistoffen heb want vind het best wel vervelend dat toxoplasmose gedoe! Hope, bij ons werden de zwemmers heel goed na opwassing (wij gingen van wel 30% tot 80 à 90%) dus daarom was bij ons de IUI heel zinvol. Hoe zit het met de beweeglijkheid bij jullie na opwassing? En die vitaminen, baadt het niet, dan schaadt het niet denk ik...
Meiden, zullen we het topic van Wies voor Wies laten en alle "algemene" IUI zaken in het IUI topic bespreken? Wel zo leuk voor Wies en de meiden die Wies willen volgen Bedankt! Elmo
Dank je Marisha! Kan het natuurlijk nog niet helemaal bevatten! En symtomen...ontzettende zere (.)(.) en de aders worden steeds meer zichtbaar. verder nog steeds pijn in me rug! Ik hoop over 2 weken een echo, dat er dan een klein boontje te zien is! het blijft spannend hoor! maar we blijven positief! ik ben reuze benieuwd wat me allemaal te wachten staat! Ik ga lekker naar bed! heb een mooi boek gekocht, ga ik even lekker lezen lees je snel weer......en leuk dat we samen zijn ja ik hoop dat er nog een paar aansluiten, en anders heeel snel!
waarom; wow!gefeliciteerd! wat een leuke verrassing voor je mannetje. geniet lekker hè. hope en srb; heel veel succes morgen! natasja,bedankt voor je berichtje. jammer dat pregnyl invloed heeft op de temp, het was zo'n mooi kaartje. maar de temp werd pas na 7dpo ineens hoger, niet gelijk. en hoelang blijft het in je bloed? ik heb nog een beetje hoop, ben nog niet ongi, maar ben al wel sjaggie vandaag, dus ben bang dat ze komen. morgen maar weer afwachten...
Bedankt Wies, Ik duim nog voor je hoor...wat je zegt, geen bloed geeft nog altijd moed! Sorry voor mij geleuter en dat op jou Topic. sorry daarvoor! lees hopelijk snel heel leuk nieuws bij jou!
waarom, dat maakt niet uit, zeker dat nieuws niet! vind het ontzettend gaaf voor je, ben je er al een beetje aan gewend? mijn temp is weer wat gezakt naar mijnnormale waarde na mijn ei. nog niet beneden de lijn, maar dat is nooit op mijn nod. ik hebnog geen bloed gezien, maar dat zal vandaag wel komen. ik heb de tampontest al gedaan, tenminste daar ben ik mee bezig,haha. ik hoop wel dat het vandaag doorzet, dan kan de iui mss nog net voor het weekend(dag 12), anders valt het in het weekend, en dan doen ze het bij ons niet. jinky,hoe is het met jou? srb en hope;laten jullie even weten hoe het is gegaan in het zh?
Hoi wies, met mij gaat het goed. Jammer dat je nog steeds negatief test, maar het kan nog steeds! Je zit nu op dpo 14? Normaal wordt ik altijd ongesteld op dpo 12, maar ik weet niet of hij nu langer wordt door de pregnyl. Hoelang is die fase bij jou altijd? Ik blijf voor je duimen hoor wies! Waarom: Geweldig hoor! gefeliciteerd! geniet er maar lekker van!
ik heb ook altijd een lf van 12 of 13 dagen. vandaag dag 14, en nog geen ongi gezien, maar ja, wel lagere temp dus. maar als m'n ongi nou morgen komt dan is mijn lf wel een dag langer geweest. dus even afwachten. voel je al iets? ik zal dat er heel wat de 2e iui zwanger zijn geraakt, dus ik heb goede hoop voor de volgende ronde.(ronde 26,pppffff)