Ik heb weer een paar foto's geplaatst! Trouwens, hebben jullie geen facebook of gebruiken jullie dat niet zo in Nederland? Ik denk dat dat zoiets is als jullie hyves of zo...
hopefully, wat blij te horen dat er nog goede hoop is, en dat je vrij snel kunt gaan starten. heel knap van je dat je dat voor elkaar hebt gekregen. En al die vragen idd, waarom vinden ze elkaar nou niet? Je zou denken dat ze alles weten, maar sommige dingen, de natuurlijke dingen blijven voor hun ook een vraag, en logisch natuurlijk, het is ook allemaal zo'n wonder wat er in je lichaam gebeurt. Ik hoop dat je uit je gesprek weer wat moed hebt kunnen verzamelen, zodat jullie tegen die tijd weer fris ertegenaan kunnen. Met icsi is de kans op bevruchting zoveel malen groter, pin je daaraan vast meid. xxx marisha, wat een scheetje in dat stoeltje, erg leuke foto!
Marisha, leuke foto´s! Facebook is inderdaad net zoiets als hyves maar dan meer over de hele wereld...ik vind het fantastisch Wies bedankt ...je geeft me moed.
Marisha, wat wordt hij alweer groot! Of lijkt dat maar zo door dat stoeltje? Die wil ik ook beslist hebben, het ziet er zo stoer uit Ik zat me gisteren nog af te vragen of je alweer aan het werk was. Ga je dan bij je nieuwe baan beginnen? Of is dat uiteindelijk niet doorgegaan? Weet het niet meer zeker. Zwangerschapsdementie Hopefully: wat fijn dat ze met je meedenken en dat je niet per definitie nog een maand extra moet wachten zeg. Je kijkt er heel realistisch naar, ben heel trots op je! Ze kunnen inderdaad ook niet alles. Maar ze kunnen je wel helpen en zoals Wies al zegt: de kansen stijgen sterk met ICSI. Hele dikke knuffel! Wies, nog een weekje en dan die eerste echo! Fijn hoor. Je ziet er nog niet veel op waarschijnlijk, een kleine komma, maar mogelijk wel al een mooi kloppend hartje en daar gaat het om. Vruchtje: nog 3 dagen werken? Ben benieuwd of jij ook zo aan het schoonmaken slaat. Ik heb vandaag weer extra voorraden ingeslagen, mijn lief lacht zich rot. Ben nu aan het bedenken of ik ook vast rollen beschuit in huis ga halen, en zo ja, welke dan. Jouw kamertje is al helemaal klaar he? En ben je ook al tevreden over je hoeveelheid kleertjes? En Eva, hoe is het bij jou? Heb jij uberhaupt nog ergens energie voor? xxx voor allemaal!
Hopefully: ik ga duimen dat je voor de 13e ongie wordt. Lekker inderdaad dat je vrij vlot door kan gaan met icsi. Wat betreft dat ze niet overal een verklaring hebben is inderdaad begrijpelijk ze weten al zoveel en wat wies zegt icsi biedt toch weer meer mogelijkheden/kansen. Ik duim keihard en blijf je volgen. Marisha: leuke foto's! Wat wordt hij al lekker groot zeg. Wies: Nog een weekje en dan de echo. Ben echt benieuwd of het er 1 is of 2 zijn . Wat hoop je of is dat een domme vraag? SBR: Lekker aan het genieten van je verlof? Ik moet inderdaad nog 2 dagen werken van 6 uurtjes. Je hebt last van nesteldrang........ hi hi. Hier valt het nog wel mee, maar heb ook wel alvast een lijstje gemaakt wat er nog moet gebeuren aan opruimen in huis etc. Mijn moeder komt rond week 38 nog even de badkamer en keuken en ramen schoonmaken. Ik zelf kan dat niet meer opbrengen. Alhoewel ramenlappen zal nog wel lukken. Het kamertje hebben we helemaal klaar en kleertjes hangen al lekker gewassen in de kast. We hebben over het algemeen zeker genoeg, maar blijft moeilijk inschatten. Maar ik denk maar zo je krijgt ook nog zoveel straks en anders is het zo bij gehaald toch? Ook beschuit gaan we wel in huis halen binnenkort denk ook rond week of 39. De muisjes nog niet want we zijn veelte bang dat iemand dan de kleur ziet. Gr vruchtje
Hopefully: ik ga duimen dat je voor de 13e ongie wordt. Lekker inderdaad dat je vrij vlot door kan gaan met icsi. Wat betreft dat ze niet overal een verklaring hebben is inderdaad begrijpelijk ze weten al zoveel en wat wies zegt icsi biedt toch weer meer mogelijkheden/kansen. Ik duim keihard en blijf je volgen. Marisha: leuke foto's! Wat wordt hij al lekker groot zeg. Wies: Nog een weekje en dan de echo. Ben echt benieuwd of het er 1 is of 2 zijn . Wat hoop je of is dat een domme vraag? SBR: Lekker aan het genieten van je verlof? Ik moet inderdaad nog 2 dagen werken van 6 uurtjes. Je hebt last van nesteldrang........ hi hi. Hier valt het nog wel mee, maar heb ook wel alvast een lijstje gemaakt wat er nog moet gebeuren aan opruimen in huis etc. Mijn moeder komt rond week 38 nog even de badkamer en keuken en ramen schoonmaken. Ik zelf kan dat niet meer opbrengen. Alhoewel ramenlappen zal nog wel lukken. Het kamertje hebben we helemaal klaar en kleertjes hangen al lekker gewassen in de kast. We hebben over het algemeen zeker genoeg, maar blijft moeilijk inschatten. Maar ik denk maar zo je krijgt ook nog zoveel straks en anders is het zo bij gehaald toch? Ook beschuit gaan we wel in huis halen binnenkort denk ook rond week of 39. De muisjes nog niet want we zijn veelte bang dat iemand dan de kleur ziet. Gr vruchtje
Girls....de ongi is doorgebroken .....Yes. Wel veel last, waarschijnlijk omdat ik nog maar net van de pijn van mijn eierstokken af was. Vandaag begonnen met de pil. Toch nog even klagen. Bel ik vandaag het zh omdat ik met alle medicatie gestopt was en we het maandag niet over de metformine hadden gehad. Dus ik bel of ik die nog moet slikken. Krijg ik te horen dat ik daar eigenlijk niet mee had mogen stoppen. Hun fout, met excuses...ze hebben het vaste zinnetje dat je moet stoppen met alle medicatie, maar vergeten dat ik ook nog metformine nam......en bedankt. Dus mijn vraag of ik daar meteen weer mee moest beginnen....nee moet eerst morgen bloed laten prikken om te checken of alles goed is....hoe hadden ze dat dan gedaan als ik door was gegaan? Vrijdag krijg ik dan de uitslag. GVD, weer naar het zh...weer een half uur in de auto en dan in de wachtkamer zitten tot dat ik aan de beurt ben met prikken. Het is daar bij het bloedlab altijd zo mega druk..... Vruchtje ook al bijna klaar met werken. Meiden wat gaat het snel.
Oh Hopefully, wat fijn zeg! Wat een opluchting dat je meteen weer verder kan! Wel vervelend dat ze niet over die metformine hadden gesproken. Goed dat je er zelf over begon zeg... af en toe kunnen ze toch wel klungelen in zo'n ziekenhuizen he!
joehoe hopefully, wat goed dat het al doorgebroken is, en lekker vroeg! Nu moet je 4 weken de pil toch? Balen wel dat ze het verkeerd hebben doorgegeven van de meds. Zo vervelend om nóg een keer exta te moeten. Maar je ongi maakt het wel goed toch? vruchtje, ik hoop eigenlijk stiekem om 2, maar niet te hard, want straks valt het nog tegen,haha. Nee, maakt me niets uit, als ik al 1 hartje zie ben ik al de gelukkigste vrouw van de wereld. Nog een weekje...
Hi hi, ik moet nog even goed bijlezen, vluchtig gekeken, was en ben zo weer paar dagen weg bij ouders ivm de verbouwing. Volgende week kan ik weer thuis zijn, o wat snak ik daarnaar! Wil zo graag alles op orde hebben thuis. Zullen de hormonen wel zijn... Hopefully, fijn dat je gelijk door kunt met ICSI. Wel even afzien zo he. Zeker weer met de weken aftellen, maar we slepen je er wel doorheen hoor! Sterkte en ga er weer voor! Wies, zo te zien gaat alles prima met jouw zwangerschap, spannend he naar de 1e echo. Ben zo benieuwd of ze beiden zijn blijven zitten, maar zoals je al schreef: eentje is ook hartstikke hartstikke fijn, en geniet ervan meis! Nu even weer harde buik, dus de andere meiden alleen maar even de hartelijke groetjes en tot volgende week. Doei
Fijn om te lezen hopefully dat het ook een keertje een klein beetje mee zit dat je op tijd ongie bent geworden. Wel slordig van ziekenhuis over het doorslikken van die metformine. Wies: snap dat je stiekem op 2 hoopt hoor, maar wat je zegt 1tje is ook al een wonder. Eva: fijn als je straks de verbouwing achter de rug is en je lekker alles op orde kunt gaan maken. all: hier alles goed. Verlof is nu aangebroken. Gr vruchtje
Goedemorgen! En Hopefully: wat zei de bloedtest? Is alles nog in orde? Wies, nog een paar dagen he, tot de echo. Zelfs ik hoopte stiekem op twee, terwijl ik zeker wist dt ik maar 1 eitje had Ach, het maakt ook niet uit, je bent zwanger en dat is en blijft hoe dan ook geweldig nieuws. Het is fijn om weer eens positieve hoop over iets te hebben he. Vruchtje: heerlijk zeg, dat je verlof begonnen is! Heb je grootse plannen wat je allemaal gaat doen (hoop het niet!). In ieder geval niet teveel zelf doen he! Goed zeg dat al je kleertjes al helemaal gewassen en zo in de kast hangen. Ik heb het nu ook af, maar ik vind de laatjes ineens niet mooi meer ingericht Hormonen.... Ach, als het goed is heb ik nog weken om ze opnieuw en opnieuw en opnieuw in te richten. Eva: kan me heel goed voorstellen dat je zit te springen om alles in orde te maken. Het is ook een lekker idee als het zo is. Nog even he. En sterkte met de harde buiken trouwens! Het hoort er natuurlijk bij, maar echt fijn is het ook niet he. All: Hier gaat het prima. De eerste twee dagen van mijn verlof was ik heel druk met schoonmaken en zo, maar daar was ik de rest van de week zo moe van dat ik niets meer heb gedaan Heb voor komende week een rustiger schema in gedachten. Ik wil in ieder geval wel nog heel veel doen aan keukenkastjes opnieuw inruimen, kledingkast opnieuw inruimen, boekenkast opnieuw inruimen. Allemaal redelijk onzinnige dingen als ik het zo bedenk, het is niet alsof ze niet ingeruimd zijn en alsof de baby er iets van gaat merken, maar toch he Fijn weekend allemaal! Dikke knuf!
SBR: jij hebt het helemaal goed te pakken hé met je nesteldrang hi hi echt humor. Hier begint het ook te komen. Kasten wil ik uitzoeken echt 1 grote opruim beurt hier in huis. Manlief wordt al gek. Verder geen hele wilde plannen genieten van mijn verlof, uitrusten en toch beetje voorbereiden op grote verandering in ons leven. Hoe is het met de rest van de meiden? all: heb nieuwe buikfoto in album gezet. x vruchtje
Vruchtje, mooi buikje hoor! Soms mis ik dat buikje wel een beetje... al heb ik nu nog steeds een beetje een buik... de fitness heeft nog niet erg geholpen Geniet maar van je verlof! SRB, dat van die laadjes herken ik ook maar ik kan je zeggen... niets ligt nu nog zoals ik het me toen had voorgesteld. Eigenlijk liggen alle pyamatjes en kleertjes beneden in de zitkamer onder het aankleedkussen in mandjes opgedeeld. Noa's kasten zijn dus praktisch leeg (alleen lakentjes, slaapzakken en kleding in grotere maten steekt nu nog in zijn kast/lades). Mooi is het niet ecth maar wel zo praktisch! Oh meiden, jullie moeten nog maar 4 à 5 weken en dan is het zover! Ik herinner het me nog als de dag van gisteren... en toch wordt onze jongen deze week al 4 maanden! Wies, nog enkele dagen tot de echo! Wat zal je hier naar uitkijken! Ik kan me voorstellen dat je stieken hoopt op 2! Daar hebben we allemaal al aan gedacht! Hier nog 3 daagjes voor ik weer aan het werk mag... stiekem kijk ik er toch naar uit! Hoe graag ik onze Noa ook zie en hoe gelukkig ik ben dat ik hem heb, ik kan me niet voorstellen dat ik fulltime huismoeder zou zijn Ik heb de uitdaging en het sociale aspect van mijn werk nodig! Ik ben een goede week geleden al langsgeweest op mijn werk om te bekijken welke dossiers ik nu ga opnemen en ze staan al vol ongeduld te popelen tot ik weer terug op kantoor ben. SRB, die andere job is uiteindelijk niet doorgegaan (mijn bevallingsverlof duurde te lang en de plaats moest zo snel mogelijk ingevuld worden) maar ik ken de persoon die de job heeft gekregen (was een collega) en hem kennende duurt het niet lang voor de plaats weer vrijkomt... ik hou gewoon oren en ogen open... maar voorlopig zit ik goed waar ik zit. Met de huidige economische crisis is het niet echt een ideale periode om zonder werk te vallen
Wies, spannend hoor nog 3 daagjes tot de echo! Ik ben razendbenieuwd of het er eentje is of dat het er twee zijn! Hoe laat moet je donderdag voor je echo?
Ha meiden, ben weer heel even thuis, maar het is hier vreselijk voor een zwangere met nesteldrang. Een grote vieze chaos. Nog een paar dagen afzien, dan kunnen we schoonmaken en eindelijk de babyspullen gaan kopen. Ik moet nog goed bijlezen, kom ik nu niet aan toe, zitten wordt ook steeds moeilijker, want ik houd enorm vocht vast en moet veel liggen. Maar zo even snel te zien lijkt het iedereen goed te gaan, en heeft Hopefully haar hoop gevestigd op de volgende maand, toch? En Maris morgen weer werken! Succes en sterkte! Dus iedereen even de groetjes en als je nog even wilt zien wat ik meezeul op mijn buik, kijk dan maar even in mn album... Donderdag weer echo, Wies jij ook deze week he! Ik ben beetje nerveus, bang dat ze vanaf nu achter raken met groei en het benauwd krijgen in mijn veel te strak gespannen harde buik... Nou, ben gauw terug en dan hopelijk in een schoon huis. Doei!
Ach gossie Eva, ik leef met je mee Hier is het beter vertoeven, as we speak staat onze lieve werkster op een gammel trapje onze ramen te zemen. Ik heb vanmorgen de keukenkastjes allemaal schoongemaakt en opnieuw ingedeeld, dus ik voel me niet heel schuldig dat ik nu even stil zit. Doe jij straks ook niet teveel? Het is verleidelijk, maar je hebt je energie zo nodig voor je twee kleintjes! Het valt mij sowieso tegen hoor, hoe weinig energie ik nog heb. Gisteren was ik even op de fiets naar de stad (10 minuutjes fietsen) om naar de bank te gaan en wat kleertjes te kopen (had ineens het idee dat we veel te weinig hadden...) en daarna nog even boodschappen te doen. Op de terugweg was ik bijna in tranen van de vermoeidheid, ben gestopt om nootjes te eten voor snelle extra energie. Nu mag ik van mijn lief niet meer voor meer dan 1 ding naar de stad en ook alleen maar als ik geen andere grote schoonmaakplannen heb die dag. Vandaag ben ik dus aan huis gebonden Ben wel heel blij met mijn schone ramen en keukenkastjes. Weer een stapje dichterbij het einddoel (in dit geval een schoon huis voor de kleine er is). Wat grappig zeg, Marisha, dat je de kleertjes in de woonkamer bewaart. Ik kan het me wel goed voorstellen hoor! Het is dat wij maar 1 verdieping hebben (we wonen in een stadsappartementje), maar anders zou dat bij ons ook niet lang duren gok ik. Ben heel benieuwd hoe je eerste werkdag was. Lukte het om Noa vanmorgen achter te laten zonder tranen? Dat lijkt me het moeilijkst, als je eenmaal bezig bent, lukt het wel waarschijnlijk. Heel veel succes in ieder geval met de volgende dagen. Wies, nog maar 2 nachtjes slapen! Hou je het vol? Heb je ook al kwaaltjes? Of vallen die nog wel mee? Hopefully: hoe is het? Denk aan je! Vruchtje, hoe bevallen jouw eerste verlofdagen? Doe jij ook niet teveel? Ik was vanmorgen bij de verloskundige (mag nu elke twee weken) en vertelde dat het me op was gevallen dat onze baby veel actiever lijkt, nu hij ingenesteld is. Mijn lief twijfelde er al aan of het wel echt zo was. Dat blijkt zeker het geval, maar... (en daar waren wij natuurlijk niet opgekomen), ik zit nu ik met verlof ben zelf natuurlijk veel meer stil. En dan valt het gewoon meer op dat hij beweegt. Ach ja Op zich maakt het mij niet uit, vind het wel fijn dat hij zich laat voelen, dat scheelt toch een hoop stress. Heb alleen wel een beurse rib inmiddels. Je moet er wat voor over hebben he. Nou, dikke knuffel voor allemaal!
Wies: heel veel plezier en succes morgen met de echo. Laat je ons even snel weten hoeveel het er zijn . Ik heb gevoel dat er 2 babies zitten. Hopefully: hoe is het met jou meid? eva: wat een super mooie lekkere grote buik hihi sbr: geniet heerlijk van mijn verlof. Doe eigenlijk teveel dingen op 1 dag en is toch dan achteraf te zwaar. Ga het nu dus wat rustiger aan doen. Fijn dat alles goed was bij VK x vruchtje
hoi Wies, veel plezier met je echo vandaag! ik ben benieuwd of het er 2 zijn, ik heb ook het gevoel dat er 2 zitten!