Wies start met IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wies31, 7 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Veel succes met je echo vandaag Wies! Geniet er maar van!

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    dank je meiden! wat een opluchting, het hartje klopt! Van 1 hummeltje! Dus ons gevoel zat wat dat betreft toch niet goed,haha. We zijn ontzettend opgelucht, wat valt er een last van je schouders als je het ziet knipperen. Achteraf gezien zei mijn man dat het mss toch wel beter is, 1 baby. Ik ben zelf erg klein (1.58) en tenger, en dan met 2 baby's. Maar goed, als het wel was geweest hadden we daar weer anders over gedacht. We zijn zoiezo megablij met 1 kloppend hartje! Over een goede 2 weken moet ik weer naar het zh, alleen nu weer terug hier in roosendaal. Ik geloof voor het prenataal onderzoek enzo, veel vragen, en bloedprikken, kan een uurtje duren zei ze. Hebben jullie dat ook gehad?
    Mijn banner staat precies goed trouwens, goed uitgekient! ;)

Hopefully, hoe is het aan de pil, veel last van deze ronde? Nog even meid, dan kun je gelukkig weer starten.

3. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Wies wat een geweldig nieuws. Een hele grote proficiat! Ben echt mega blij voor jullie.

Sorry voor mijn afwezigheid hier...ik lees wel heelvluchtig mee hoor...maar het valt me allemaal erg zwaar. Probeer nu echt mijn zinnen te verzetten. Nu ruim een week aan de pil...nog 3 te gaan.

Eva wat een super buik heb je. Volgens mij staat hij heel mooi naar voren toe.

SRB en Vruchtje bezig met de nesteldrang :)

Doe allemaal maar rustig aan!

Marisha weer helemaal begonnen met werken. Gaat het allemaal goed? Zal wel zwaar zijn....je moet toch weer in je rimte komen.

Veel liefs

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wies, supergefeliciteerd met je knipperlichtje!
    ik kan me zo nog het gevoel herinneren toen ik het zag knipperen!
    fijn dat het goed gaat...hoe voel je je verder?

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wies: WOW super gefeliciteerd met de goede echo! Toch altijd weer een opluchting als je iets ziet knipperen. Wat betreft het Prenataal Onderzoek dat zegt mij even niets.

Hopefully: kan me voorstellen dat het allemaal zwaar is voor je. Neem maar lekker de tijd voor jezelf. Suc6 in ieder geval deze ronde. Ik duim kei en keihard want jij MOET de volgende zijn.

Gr vruchtje

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    (Sorry dat ik hier even inbreek)

Wies, wat een geweldig nieuws! Een kloppend hartje! Heerlijk, en nu genieten!

7. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Ha meiden, ben weer thuis! Het is laat, dus kort, maar moest even kijken hier voor Wies. Wies, wat super joh! Wat zullen jullie blij zijn. Dit is alweer zo'n enorme stap, heerlijk. Onze echo vandaag ging niet door, maandag mogen we ze weer even bekijken. Later meer! Nog een grote rotzooi bij ons maar we kunnen in bad! Morgen schoonmaken, we hebben hulp ingehuurd. Trusten!

8. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Wies, wat een geweldig nieuws! Magisch he, dat knipperlichtje! Weer een mijlpaal gepasseerd! Hoe voel je je voor de rest?

Hopefully, we leven met je mee hoor! Aftellen naar je nieuwe poging!

Eva, mooie buik idd! Ik kan me voorstellen dat je het zwaar hebt hoor! Gelukkig kan je nu wel in bad! Ik vond dat op het einde het zaligste... lekker gewichtloos drijven in het water!

All, vandaag is Noa alweer 4 maanden! Wat gaat de tijd snel! Hij heeft zijn ritme nu ook weer terug gevonden en dit is de eerste nacht sinds ik terug aan het werk ben dat ik lekker heb kunnen doorslapen!

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Eva: wat fijn dat je weer lekker thuis bent en dat je hulp krijgt met de schoonmaak :). Jammer dat de echo vandaag niet doorgaat, maar dan leuk vooruitzicht voor maandag. Lijkt mij toch leuk om nog even een echo te krijgen en de kleine(tjes) op die manier te zien.

Marisha: 4 maanden alweer wat gaat de tijd toch snel hé. Wat super fijn dat hij zijn ritme heeft zodat ook jij lekker hebt kunnen slapen. Want werken en slapeloze nachten gaan je anders ook opbreken natuurlijk. Hoe bevalt het weer aan het werk?

sbr: met jou ook alles goed? Heerlijk hé verlof?

all: hier lekker aan het rommelen in huis. En heb ook zo een lieve moeder die helpt in de schoonmaak. Want bepaalde dingen zijn echt nu te zwaar om te doen. Badkamer en keuken uitgebreid schrobben gaat zij doen want kan niet goed bukken. Ben zo blij met haar!

fijne dag allemaal en ook alvast fijn weekend.

Gr vruchtje

10. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Wies, wat ontzettend fijn zeg! Ben zo blij voor je! Een mooi stevig kloppend hartje nu geeft zoveel rust he :)
    Ik moest ook bloed laten prikken, maar dan met 10 weken pas, maar dat is standaard volgens mij. Geen andere onderzoeken ook. Misschien is dat bij mij en Vruchtje anders omdat we geen ivf hebben gehad? Maar maak je niet teveel zorgen, je hebt een prachtig kloppend hartje gezien, houd je daar maar aan vast.

Eva, heerlijk dat je weer thuis bent. En heel verstandig dat je hulp hebt gehuurd! Heb ik ook gedaan, en dat scheelt echt enorm. Maandag en dinsdag komt ze weer, ik verheug me nu al op een blinkende koelkast en oven en badkamer :)

Marisha: fijn dat je lekker door hebt kunnen slapen! Wat lief dat hij dat zo goed aangevoeld heeft :)

Vruchtje: ja, heerlijk! Vandaag toen ik wakker werd, heb ik besloten helemaal niets nuttigs te doen. Heb ook nog even gedacht dat ik me niet aan ging kleden, maar dat ging me toch te ver :) Zit nu lekker in mijn joggingbroek met een kopje thee op de bank te hangen. Op dit soort momenten heb ik me echt serieus 10 jaar verheugd en het blijkt gewoon uit te komen. (Jammer alleen dat ik nu alweer moet plassen en mezelf niet overeind krijg, dat hoorde niet zo bij die dagdroom). :)

Hopefully: hopelijk laat je je niet wegjagen door onze blije berichten. We zijn er voor je hoor! En zoals Vruchtje al zegt: jij bent nu echt de volgende. Ik tel de dagen met je mee! Hele, hele dikke knuffel!

xxx

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Wies hoe is het met je meid?
    Hoe voel je je?

12. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hey liesje!

ja, voel me goed hoor, ben minder moe dan eerst, en verder gaat het prima! 8 weken vandaag, schiet al lekker op, haha.

13. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Zo schiet zeker op zeg! Leuk hoor.

Hopefully: hoe is het met jou meid? Hou je het allemaal nog een beetje vol?

x vruchtje

14. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Ha die Wies,

Ik kwam even spieken bij je om te kijken of je al een echo hebt gehad.
    Een kloppend hartje, wat een magisch moment moet dat zijn geweest voor jullie.

Verloopt het verder goed, niet ziek of iets?

Groetjes, Emmy.

15. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Een kloppend hartje gezien zie ik :whistle:
    Wow Wies, wat geweldig!

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey wies
    dat schiet zeker lekker op zeg!
    wat is nou je uitgerekende datum?

17. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Hi, beetje stil hier... Vroeg me ook af hoe het met je is Hopefully! Wanneer beginnen jullie weer? Hoe sta je er nu in?

Wies al weer 8 weken, fijn joh!

SRB, ik herken het helemaal: even uitpuffen en hup, dan moet je al weer plassen ;)

Hier erg blij na goede echo van gister. De meiden zijn al weer 2 kilo elk! En lopen nog altijd ietsje voor op de curves, de grootste liep zelfs een week voor met alle metingen (ze meten hoofdje, romp en bovenbeen).

Hoe is het verder met iedereen?

18. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Eva, wat een goed nieuws zeg! Je maakte je toch een beetje ongerust he!

Hopefully, hoe gaat het met jou? Weet je al wanneer je juist weer mag starten?

19. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Hi girls,

Wat een super berichten allemaal.
    Eva, voor jou ook weer een opluchting en helemaal enorm dat de meiden zelf iets op voor lopen.

Marisha, gaan de nachten nog steeds goed?

SRB en Vruchtje...al streepje op de muur aan het zetten?

Wies, nog geen nare bijwerkingen? Wat gaat jou banner snel.

Mijn tijd gaat iets te langzaam, ben bezig met de pil...en zal op 29 maart weer starten met de decapeptyl. Heb mijn up´s and downs....maar we moeten door. Probeer het maar een beetje van me af te zetten, al lukt me dat niet heel erg goed.
    Ik weet dat ik mijn hart bij jullie kan luchten, maar ik wil alle leuke verhalen niet overschaduwen met mijn berichten die tot niets lijden. Ik weet dat mijn tijd ooit wel komt....maar ik geniet nu gewoon even van jullie leuke berichten!

20. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Lieve Hopefully, ben trots op je, dat je je zo sterk houdt. Maar kom gerust hoor, met je verhalen, we hebben per slot van rekening ook genoeg bij jou kwijt gekund!

xxx

Deel Deze Pagina