Wies start met IUI

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by wies31, Feb 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hij/zij ligt met de beentjes in de lucht! Grappig!

Hopefully, ben je nu aan je nieuwe cyclus begonnen? Succes hoor, dit wordt jouw ronde!

SRB, Vruchtje, spannend bij jullie... nu kan het ieder moment gebeuren! Geniet maar van die laatste momenten met zijn tweetjes (jij en je ukje in je buik bedoel ik dan... nadien moet je hem/haar delen) ;)

Hier gaat alles goed! Dit weekend de eerste tanden gespot (en dan wel meteen twee)! Hij is er erg snel bij!

2. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Wies wat een mooie echofoto! Echt ontzettend schattig zeg! Heerlijk he, om zo'n mooi plaatje te hebben :)
    Wanneer mag je weer?

Hopefully: de eerste spuiten zitten er weer in inmiddels. Gaat het goed daarmee? Hopelijk heb je er niet teveel last van. xxx

Eva: naar zeg, van de darmproblemen. Enig idee waar het vandaan kwam? Ik vind darmproblemen altijd lastig omdat het achter je baarmoeder ligt, dan ga je toch snel denken dat het iets met de baby(s) is. Hopelijk heb je je niet teveel zorgen gemaakt!

Marisha: ben zeker aan het genieten. Mijn buik is nu steeds hard, al sinds vrijdagavond. Eerst reageerde de baby er heel onrustig op, maar hij wordt altijd rustig als ik of mijn lief onze handen op mijn buik leggen, zo schattig. Dat ga ik zeker ontzettend missen. En nu huilt het nog niet he :) Maar aan de andere kant: pfff! Ik kan echt niets meer zonder enorm te zuchten en te steunen, ik verheug me er ook wel een beetje op dat ik weer eens gewoon kan bukken zonder bijna om te vallen :)
    Noa is zeker vlot met zijn tandjes! Zijn het onder- of boventandjes? Het ziet er vast heel schattig uit! Hopelijk heeft hij er niet teveel last van. Geef je eigenlijk borstvoeding? Sterkte in dat geval :)

Vruchtje: misschien ben je al begonnen, maar anders is het nu nog een weekje he. Spannend! Gek idee he, dat het nu ieder moment gaat gebeuren. Durf je nog afspraken te maken? Ik vind het maar eng :)

Hier gaat verder alles goed. Wiegje is nu echt zo goed als klaar, mijn moeder is onderweg met de bekleding, dus zodra dat erin zit, is het geregeld. En mijn zus is bezig met versie 2 van ons kaartje. Versie 1 was al bijna helemaal goed, dus dat gaat heel voorspoedig. Nu moeten we alleen nog een leuke tekst bedenken. Dat is lastig!
    Ik laat de adressen op stickertjes drukken, dat gaat wel zo snel (luie donder he!), dus die zijn morgen ook klaar.

Het is tijd voor een kopje thee. Tot later allemaal!

xxx

3. EvaZ

EvaZ Actief lid

Mar 21, 2008
    386
    0
    0
    O Wies, wat een mooi fotootje zeg!
    SRB, jouw profiel foto ook prachtig!
    SRB en Vruchtje, jemig, het is echt bijna zover! Hier ook hoor. Ik beschouw mezelf met 37 weken als uitgerekend, want dat is gemiddeld, dus nog 3 weekjes of zoveel eerder als de meiden bepalen ;) Ben verlost van de darmklachten, maar de harde buiken zijn nog erger dan de afgelopen 14 weken! Kei en keihard, vooral 's nachts. Ik herken het zuchten en kreunen SRB, ik kom echt amper meer overeind. Wandelingetje buiten van 200m is al veel, ha ha.
    Hopefully, hoe gaat het spuiten? En hoe is het verder?

4. EvaZ

EvaZ Actief lid

Mar 21, 2008
    386
    0
    0
    Maris, wat lijkt jouw ventje op jou, neem aan dat jij dat bent op de foto. Schatje hoor die Noa!

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,192
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Meiden maandagochtend om 4.49 uur ben ik bevallen van een gezonde zoon Finn

Alles gaat heel goed met Finn en met mij ook. Vandaag zijn we heerlijk thuis gekomen.

Kort bevallingverhaal:
    Zondagnacht half 3 braken mijn vliezen (voelde ik toen ik moest plassen). Ziekenhuis gebeld en meteen auto in naar ziekenhuis. In auto begonnen in eens hele heftige weeën die ik ook bijna niet kon opvangen Shocked. Na 15 minuten in auto waren we in ziekenhuis. Daar hadden ze het ontzettend druk was dus ook nog niemand beschikbaar. Ik liep maar heen en weer in verloskamer en op een geven moment zij ik tegen mijn man EN NU GA JE DIE ZUSTER HALEN hi hi ging echt 'dood' van de pijn. Gyn kwam daarna vrij direct en bleek ik gewoon al 10 cm ontsluiting te hebben. Ze stonden daar versteld van en hadden het dus onderschat vandaar dat ik zo een pijn had. Ik mocht dan ook meteen persen.

Even geen tijd om uitgebreid te reageren.

liefs vruchtje

6. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Oh Vruchtje gefeliciteerd meid! De bevalling heeft (als ik goed kan rekenen) amper 2u15 geduurd :confused: Kan me voorstellen dat dat wel heftige geweest zal zijn! Maar zo'n bevalling wou ik ook wel hoor ;) Geniet van deze eerste dagen! Ze zijn zwaar maar over enkele maanden wou je dat het nog steeds het begin was!

SRB, constant harde buiken kunnen al voorweeën zijn he! Wie weet is het bij jullie nu ook al begonnen!

Eva, ook bij jullie begint het aftellen nu he! Gelukkig zijn je meiden braaf blijven zitten bij hun mama! Zo veel tweelingen worden veeeel te vroeg geboren... Jullie zitten nu op 34 weken dus da's wel al veilig he!

Trouwens wel grappig, ik krijg altijd de opmerking dat Noa absoluut niet op mij lijkt (gelukkig kwam het uit mijn buik anders zouden de mensen nog gaan twijfelen) dus wel fijn dat er eens iemand denkt dat hij wel op mij lijkt :)

7. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    vruchtje, gefeliciteerd met finn! Wat een ontzettend leuke naam!
    Jeetje, en wat heftig is het geweest zeg, wel fijn te horen dat alles goed is. Hou je ons op de hoogte? Rust eerst maar lekker uit, en geniet van je kleine mannetje!

Meiden, ik heb vanmorgen de hele tijd krampen in mijn baarmoeder. Ik maak me gelijk ongerust nu. Hebben jullie dat ook gehad? en ook nog met 10 weken? ik hoop dat het gauw wegtrekt.

hopefully, al een fm gepland? gaat het goed met spuiten? ik denk aan je meid, dit moet jullie ronde gaan worden nu.
    dikke knuff!

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,192
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Hey meiden,

Bedankt voor de felicitaties het is echt zo fantastisch.Wij zijn echt zo verliefd. De bevalling heeft inderdaad 2 uur geduurd en 19 minuten. Gyn vond het ook schokkend snel gaan voor mijzelf zelfs iets te snel. ze zeiden zelf bij een eventuele 2e zal het nog sneller gaan. Bij de eerste de beste kramp dus sjezen naar het ziekenhuis.

Wies; die krampen zijn herkenbaar en ook heel normaal dat heeft denk ik te maken met de groei van je baarmoeder. Dus geen zorgen en meid dit is zo bijzonder. Hoop dat de 30 weken voorbij vliegen voor je :)

gr vruchtje

ps. staat foto in album

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,192
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Wat ontzettend mooie echofoto zeg! Je zal wel helemaal in love zijn. Wil je straks eigenlijk het geslacht weten en zo ja ga je dat ook vertellen?

10. EvaZ

EvaZ Actief lid

Mar 21, 2008
    386
    0
    0
    O Vruchtje, wat een schatje, super super gefeliciteerd! Dat is nog eens een stortbevalling zeg... Hoeveel weken was je nou ook al weer precies? En inderdaad, erg leuke naam. Geweldig dat ie er is!

Wies, dat is inderdaad volstrekt normaal. Je baarmoeder moet enorm groeien en dat voel je echt af en toe als krampen. Zou me er niet te druk over maken! Pas als je iets van bloedverlies hebt, zou dat reden tot ongerustheid kunnen zijn, maar ook dat kan (heb ik ook keer gehad), maar in dat geval gewoon de VK bellen.

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,192
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Ja was inderdaad een stortbevalling hi hi. Ik was 38 weken en 6 dagen. Nu wacht ik inspanning op jouw geboorte nieuws en die van SBR.

Nu lekker naar mijn kleine mannetje. Hij heeft honger.

12. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    vruchtje, wat een prachtig mannetje zeg! Geef je borstvoeding trouwens?
    Wij willen het geslacht weten inderdaad, en iedereen mag het ook verder weten, dus jullie zullen de 1e zijn! wanneer kun je dat te horen krijgen, vanaf 20 weken toch? ben zo benieuwd namelijk.

srb, bij jou nog alles rustig?

13. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,192
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Ja met de 20 weken echo kan je het sowieso weten of er moeten handjes of zo voor zitten. Leuk dat wij het ook mogen weten :). Heb je een voorgevoel? Ik had echt heel erg het gevoel dat het een zoontje zo worden en ik had gelijk. Ik heb wel eens gehoord dat sommige pretecho hadden gedaan met 16 weken en ook toen geslacht hadden gehoord.

Nee ik geef helaas geen borstvoeding. Wil je dat gaan doen? Ik had het heel graag gewild hoor maar kon niet ivm mijn medicijngebruik waar ik niet zonder kan. Gelukkig is flesgeven ook heel bijzonder en leuk en ligt hij evengoed lekker op mijn borst.

14. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    mooi echo foto wies.
    en 10 weken alweer, wauw.
    hoe voel je je?

x lisa.

15. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Vruchtje, wat een knap ventje zeg! En zo groot ook! Wat was het gewicht en de lengte bij de geboorte?

Wies, die krampen heb ik ook gehad! Gaat het nu al weel wat beter?

Hopefully, hoe gaat het met het spuiten?

16. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Hallo!

Vruchtje, gefeliciteerd! Wat snel allemaal ook. Ik heb echt het idee dat het bij mij nog dagen kan duren, omdat ik nu nog niets voel (behalve die harde buiken dan), maar dat hoeft dus niet :) Ik ga zo gelijk even in je album kijken, ben heel benieuwd.

Wies, ik herken het ook hoor die krampen, en de angst erbij! Warme kruik tegen je buik kan heel goed helpen. En die moet je toch kopen voor straks, dus dan kan je baby er vast aan wennen :)

Hopefully: hoe is het met je? Gaat het wel een beetje allemaal? Ik denk aan je!

Maris, ik vind ook dat Noa op je lijkt hoor. Nu kennen we je man natuurlijk niet, misschien lijkt hij daar nog meer op, maar voor zover ik het in kan schatten ben je absoluut zijn mama!

Eva, vermaak je je nog een beetje? In ieder geval fijn dat het nu zulk lekker weer is he. Heb jij ook plek om een beetje buiten rond te hangen? Ik heb gisteren de hele middag op een pleintje in de buurt een boek zitten lezen. Wel ingesmeerd natuurlijk, maar ik zie er verdacht bruin uit in mijn gezicht... Dat heb ik normaal niet. Nou ja, zolang het maar een beetje evenwichtig verdeeld is, is zo'n masker ook niet zo'n ramp.

Ik ben echt shocked van het nieuws van Vruchtje, en heb gelijk de neiging om heel snel nog maar eens op te ruimen! Heb gisteren de administratie een beetje bijgewerkt en het huis volgestrooid met ordners :) En toen wilde ik ineens naar buiten, dus die liggen er nog. Maar als het nu begint, kan ik ze niet meer opruimen, dus ik ga het maar gauw doen :)
    Wiegje is helemaal klaar trouwens, ik vind hem echt prachtig geworden. Hij ruikt alleen nog wel naar verf, maar ik heb er bakjes azijn in gezet (dat schijnt te helpen?), dus hopelijk is dat gauw over. En het geboortekaartje is ook bijna klaar, ik wacht nu op het proefdrukje. Spannend, spannend!

Dikke voorjaarsknuf voor allemaal!

17. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Vruchtje, ik heb de foto gezien en kan niet anders zeggen: wat een prachtig kereltje! En hij lijkt echt sprekend op zijn 3d-foto (ja, duh!, maar toch, dat geeft enorm veel vertrouwen voor die van ons, dat wordt dan toch ook wel echt een schatje) :)

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,192
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Marisha: hij woog 3450 gram en 49 cm. Vanochtend gewogen en zat op de 3320 ze vallen in het begin natuurlijk wat af maar gaat weer goede kant op.

SBR: het is echt heel raar maar ik had nog helemaal niet het gevoel dat ik snel zou gaan bevallen. Sterker nog ik had echt gedacht dat ik misschien wel de 41 of 42 weken zou gaan halen. En het is inderdaad wel goed om alles nu klaar te hebben want you never know :)

Hopefully: hoe is het met jou meid?

En lief jullie reacties op de foto.

x vruchtje

19. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Jee...wat een nieuws! Ben ik even afwezig .....dacht laat ik even kijken of er al iemand begonnen is met puffen....maar ze is al klaar ook (of niet eens begonnen).

LIEVE VRUCHTJE, ONWIJS GEFELICITEERD MET FINN (leuke nam, staat ook op mijn lijstje:D)

Wat een verhaal zeg en wat een prachtmannetje en inderdaad lijkt hij heel groot op de foto.
    Geniet lekker van jullie mannetje.

Hoe gaat het met de rest. Ordners al opgeruimd ;)

Hier zondag begonnen met spuiten en vandaag op dag 1. Dinsdagochtend de eerste fm.

20. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    he bah zeg, niet alleen de laatste berichten verdwenen maar ook mijn avatar en banner :(

SRB en Eva, hoe gaat het daar met jullie? Niet te veel last van de warmte? Wij hebben vandaag zalig genoten van het schitterende weer! Morgen ga ik onze Noa een kort salopetje aan doen :D

Share This Page