Wies start met IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wies31, 7 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ja inderdaad zijn best veel berichten weg. Maar hoe is het met de meiden hier? Eva en SBR toevallig aan het bevallen hi hi

Marisha: heerlijk hé dat weer gewoon niet meer normaal. Wij gaan dan ook straks heerlijk met ons ventje buiten wandelen.

geniet allemaal van het weekend het het mooie weer. En hopefully dat jij maar extra veel paaseieren mag krijgen (je snapt wel wat ik bedoel hé)

x vruchtje

2. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik zal me zo nog maar eens toeleggen op het maken van een banner en avatar ;)

Hopefully, hoe gaat het met het kweken van de eitjes? Wanneer mag je op FM gaan?

Eva, SRB, hoe gaat het daar? We zijn benieuwd hoor!

Hier vandaag ook weer enorm genoten van het prachtige weer! Morgen ook nog een mooi dagje en dan weer gedaan :( Morgen middag een paasbrunch en 's avonds de housewarming van mijn broer... drukke dag weer!

3. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Voila, nu maar hopen dat die DB weer niet verwijdert wordt ;)

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ja, balen zeg, kunnen we weer opnieuw die banner aanmaken, ben er al zo handig in. :(
    ik wil zo graag mijn echo als avator plaatsen, maar dat is te groot. weet iemand hoe dat kan, ik zie bij anderen wel gewoon foto's staan. nou ja, voorlopig maar weer even die saaie...

hoe is het verder met iedereen? nog geen bevallingen verder? zo spannend nu!
    en hopefully, voel jij je nog goed ondertussen, geen last van de buik ofzo, of van de hormonen? broed maar lekker verder in ieder geval, het is immers toch pasen :D

wij zijn gisteren wisten kijken voor een babykamer, niets gevonden eigenlijk, wel ideeen opgedaan, en misschien laten we het wel maken door mijn broer, die is interieurbouwer, dus da's wel handig. wel hebben we een hele gave kinderwagen gekocht, echt heel gaaf!
    nu eerst maar eens naar mijn profiel...

5. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    gelukt! ik heb zelfs voor het eerst foto's in mijn album geplaatst. maar ik zie bij niemand meer een onderschrift met album erbij staan, is dat er ook uit?

6. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Wies, indien je nog steeds zoekt hoe je de foto's kan verkleinen om als avatar te gebruiken, kan je dit doen op http://www.fotoverkleinen.nl/!

Super dat je al een kinderwagen hebt gekocht! Mogen we ook weten de welke?

Ik vind die 10 weken echo van jou trouwens super... jullie kindje ligt lekker relaxed in jouw buikje :D

Wat dat fotoalbum betreft gaat dat denk ik alleen via je profiel, als ik naar jouw profiel ga kan ik wel nog je album bekijken.

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik dacht even spieken.....maar helaas nog geen bevallingnieuws van Eva en/of SBR. Alles goed met jullie of zijn jullie het zat?

wies: wat leuk joh dat je een kinderwagen hebt gekocht. Ook ik ben nieuwsgierig naar wat voor eentje je gekocht hebt ? En leuk hé om te kijken voor een babykamer en dat soort dingen. Bij Kidsfactory kan je ook hele leuke ideeën opdoen daar hebben ze allemaal voorbeeld babykamers wij hebben onze ook daarvan afgeleid zeg maar. Weet alleen of dat dichtbij jou in de buurt is het zit in Amsterdam en in Breda je zou ook op hun site kunnen kijken.

Hopefully: hoe is het met jou? wanneer heb je je 1e fm? Ik duim op vele mooie grote eitjes moet haast wel lukken in deze Paastijd.

Marisha: hoe was de paasbrunch en de housewarming? Even een vraagje sliep Noa meteen in zijn eigen bedje ? Finn slaapt nu nog in wiegje bij ons op de kamer maar wil hem met week of 6 proberen op zijn eigen kamertje in zijn eigen ledikantje te laten slapen.

all:hier gaat alles heel goed ook met Finn gelukkig. Straks gaan we erop uit eten bij mijn zus ben benieuwd hoe dat zal gaan allemaal. Nu ligt hij heel lief te slapen. Voor het eerst eventjes op zijn eigen kamertje in zijn super grote ledikant hi hi.

gr vruchtje

8. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Allemaal een fijn Pasen gehad? :)

Hier een weekendje weg geweest, was heerlijk.
    Vanmorgen weer vroeg naar het ziekenhuis. Alles ziet er goed uit. Ze telde snel 19 follikels met een gemiddelde maat van 15mm.
    Woensdag nog 1x op controle en dan waarschijnlijk vrijdag de punctie.
    Begin mijn buik nu al aardig te voelen en merk dat ik niet te druk moet doen.

Wat leuk Wies, dat jullie de kinderwagen hebben gekocht. Ik ga zo even koekeloeren in je album of er nog nieuwe foto´s staan.

9. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    marisha, bedankt voor de tip, ik ga daar eens kijken hem te verkleinen.

vruchtje, fijn dat het allemaal goe dgaat met finn, ik hoop ook dat het met het etentje ok is verlopen. maar goed, uiteindelijk moet zo'n kindje er toch aan wennen. wij wilden idd naar kidsfactory in breda gaan een tijd terug, maar goed, die was dus dicht toen. We zijn nu een heel eind uit onze buurt geweest, maar op aanraden van mijn broer. In veenendaal bij babymax, echt een geweldige geordende zaak, daar hebben we ook de kinderwagen besteld ( een bugaboo, met een megagaaf design), dus we moeten nog een keer terug. ook zijn we daar in de buurt bij het babypark in kesteren geweest, maar dat is heel groot en massaal, iets minder. we moeten er nog eens goed over nadenken.

hopefully, waauw wat veel eitjes, kan me voorstellend dat je wat last hebt van je buik. doe maar rustig aan hoor. ik had er ook destijds 20, en dat voel je wel op een gegeven moment. maar wat een goed nieuws, vrijdag wrs de punctie. spannend hoor! zetten ze dan woensdag gelijk de pregnyl?

srb en eva, nog steeds geen nieuws? jullie houden het wel erg spannend hoor!

10. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Vruchtje, Noa heeft tot een week of 10 bij ons op de kamer in zijn klein wiegje geslapen. Ik gaf natuurlijk ook bv dus dat was gewoon gemakkelijker. Ik vond hem ook zo verdrinken in dat grote bed... :rolleyes: Noa sliep met 7 weken wel al minstens 8 uur aan een stuk dus uiteindelijk hebben we hem naar zijn eigen kamertje (maar wel nog in zijn wiegje) verhuisd omdat hij nogal veel zuchtte en kreunde in zijn slaap en hij mij wakker hield (terwijl hij lekker lag te knorren)! Ik denk dat we hem pas op 3,5 maanden in zijn groot bed hebben gelegd (toen we hem een keer hadden gevonden dat hij half uit zijn bed probeerde te kruipen en we het toch een beetje gevaarlijk vonden! Misschien kan je hem eerst even in zijn wiegje in zijn eigen kamertje leggen en dan een weekje later of zo in zijn eigen grote ledikantje... kwestie van niet te veel verandering in 1 keer te hebben? Hopelijk is Finn heel braaf geweest tijdens het etentje!

Hopefully, wat een goed nieuws zeg! Paasmaandag bracht dus veel eitjes voor jullie ;) Goed dat je al ongeveer weet wanneer de punctie zal zijn! Deze keer ben jij aan de beurt!

Wies, een collega heeft ook een bugaboo! Mooie buggy en je kan idd zelf de bekleding kiezen he? Jij zit vandaag trouwens op die magische grens van 12 weken! Gefeliciteerd hoor, dat zal wel een opluchting zijn (ik herinner me het als de dag van gisteren en dat is voor ons ondertussen al weer bijna een jaar geleden)!

SRB, Eva, nog geen babynieuws?

Hier een schitterend paasweekend gehad! Prachtig weer, een schat van een zoon die heel zoet is geweest (het contrast met die eerste weken is echt enorm), lekker gegeten (en vooral veel gedronken :oops:). Vandaag ben ik met mijn ouders ook naar de (paas)markt geweest. Lekker enkele uren rondslenteren... echt genoten! Morgen weer werken... nog 3 weken en dan weer verlengd weekend!

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Wies,

je bent de 12 weken grens alweer gepasseerd zeg, wat gaat het snel en wat een mooie echo foto's heb je in je album.
    Alles verder goed?

liefs Liesje

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi allemaal,

Etentje is gisteravond perfect gegaan. Finn is ook gewoon zo een wereldkanjer :) ha ha

Wies: wij hebben ook een Bugaboo en kan je zeggen dat hij ons tot nu toe super bevalt. Echt een heerlijke wagen. Wat voor design heb je? Wij hebben in zandkleur met antraciet grijs.

Hopefully: lekker dat je even een weekendje weg bent geweest, toch de beste afleiding. En wat een mooie score al 19 follikels :). Doe maar rustig aan met je buik en ga duimen op een mega score vrijdag.

Marisha: fijn dat Noa zich ook al zo goed heeft gedragen. En wat betreft het slapen op zijn eigen kamertje ga dat gewoon proberen als hij een week of 8 á 10 is. Op een gegeven moment groeit hij zijn wieg toch uit en moet hij wel in zijn ledikant. Moet zeggen dat hij soms s'middags al een tukkie doet in zijn ledikant. Zo een schattig gezicht zo een groot bedje met zo een klein beebje erin.

all: vandaag is wijkverpleegkundige geweest en alles was perfect met Finn. Hij is gelukkig ook weer aangekomen. Hij dronk namelijk niet heel goed zijn fles leeg en was daardoor wat afgevallen, maar nu is hij zelfs ruim boven zijn geboortegewicht :) hij weegt nu 3620 gram. Met fles gaat het ook beter gelukkig.

gr vruchtje

13. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hee meiden!

Sorry voor de radiostilte, mijn internet lag eruit! Kan al dagen alleen maar via mijn telefoon berichten checken, maar ik kon niet reageren. En dat op dit moment... We hebben namelijk een zoon!!!!!!!!!

Afgelopen vrijdag om 12.23u is onze Luca Julian geboren. Het is zo'n ontzettend mooi jongetje, we zijn echt zo gelukkig met hem. Alles zit erop en eraan, hij is heel lief en schattig, en zo klein! Hij woog 3105 g en was 50 cm. Weet niet hoeveel hij nu is, maar hij eet echt heel netjes, dus waarschijnlijk iets langer en hopelijk op zijn minst net zo zwaar.

Ik zal nog even een foto in het album plaatsten als dat lukt.

Bevalverhaal meld ik nog wel een keer (auw! was met ruggeprik en vacuum, maar als je dan dat lieve koppie ziet, vergeet je het inderdaad, tenzij je opstaat...) voor de liefhebbers. :)

Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed.

Hele dikke knuffel!

14. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Joepie!!!

Ik had al een felicitatieberichtje gestuurd...maar nu officieel op de site.
    Gefeliciteerd met jullie zoon!!!!

:p :D \:D/ \:D/ :p :D \:D/ \:D/ :p :D \:D/ \:D/ :p :D \:D/ \:D/ :p :D \:D/ \:D/

Nu lekker genieten. Hopelijk ben jeeen beetje bijgekomen van de bevalling.

Eva, hoe is het met jou...ook al een aantal dagen stil vanaf jouw kant....ik ben heel nieuwsgierig en hopelijk gaat alles goed.

15. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Lieve lieve meiden, allereerst SRB gefeliciteerd met jullie mooie ventje!!!!!!!!! Super gewoon. Ik was je net voor :D ha ha ha. Ik ben zooooooo blij om eindelijk even op internet te kunnen na 10 hectische waanzinnige dagen om jullie ons nieuws te kunnen brengen: onze meisjes zijn geboren op maandag 6 april! Ze zijn wonderschoon, gezond en super super schattig. Alleen wel 5,5 week te vroeg en daardoor nog opgenomen op de couveuse unit. Zelf lig ik ook nog in het ziekenhuis. Zou morgen naar huis moeten, maar heb paar dagen verlenging, omdat ik nog totaal niet hersteld ben en heeel heeel verdrietig word van het idee dat ik weg moet bij mijn kindjes. Begin spontaan weer te janken... Maar het gaat er van komen, want ze kunnen nog niet mee naar huis.
    Eerst maar het fijne nieuws. Het zijn twee heerlijke wijffies en ze wogen 2710 en 2490 wat heel veel is voor 34,5 week. Ze hebben niet precies gemeten maar ze zijn ongeveer 50 en 49 cm lang. Wel magere moppies, maar groot en de eerste had een lekker speklaagje. Het is echt onvoorstelbaar dat die twee in mijn buik hebben gepast. Dat zal iedere moeder na de bevalling hebben, ha ha.
    Zou jullie graag hun namen zeggen, maar ik vind dat toch lastig hier vanwege mijn en hun privacy. Zeker de combinatie van de namen van een tweeling levert al gauw een hit op als iemand op het idee komt te gaan zoeken via google en ik heb hier al zoveel prive info gedeeld met jullie. Ik houd het dus even bij L en D. Na een dagje in open couveuse lagen ze al in een bakje, maar nog wel aan de monitor. L is sinds donderdag van de monitor af, en is de kleinste en pittigste. Zij drinkt al beetje aan de borst. D snapt nog weinig van drinken en slikken en is nog wat sloom en een paar keer vergeten adem te halen. Zij heeft het te goed gehad bij mama en loopt wat achter op haar kleine zus.
    Van de eerste ben ik natuurlijk bevallen en dat ging goed, wel inclusief knip wat nu wat pijnlijk is, maar dat is geen probleem. De 2e wilde alleen niet naar beneden komen en dat werd een spoedkeizersnee, waardoor ik nu 2 wonden heb en dus nog moeizaam loop en zit enzo. Maar we gaan elke dag beter alledrie!
    Het begint na de eerste euforie nu wat moeilijk te worden dat we voor de zorg van onze kindjes van anderen afhankelijk zijn en vrijwel niks zelf kunnen bepalen. En toch ook wel bezorgd zijn over hoe het gaat lopen de komende weken. Maar goed, het zal er over een maandje allemaal heel anders uitzien.
    Zo, dan zijn jullie helemaal bijgepraat en ik lees op een ander moment jullie berichtjes bij! Veel liefs en goeds, Eva

16. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Joepie!!!!! Nog meer geboorte nieuws......en wat voor 1.

Eva van harte gefeliciteerd met je 2 meiden!!!

Wat een verhaal zeg, eigenlijk een dubbele bevalling, en op de natuurlijke manier en een keizersnee. Jee, ik heb met je te doen. Hopelijk mag je ze snel mee naar huis toe nemen en kunnen jullie lekker genieten. Hou maar even in gedachten dat ze in het ziekenhuis in goede handen zijn...al is het laatste wat je wilt je meiden achterlaten. Doe zelf rustig aan en kom goed op krachten, daar heb je straks je voordeel aan als ze lekker thuis komen.

Hopelijk mogen ze sneller mee dan jullie verwachten.

Dikke knuffel

17. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Jeetje, kan ik ook eens twee dagen niet online komen en dan mis ik hier gewoon al het goede nieuws :confused:

SRB, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Mooie naam trouwens ook! Wat fijn dat hij trouwens heel goed eet. Da's altijd toch wel een geruststelling he!

Eva, gefeliciteerd met je twee meiden! Wat een mooie geboortegewichten hadden ze zeg! Voor een tweeling is dat echt heel netjes. Hopelijk snapt D snel wat de bedoeling is van die speen in haar mond zodat je je twee meiden snel mee naar huis mag nemen. Probeer wel vooral goed op jezelf te letten, de babyblues vallen op zich al niet altijd mee en als je dan ook nog eens je twee lieve meisjes moet achter laten in het ziekenhuis zal je het zeker niet gemakkelijker krijgen... Enne, ik kreeg meteen even schrik... heb meteen gegoogled op onze namen (ik schrijf hier onder mijn eigen naam mee) maar gelukkig waren er geen wereldschokkende dingen te vinden :) De voornaamste link was naar deze site :D

Hopefully, vandaag toch weer op FM he? Succes alvast en hopelijk kunnen ze de punctie nu echt plannen!

Vruchtje, goed dat Finn goed bijkomt! Ben jij het ondertussen al goed gewoon? Ik weet dat ik die eerste weken enorm zwaar vond (waarschijnlijk ook door de reflux van Noa) maar gelukkig is dat nu slechts een verre herinnering ;)

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    jeetje, wat een nieuws hier ineens!!

srb, vanuit hier, nogmaals gefeliciteerd! en idd, goed hoor, dat het allemaal lekker gaat met de voeding. groeit ie goed van! geef je borstvoeding trouwens, of krijgt ie de fles? geniet er lekker van met zijn drietjes!

eva, ook gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters! wat een heftige bevalling moet dat geweest zijn voor je, maar blij te horen dat het wel goed gaat met ze ondanks de vroege bevalling. En zeker is hetmoeilijk ze in het zh achter te laten, maar wat hopefully zegt, probeer zelf goed aan te sterken, des te meer kun je straks van ze genieten bij thuiskomst. Hopelijk gaat het snel goed, en mogen ze snel mee naar huis!

hopefully, hoe was je fm? gaat de punctie door vrijdag? ik hoop het zo voor je meid, je hebt er zolang op gewacht.
    xxx

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Wies, hoe was je 3e echo gisteren?

ik had al even gespiekt in je album maar hij staat er (nog) niet in

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    oh ja, mijn echo, ik was zo overdonderd door het nieuws hier, haha. die was goed, het bewoog heel erg veel, leuk om te zien zeg. alles erop en eraan, en de uitgerekende datum klopt ook. de echofoto was niet zo heel erg scherp, de 10 weken foto was mooier. mss zet ik hem ernog wel bij. hoe is het met rihanna? wat schattig staat ze op je profielfoto zeg, echt heel schetig!

Deel Deze Pagina