Ik ben dat wachten al meer dan beu.....hoeveel uur nog tot 8 mei?????? Ga stiekem testen op 6 mei (mooi verjaardagscadeautje voor mezelf) Voel niets, maar voel ook weer alles. Toch is het deze keer anders dan anders. De hele voorbereiding ging helemaal niet zoals het moest gaan en de TP was ook anders, maar dan in een positieve zin. Misschien gaat het dan eindelijk eens gebeuren. Wat goed om te lezen dat Eva haar meiden lekker thuis zijn. Wies hoe gaat het met jouw kwaaltjes???? Iemand al weer nieuwe foto´s? Marisha, hoe gaat het met Noa. Vruchtje, wat heerlijk dat je de meeste nachten er maar 1x uit hoeft. SRB, ben je zelf al een beetje bijgekomen van de bevalling?
hopefully, vreselijk hè die wachtweken! Ik voelde ook weinig, en toch ook weer wel kleine dingetjes (of ik wilde dat erg graag,haha) dus maakt allemaal niet uit, kan alle kanten op. Hoop echt zo dat jij de heksluiter bent deze ronde. Je hebt het zo verdiend! Het moet niet makkelijk zijn hier tussen ons (de zwangeren en moeders) te blijven schrijven. Hopelijk geeft het jou juist steun en hoop, dat het kan en zal lukken op deze manier. Ben je 6 mei jarig? Dat zou dan wel een geweldig cadeau zijn als het nu raak is. Ik heb echt zo'n goed gevoel erover, zeker nu je hebt verteld dat het in positieve zin anders ging dan gepland. Ben benieuwd hoe je je over een paar daagjes gaat voelen. Hoe is het met de moeders hier verder? Druk,druk,druk, waarschijnlijk met de kleintjes. Eva, wat een geweldig nieuws zeg, je meisjes lekker thuis. Nu kun je lekker in je eigen omgeving echt van je gezin genieten. Vandaag weer naar de verloskundige geweest. Ze heeft nog even het hartje laten horen, en verder veel vragen voor de zoveelste keer. Maar goed, allemaal ok, en de nieuwe afspraak met 20 weken staat al vast. Nog 3 weken te gaan voor de geslachtsbepaling echo, ben zo benieuwd! Verder ben ik zo moe vandaag. Ik heb een onwijs drukke week gehad vorige week. We hadden met mijn werk een modeshow afgelopen zondag, waar wij 30 modellen voor moesten regelen en moesten laten passen en het haar doen enzo. Zaterdag en zondag om 8 uur moeten beginnnen, hele dagen staan, ben echt bekaf. Mijn linkerlies zeurt heel erg, heb ik vaker, maar niet zo erg als vandaag. Ik heb het nagevraagd vanmorgen bij de verloskundige, maar blijkbaar kwam dat daardoor, door het vele staan enzo. Vind het zo raar dat het alleen maar in mijn linkerlies is. Ik loop er gewoon mank van, haha. Ach ja, zal erbij horen, en verder voel ik me prima, dus mag eigenlijk helemaal niet klagen! Mijn borsten zijn trouwens ook huge!!! Erg gespannen ook, en nog steeds gevoelig. Verder ligt bij ons het sexleven stil, gewoon zonder het er over te hebben, gebeurt er helemaal niets meer zolang ik al zwanger ben. hadden jullie dat ook? Is dat normaal? Ik wil het nog eens aankaarten, maar vind het genant, en ben bang dat hij mij niet meer wilt nu ofzo. Ikw ord er in ieder geval erg onzeker van. Hopelijk gaat dat ook over straks. Nou weer genoeg gekletst zo lijkt me, ik heb weer een pagina vol gelult!
Wies, ik zou niet weten wat ik zonder jullie had gemoeten. Natuurlijk heb ik mensen om mij heen die op de hoogte zijn en die ik lief heb, maar het is anders als je het zelf nooit hebt meegemaakt en op dat vlak steunen jullie mij onwijs. Wat betreft je sexleven op dit moment, eigenlijk wel grappig, want daar moest ik vanmiddag ineens aan denken. Heb nu helemaal geen behoefte omdat het gevoelig is, maar de gevoeles zijn er wel....ben benieuwd hoe lang ik dat volhou (je bent toch bang dat het schadelijk is....ook al weet je dat dat onzin is). Ik kan me de gesprekken met mijn beste vriendin nog heel goed voor me halen toen zij zwanger was. Zij had onwijze behoefte, maar haar vriend niet (er was altijd wel iets). Daar werd ze zo onzeker van dat ze dacht dat hij haar nu niet meer wilde of aantrekkelijk vond. Ik zou het gewoon met je mannetje bespreken. Tegenwoordig moet dat kunnen toch...en hopelijk geeft het een onwijze opluchting. Misschien durft jouw mannetje wel niets te zeggen omdat hij het gevoel heeft dat je dat er nu niet bij kan hebben. Hormonen zijn ook wel heel raar, veranderen van het een op het ander moment. Heffie van je werk zeg, je hebt natuurijk wel een staand beroep. Let maar goed op je lichaam, dan maar wat meer zitten tussendoor. De rest zal dat heus wel begrijpen.
hopefully, hoe gaat het met je? Voel je al iets anders ofzo, of niets? Niet dat het iets uit maakt, je hoeft niets te voelen natuurlijk. Woensdag wil je testen toc? Oooh, dat is echt al zo snel. (voor jou nog te lang waarschijnlijk) Ik hoop zo dat je het mooiste cadeau ooit voor je verjaardag krijgt! Ik duim voor je meid! fijn weekend iedereen!!
Hey meiden, heb weer even niets van me laten horen... heb wel meegelezen maar had geen tijd om nog iets neer te pennen... Eerst enorm druk op mijn werk, dan mijn verjaardag en morgen weer werken Hopefully, hoe gaat het met jou? Nog twee daagjes tot testen las ik! Alvast een gelukkige verjaardag (mocht ik woensdag geen tijd vinden om je online een gelukkige te wensen - al kom ik zeker wel kijken wat de uitslag is)! Ik blijf nog heel hard voor je duimen en hoop heel hard dat ook jij nu een posi test mag hebben (en we dit topicje kunnen sluiten )! Wies, die steken langs een kant had ik ook! Probeer het vooral wat rustig aan te blijven doen want zo'n staand beroep is ontzettend zwaar... vooral niets tillen en veel gaan zitten (indien mogelijk)! Over twee weekjes de geslachtbepaling... spannend! Hopelijk kunnen ze het al zien he (en anders mag je lekker nog een keertje gaan... ook leuk)! Eva, SRB en vruchtje, hoe gaat het met jullie kindjes? Vollop aan het genieten van het moederschap zeker... vooral met het mooie weer kunnen jullie lekker vaak gaan wandelen! Zalig! Hier gaat alles wel heel goed. De medicatie van Noa wordt verder afgebouwd (hij neemt nu alleen nog 2x per dag ranitidinesiroop). Hj eet zijn groentenpap en fruitpap nog altijd heel goed. Over twee weekjes wordt hij 6 maanden en mag hij overschakelen op opvolgmelk en ook vlees beginnen eten... het gaat zo snel! Vandaag zijn we ook voor de allereerste keer gaan zwemmen! Hij vondt het super leuk maar toch ook wel een beetje vermoeiend (hij sliep als een blok tegen dat we thuis kwamen)!
Ik kan de dagen wel omkijken. Voel helemaal niets, maar dan ook echt niets...zelfs geen pijn in mijn (.)(.) Vandaag even een emotionele dag, maar verder ben ik vrij sterk. Word alleen helemaal gek van het feit dat ik nog steeds niet kan testen (ga het echt pas woensdagavond doen) en het feit dat ik niets voel, al denk ik soms een ongi gevoel te voelen....ook omdat ik af en toe een vreetkick heb. Marisha wat goed om te lezen dat de medicijnen van Noa afgebouwd worden en hij zo goed eet, wat gaat de tijd snel he, alweer 6 maanden. Hoe is het met de rest van de meiden en de kids?
Wies hoe is het met jou? Hopefully....ik volg jou ook nog ...ben erg benieuwd hoe het deze week gaat Ik duim ook zeker voor jou!
Wat lief van je Liesje. Ik hoop toch zo dat we dit topic eindelijk kunnen sluiten. Maar hoe dichter de dag nadert dat ik kan testen, hoe onzekerder ik word. Ik voel me goed en voel helemaal niets......ik kan me niet voorstellen dat dat een zw kan zijn. Af en toe voel ik ongikrampen. Ahhhh...gek word ik van mezelf.
toen ik wel zwanger had, had ik ook ongikrampen...toen dacht ik ook dat ik ongi zou worden geen bloed geeft moed!
hopefully, ik voelde ook weinig, tot niets zelfs. wel lichte ongikrampjes had ik, en een dag voor ik ging testen had ik vermoeide benen, maar verder niets. Dus het kan alle kanten op meid, nog 2 daagjes! Hou vol! liesje, hier gaat het goed, de 12 weken gepasseerd, dus daar was ik al blij om. verder heb ik weinig klachten, alleen die lies dan die af en toe zeurt. Met jou ook alles ok? Kriebelt het nog steeds bij je voor een 2e? En bij je man, is die al overgehaald?
Ha meiden, ik heb even helemaal nergens tijd meer voor. Van elke 3 uur ben ik minimaal 1,5 bezig met de kindjes voeden en wachten op boertjes en verschonen. Kom aan max 3 keer 1,5 uur slaap per nacht en af en toe half uurtje overdag. Ze zijn best onrustig en willen nog 8 keer voeding per 24 uur. Daarnaast ben je natuurlijk bezig met bedjes verschonen, soms badje, jezelf verzorgen (dat lukt nauwelijks), zelf eten en drinken (schiet er ook vaak bij in) en soms bezoek (liever niet...). Echt gekkenhuis, maar wel leuk. Geniet erg van ze. Ik lees binnenkort weer even bij, sorry. Kwam eigenlijk vooral langs voor Hopefully, kijken of je al nieuws had. Denk elke dag aan je! Duim verder hoor. Sterkte. Doei
hier alles okay! Rihanna molesteert alles en probeert te staan...gisteren vond ik haar staand in de box dus het gaat de goede kant op! Bij mij kriebelt het al vanaf maand 2 hoor....hihihihi...mannetje heeft sinds kort aangegeven dat hij toch wel een 2e kindje wil alleen dit jaar nog niet...dus waarschijnlijk beginnen we daar 'pas' volgend jaar aan van mij mag het nu al wel......
Vind jullie allemaal zo lief. Ga om het uur naar de wc om te checken of er geen bloed is. Liesje, dit jaar nog niet....dan mag je dit jaar toch wel al starten. We gaan er vanuit dat hij/zij dan dit jaar niet meer komt. Rihanna's papa is gewoon bang dat er nog een meid komt...dan wordt het zwaar...3 vrouwen.
Hopefully: ook ik kwam even spieken, maar zie dat je morgenavond gaat testen. Nou ik hoop echt ontzettend dat het een hele vette positieve test mag zijn want dat jullie verdienen jullie zo erg! eva: leuk dat je zo aan het genieten bent van je meiden. Ik kan me goed voorstellen dat bepaalde dingen er even bij inschieten dat hebben wij al met 1tje laat staan jullie met 2 . Lekker blijven genieten en maar zo denken straks gaan ze toch naar minder voedingen en "ooit' gaan ze zelfs de nacht doorslapen kan je je nog niet voorstellen dan hé ik niet althans. hoe is het met de rest van de meiden? gr vruchtje
nog geen bloed hopefully? Ik hoop zo dat het een goed teken is! Verder geen voorgevoel of iets dergelijks? alvast een hele fijne verjaardag, met een hopelijk super mooi cadeau!! xxx eva, jeetje, klinkt erg druk inderdaad, dat vreet wat energie van je zeg. Hopelijk kun je snel wat minder voeden, en kom je aan wat meer rust toe, maar zolang je er van geniet is het hartstikke mooi natuurlijk. Het blijft toch heel bijzonder, twee van die meiden! liesje, ja, wat hopefully zegt, dan kun je toch wel beginnen dit jaar?...
nog geen bloed gezien?? ik duim ontzettend hard voor je! ik wil ook wel starten dit jaar....deze zomer nog maar eens aankaarten hihi hij weet ook al zeker dat de 2e een meid wordt...maar ja dat zegt niks natuurlijk
Oh hopefully ik hoop zo op goed nieuws vandaag van jouw kant! Ik duim hoor. En begrijp ik goed dat je jarig bent vandaag? Zo ja van harte gefeliciteerd en dat je maar het mooiste cadeau mag krijgen vandaag. all: hier alles oké. Finn spuugt alleen heel veel . Morgen eindelijk onze afspraak bij CB dus dan even overleggen hoe of wat misschien andere voeding. Hebben al nutitron er doorheen maar wil ook niet echt helpen grrrrrrrr. Raar maar verheug me gewoon op afspraak morgen soms ben je toch wel onzeker hoor! wies: nog 5 weken en dan alweer de 20 weken echo . Wanneer heb je ook alweer geslachtsbepalingecho? liesje: leuk dat jullie voor een 2e willen gaan. Ach nu of begin volgend jaar hij wil het en dat is het belangrijkste. Je hoort ook wel eens dat manlief niet meer wilt dat lijkt mij pas een vervelende situatie want zoiets moet je toch echt samen willen/doen. gr vruchtje
nou mannetje wilde eigenlijk niet meer..hij had altijd gezegd van ik wil graag 2 kindjes en toen Rihanna er was ineens niet meer en nu heeft ie laatst gezegd dat ie toch wel een tweede wil alleen dit jaar nog niet.... nou ja het jaar is al bijna voor de helft voorbij...misschien dat hij nog wel eerder wil...das afwachten. bij jou ook alles goed??