He balen dat je temp weer gezakt is Wies, hopelijk heeft het gewoon niets te betekenen en krijg je toch nog een posi test. Zolang er geen bloed is blijf ik voor je door duimen hoor! PS: ook van hier een sorry voor het vervuilen van je topic!
ik vond het wel gezellig hoor! Ik ben het ook wel eens met elmo, het is natuurlijk onduidelijk voor degenen die mij willen volgen en het zijn vaak dubbele berichten, die ook in het iui topic staan. Maar jullie moeten nu niet gelijk wegblijven hoor! vind het wel fijn als jullie reageren en ook dezelfde dingen herkennen enzo. en af en toe een leuk filmpje... ik heb nog geen bloed gezien vandaag. ik heb wel af en toe wat ongikrampen,maar ze verdwijnen dan ook weer. frustrend dit...
Ok, dus dan kan mijn lf ook langer zijn. Alles wat ik voel, voel ik ook als ik ongesteld ga worden, zoals zere borsten, tepels, krampjes en steekjes in buik. Dus ik heb er niet veel vertrouwen in. En voor jou, geen bloed geeft moed en anders op naar je 2e iui! Groetjes jinky
Waarom van harte gefeliciteerd! Balen Wies dat je nog geen duidelijkheid hebt. Ik vroeg me laatst ook af of ze ook in het weekend de iui doen. Was gezellig SRB in de w8kamer Voor ons gaat het eindelijk beginnen. Het is niet veel, maar had 1 eitje wat groot genoeg was. Vanavond de pregnyl, spannend ik ga het zelf doen. Woensdag om 15.15 is het dan zover. Heb trouwens het boekje van de pregnyl gelezen daar staat in dat na gebruik je eisprong na 36-48 uur is. Ik heb zitten rekenen, mijn iui afspraak is ongeveer na 40 uur is dat niet te laat dan? Straks is hij al geweest voordat het ingebracht wordt. Jinky hou jij het nog een beetje vol op het wachtbankje?
Hopefully: het is erg moeilijk vol te houden , maar ik voel me niet anders dan normaal voor nod, dus ik vrees dat ik gewoon ongesteld ga worden. Jij heel veel succes woensdag en succes met het prikken, beide viel mij erg mee. Ik kreeg de iui ook 40 uur na pregnyl. Dat is gebruikelijk. Je eitje leeft namelijk nog 24 uur nadat het gesprongen is, dus dat zit wel goed. Groetjes Jinky
er kan nog vanalles gebeuren jinky, mss is je innesteling nog niet geweest en daarna krijg je pas symptomen, maar ook niet iedereen. en hope;je hebt er maar eentje nodig hè! succes woensdag
Hee Wies, geef de hoop niet op hoor, dat je temp is gezakt hoeft niets te betekenen. Ik duim voor je! Heel veel succes met testen in ieder geval. Wanneer ga je dat doen? Vast een hele dikke knuffel, wat de uitslag ook is! Ben het overigens wel eens met jou en Elmo dat we je topic vervuilen, maar ik vind het zo gezellig hier. In het iui-topic zitten zoveel mensen, daar raak ik steeds de weg kwijt, hier kan ik het een beetje bij houden. Misschien moeten we een wachtbank-topic starten? Hopefully, die 40 uur is prima hoor! Zowel eitje als zaadjes leven nog wel even, dus ze heben dan zat tijd om elkaar te vinden. Ik duim voor ze hoor! Jinky, spannend! Irritant is dat he, dat je niets voelt en dan ook nog niets weet. Maar luister naar Wies, geef niet op, het is voor iedereen anders. Heel veel sterkte! Mijn nieuwe cyclus is officieel van start... Vandaag de uitgangsecho, en vanaf morgen mag ik weer gaan spuiten. Weltrusten allemaal!
srb; ik vind het ook juist fijn met een klein clubje te zitten hier, niet dat de rest niet welkom is, maar wel grappig dat dezelfde steeds terugkomen, en inderdaad het is veel makkelijker te volgen. succes met je nieuwe cyclus, 3 keer scheepsrecht! nou, geen ongi gehad vandaag, ben bang dat het morgenochtend bij het eerste plasje raak zal zijn. ik word hetmeestal 's ochtends. ben ook zo benieuwd naar mijn temp, ik zal wel weer veel te vroeg wakker zijn, wat mijn temp beinvloedt. ik laat jullie het gelijk weten in de ochtend. maar ik test niet (denk ik), ik bel voor een bloedtest dan,haha
Hoi meiden, Hier nog een laat berichtje van mij. Wou even laten weten dat het spuiten goed ging. No problem. Heb een vriend die panisch is voor naalden. Heeft hij toch even mazzel dat wij vrouwen de klos zijn. Je had zijn gezicht moeten zien. Hij valt al bijna flauw als hij alleen maar een naald ziet. Ik vind het wel grappig dat mijn banner precies goed staat terwijl ik die 2 weken terug ingestelt heb. Het wachten gaat weer verder...... Weltrusten allemaal & tot morgen....weer een nieuwe dag, nieuwe kansen. xxx
Goedemorgen meiden! Wies, hopelijk ben je van morgen nog niet ongi geworden! Ik vond het trouwens ook gezellig met z'n allen op dit topicje maar we mogen natuurlijk Wies haar topic niet vervuilen Hope, goed dat het spuiten goed is gegaan. Heb je dan vandaag IUI? Veel succes dan alvast. SRB, veel succes deze ronde, ga weer hard voor je duimen!
nog niet ongi, maar wel weer 0,1 gezakt, dus het is wel game over denk ik. voel ook echt ongikrampen nu.
Wies: wat een vervelende situatie voor je, dalende temp. geen nod. Ik hoop dat er snel duidelijkheid voor je is. SRB: Dankjewel! Nog een paar dagen. Morgen dpo 12. Ik vind het hier ook erg gezellig, omdat het gezelschap wat kleiner is. Een topic wachtbankje zoals SRB zegt is ook wel een goed idee! Hopefully: Fijn dat het spuiten goed ging! Groetjes jinky
Jullie kunnen elkaar toch ook volgen in het IUI topic? Ondanks dat daar meer schrijven. Des te beter jullie elkaar van info en steun kunnen voorzien
Zit ook op het wachtbankje.... Vandaag 1e i.u.i. Heb er helemaal niets van gevoeld. Had alleen dat ik weer ging lopen het idee dan alles weer naar beneden zwom. Wies ben je al ongi geworden? xxx
hopefully! meid het zit erop.....valt mee toch! zo gepiept! moest je even blijven liggen of niet?! hoeveel eitjes had je?! Nou spannend meid! ik hoop het voor je!