ja, da's een goeie, een nieuwe naam, even denken daarover. Ik ben er zelf niet morgenavond, dus zal zaterdag vragen of er een slotje op mag. Tot die tijd kunnen we hier nog lekker blijven kletsen en nagenieten.
Ik kan me voorstellen dat je niet zo goed geslapen hebt hoor Hopefully! Na al die tijd een posi test... je zou voor minder zenuwachtig zijn! Vandaag de bloedtest zeker? Die zal ook wel super positief zijn! Morgen dus een slotje op dit topic... fijn zeg! Een naam voor de nieuwe is wel een goede vraag... ben ook niet zo creatief... 't moet natuurlijk wel iets duidelijks zijn dat het ons topic is (niet dat er geen anderen mogen meeschrijven maar toch)... Waar moet dat nieuwe topic dan komen? Onder "zwanger - clubs"?
Mijn creatieve geest laat mij ook een beetje in de steeks. Wat Marisha al zegt, het moet een beetje onze naam worden, al is iedereen natuurlijk welkom. Jee, wat is dit moeilijk. Whahahaha, is het straks allemaal gelukt, gaan we moeilijk doen over een naam voor on nieuwe topic. Het lijkt mij het meest geschikt om het topic te openen onder het kopje zwanger-clubs, maar als iemand andere ideeën heeft..... Heb SRB een berichtje gestuurd, zij heeft vast wel een creatief idee. Of misschien Eva wel????
Ben ik alweer...je moet toch wat doen als je op een telefoontje zit te wachten die niet voor 14.00 uur komt en om 13.30 een vergadering hebt. Even wat snel in mij opkomt: -Samen staan we sterk -De club van 1,2,3,4,5,6.... -De wonderen zijn de wereld nog niet uit -Onze trein gaat verder - Ma Vr Ev Sr Wi Ho ..........
Die onderste zoiets had ik ook in gedachten, maar vindt ze allemaal wel leuk? Al nieuws hopefully? Alsof je nog om die positieve test heen kan
Nog steeds niet....ik zit echt te bibberen van de zenuwen. Mijn baas weet dat ik de uitslag krijg, maar is er niet vandaag...hij heeft mij al 10x gebeld ....whahaha alsof wij een relatie hebben. SRB kwam met de naam: uitgekomen dromen! Ik vond de onderste van mij wel persoonlijk, om alle namen voluit de doen is iets langs en zo is het iets van ons samen. Een leek zal denken dat we de dagen van de week verkeerd spellen
Joepie....ik ben zwanger!!!!!!!!! Enige minpuntje is dat we geen cryo's hebben. Maar we moeten er maar gewoon vanuit gaan dat die niet nodig zijn. Over 2 weken de eerste echo.
Oh hopefully, wat geweldig dat de bloedtest ook posi was (al hadden we niet anders verwacht natuurlijk)! Gefelicteerd hoor! Nu echt genieten... wanneer heb je de eerste echo? Geen cryo's is jammer natuurlijk maar je zal ze niet meer nodig hebben hoor! Wat de naam van ons topic betreft, ik vind jouw laatste en die van SRB ook wel leuk... kunnen we ze anders niet allebei doen "Ma Vr Ev Sr Wi Ho - Uitgekomen dromen"?
Super hopefully van de positieve bloedtest, maar wisten we stiekem al natuurlijk . Wel jammer van de cryo's maar joh die heb je toch niet nodig. Nu natuurlijk ook spannend of het er 1 of 2 is/zijn? Wanneer heb je de 1e echo? Marisha: de combi van hopefully en SBR zijn inderdaad leuk hier alles goed vermoedt alleen dat Finn nu zijn huil uurtje heeft.......pfffff zielig
hihihi...ik heb ook eindelijk een banner. 19 mei heb ik de eerste echo. Ik dacht zelf dat ik die volgende week wel zou krijgen, maar volgens het zh is er dan nog niets te zien. Was dat bij jullie ook. Ga zo meteen een nieuw forum aanmaken en zal proberen de combinatie neer te zetten
Ja hier echo met 6,5 week. Volgende week zou inderdaad wel erg vroeg zijn. Leuk ben zo happy voor jullie
Lieve meiden, Op het forum van zwanger zijn heb ik zojuist een nieuw topic voor ons geopend. Ma Vr Ev Sr Wi Ho - Uitgekomen dromen] Wies aan jou de eer om een mooi slotje op jouw topic te zetten! X
Ben zo blij dat we eindelijk met zijn allen naar het volgende topic kunnen! Zie jullie allemaal daar!
Hopefully, whaaaaaaaaahhhhh, yeeeeesssssss, jippie, wauw wat gaaf! Man man, zit hier te snikken hoor, zo waanzinnig blij voor je. Tjemig de pemig, kwam speciaal voor jou nog effies kijken vlak voor de volgende gebroken nacht Wat tof zeg, allemaal zwanger geraakt in wat is het, 14 maanden tijd of zoiets! Hoop dat ik jullie kan vinden op ons nieuwe topic, ik heb geen tijd om lang te zoeken, kan op de een of andere manier ook niet meer bij mijn prive berichten sinds het forum is veranderd en ook mijn banner veranderen is nog niet gelukt, gewoon geen tijd voor gepruts. Laat dus effe weten waar jullie uithangen okey voordat het slot er echt op zit. Hopefully, ik zie die smile op je gezicht al voor me, laat er maar lekker 9 maanden opzitten Doei
Lieve, lieve meiden, Dit zal waarschijnlijk het laatste berichtje van mij zijn hier op dit topic, we praten natuurlijk verder op ons topic wat staat bij clubs bij zwanger zijn. Ik wil jullie bij deze onwijs bedanken voor alle jullie steun in volgens mij meer dan een dik jaar. Jullie meeleving en steun heeft mij erg geholpen, en heeft ook zijn vruchten afgeworpen! Ik vind het erg vreemd na zo'n lange periode niet meer automatisch naar dit topic te moeten gaan, maar naar een topic tussen anderen bij zwanger zijn. Zeker zal ik velen die nog bezig zijn met vruchtbaarheidsbehandelingen blijven volgen, en hopen dat het voor hen ook zover zal komen op een ander topic mee te kunnen kletsen. Liesje, ik hoop dat je ons bij het andere topic soms ook nog komt opzoeken, zodat we ook op de hoogte kunnen blijven van jouw (2e) kinderwens en van jouw kleintje. Je hebt mij al die tijd ook onwijs gesteund, samen met velen anderen. Ik zal vragen of er een slotje op mag morgen, zodat degenen die willen nog een berichtje kunnen achterlaten, en anders op ons ander topic natuurlijk! Heel veel liefs Wies
ik kan zo snel geen moderator vinden die een slotje erop wilt doen. Dus bij deze, moderator, dit topic mag op slot!!!