Jinky, jammer zeg dat je een neg. test had. Ben je al ongi geworden? Heel veel sterkte en op naar de volgende ronde!
Pff lastig. Nog een keer testen kan geen kwaad natuurlijk. Maar inderdaad, Clomid heeft wel invloed op de hoeveelheid. Heb je toevallig zo'n Sensitest liggen? Dan is het ook niet zo zonde van het geld. En als het niet zo is: jammer. Maar je bent wel weer onderweg in de volgende ronde. En we lopen ongeveer gelijk he, dus nu zitten we weer samen op het wachtbankje. Deze keer met chocolaatjes? Misschien brengen die voor ons meer geluk dan de koekjes van vorige keer... xxx
Dankjullie wel voor de steun meiden! Wies:Als ik jou was zou ik toch even een testje doen, ik doe het ook elke keer weer als ik met de clomid begin, ondanks menstruatie. Je weet het nooit en ik zou enorm spijt krijgen als het gevolgen zou hebben. Ik merk wel dat ik sinds ik clomid gebruik veel minder menstrueer, maar er zit wel altijd 1 dag helder bloed bij. Veel succes en sterkte in ieder geval. Ik ben nog niet ongesteld. Ik heb de hele middag steken rond en in mijn lies gehad, maar nog geen bloed. Groetjes jinky
jinky;spannend zeg, hopelijk blijft het weg! test je morgen weer, of wacht je nog even af? ik wil zomenteen even testen, maakt toch niet uit of het 's avonds is, zit anders al op 18dpo, dus dat moet kunnen dan toch?
Jinky, balen van de nega test maar geen bloed geeft moed dus ik hoop dat je mss toch nog te weinig HCG aanmaakt of zo! Succes alvast! Wies, ik zou mss toch nog een testje doen voor alle zekerheid. Op de bijsluiter staat heel duidelijk dat je clomid niet mag nemen indien je zwanger bent. Je weet maar nooit en t zou toch wel erg zijn dat je dan met clomid zou begonnen zijn... je kan beter zekerheid hebben he!
Dankjewel Marisha! Wies: ochtendurine is beter. Je zit al wel 18 dpo, maar je weet nooit. Ik ga morgen niet weer testen. Ik wacht dit weekend af. Ik ben dit weekend weg, dus ik spreek jullie maandag weer! Fijn weekend allemaal! Groetjes jinky
Ik wilde jullie even laten weten dat temp. nog verder is gezakt, helaas. Dus wies en SRB ik kom jullie gezelschap houden op het wachtbankje straks. fijne dag allemaal!
jammer jinky, maar geen bloed geeft moed hè! fijn weekend! ik heb nog getest vanmorgen, had zo'n hoge temp, maar negatief.
He bah zeg, geen positieve berichten hier... Maar, jullie moeten maar denken, deze ronde waren twee meiden van het wachtbankje zwanger dus volgende ronde volgen jullie gewoon!
Hallo meiden, Het zit niet mee he... Maar aan de andere kant, we zaten met zijn zesjes op het wachtbankje de afgelopen tijd en er zijn er twee zwanger, dat is toch eigenlijk een heel fijn resultaat. Nu wij nog... @ Jinky: fijn weekend gehad? Hopelijk geen bloed... @ Wies: En? NOg opnieuw getest? Heb je eigenlijk ook een uitgangsecho gehad voor je aan de Clomid begon? Of heb jij dat niet elke maand? @ HopefullY: bedankt Hopelijk heb jij ook een fijn weekend gehad.
Ik ben helaas zaterdag ongesteld geworden Wies: balen dat je negatief hebt getest. SRB en hopefully: hoe gaat het met jullie? 2 zwangere van de 6 is zeker een goed resultaat! Groetjes Jinky
nee,ik heb geen echo gehad, helemaal niks. na de iui heb ik niks meer besproken, raar hè. als ik morgen nog zo'n hoge temp heb bel ik even naar de gyn, mss kan ik voor de zekerheid nog een bloedtest laten doen. wat doet clomid als je zwanger bent, want dat heb ik al weer 3 dagen gebruikt. maar ik ga er van uit dat het niet zo is hoor.
@ Jinky: ontzettend naar voor je, we hadden nog wel zo geduimd... Hopelijk heb je wel een beetje goed weekend gehad? Je was een weekendje weg toch? @ Wies: Inderdaad raar. Maar ik vraag me bij mijn uitgangsecho wel altijd af waarom dat nou moet, ze ziet nooit iets afwijkends (wat op zich wel goed is natuurlijk), en naar is het altijd. Geen idee wat Clomid doet. Misschien kan je dat ook even vragen bij de arts. Het heeft in ieder geval geen zin om het bij de apotheek te vragen weet ik uit ervaring. Ben benieuwd naar het antwoord in ieder geval.
op de echo kunnen ze mss zien of je zwanger bent, voordat je weer aan de clomid begint. anders eens vragen als je donderdag naar het zh moet, ben er wel benieuwd naar. Ik ga vragen of ik na deze ronde een bloedtest mag doen, want ik word helemaal gek zo.
ja hope, begin je al niet een beetje de zenuwen te krijgen? Jinky, wanneer moet jij weer naar de gyn? Ik moet morgen om 9.30 voor de 1e FM. Ik ben er wel een beetje zenuwachtig voor, hoop zo dat ze al groot genoeg zijn om voor het weekend de IUI te doen. Vorige keer was dat op dag 13, en toen waren ze bang dat ze eerder zouden springen. Dus mss dat het wel kan op dag 12. Duim voor me hè meiden!
Wies: ik weet in ieder geval dat die clomid geen kwaad kan. Natuurlijk moet je ermee stoppen zodra je weet dat je zwanger bent. Heb het meegemaakt en mijn gyn heeft dat mij zelf verteld. Dus misschien stelt dit je een beetje gerust. gr vruchtje
dank je vruchtje, dat stelt me idd wat gerust. Ik zie dat je ook aan IUI gaat beginnen? Met clomid ook, of in je eigen cyclus?