Wies start met IUI

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by wies31, Feb 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Wies, wat ga je snel, ik hoop zo dat ze groot genoeg zijn. Spannend hoor!

Jinky wanneer moet jij weer?

Het wachtbankje is precies zoals jullie al gemeldt hadden. Je maakt jezelf van alles wijs...je voelt van alles, maar aan de andere kant vraag ik me af of ik dat normaal ook voel. Heb vaak genoeg een test gepakt in het verleden, maar zonder resultaat. Ben wel erg moe, maar dat kan ook door de zenuwen komen. Verder had ik vandaag een temp. verhoding van 0,4 en mijn hele huid voelt pijnlijk aan. Maar ach misschien word ik wel grieperig. Vanavond spinning gedaan en bij elk kramje denk je.....o jee is dit wel goed. Ik heb altijd een lange cyclus dus verwacht dat ik pas met 2 weken kan testen....maar of ik dat red ?

Wies good luck morgen!

2. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Veel succes met je FM vandaag wies! Hopelijk zijn ze al goed gegroeid en kan de IUI snel gepland worden!

3. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Hey wies,

ik heb deze ochtend de uitgangsecho.
    Veel succes vandaag! en ik duim voor je dat ze groot genoeg zijn!

Groetjes Jinky

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    da's toevallig jinky, hoe laat moet je? succes hè! Ik was al veel te vroeg wakker omdat mijn man tegen me aan zat te rijden,haha. We hebben nog sex gehad, mag dat eigenlijk wel voor de fm? Ik denk het zelf wel, maar je weet maar nooit. Maar ik ben dus al een tijdje helemaal klaar en moet wachten weg te gaan. ik laat het straks weten hoor! Ik heb wel een goed gevoel, ik voelde gisteren al vanalles gebeuren bij mijn eierstokken. tot straks!

5. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    :( helaas, geen iui voor het weekend. Er zaten heel veel kleine, en 1 van 19/10, gemiddeld 15mm, dus niet groot genoeg. Aan de rechterkant zat een cyste van 40mm, zo da's echt groot zeg :confused: Maar kon geen kwaad zei ze, maar moet wel de 3e dag van de menstruatie terug komen om te kijken of ie dan weg is. A.s vrijdag weer terug voor FM, en waarschijnlijk maandag de iui, als het dan niet te laat is :(
    Heeft iemand van jullie wel eens een cyste gehad?

6. Niet meer actief

Neen, geen ervaring met cystes hier.
    Wel vervelend dat ze bij jullie geen IUI in het weekend doen. Als je ei al geweest is maandag, is het dus gewoon een verloren ronde geweest of wat?
    Ik wil je in ieder geval heel veel succes wensen, en mijn duimen draaien zeker mee!

7. sjolie

sjolie Actief lid

Dec 11, 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    hoi wies

Wij hebben nu de 3de IUI gehad en de laatste keer zat er bij mij ook een cyste van de 2de IUI maar er zaten ook 2 eitjes en ze hebben de 3de IUI gewoon gedaan, de cyste zou vanzelfs wel verdwijnen zeiden ze.

groetjes sjolie

8. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Hey wies,

Wat balen zeg! maar gelukkig gaat het vanzelf weg en mag je gewoon doorgaan met de iui.
    Ik duim voor je dat het nog op tijd getimed kan worden.

Maak je niet druk wies ;)

Hopefully: heel veel sterkte op dat slopende wachtbankje!

Mijn uitgangsecho ging goed. Ik moet volgende week woensdag terug komen voor de 1e fm.

Groetjes jinky

9. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Jee, nog een spanning erbij Wies, een cyste schijnt inderdaad niet zo erg te zijn. Heb het zelf nooit gehad, maar ken wel mensen. Wel jammer dat het niet meer voor het weekend kan.
    En wat betreft je vraag of je nog sex kan hebben...dat vroeg ik me laatst ook af. Zag je ze zitten op het scherm? hihihihi.

Jinky hoe is het bij jou gegaan.

10. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    :) :) ja, ik zag het al helemaal voor me, dat ze voorbij zwemmen recht in het zicht,haha. maar nee, ik heb er ook niets over gehoord.
    nu snap ik ook waarom er een uitgangsecho gedaan wordt, dan kunnen ze natuurlijk ook zien of er cystes zijn. mss is ie nog wel van de 1e iui. lijkt me wel, als ie al 40mm is, lijkt me erg snel gegroeid in 10 dagen.
    jinky, voor jou gaat het ook weer wat opschieten hè.
    sjolie; ben blij dat te horen, stelt me weer gerust ;)

11. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    jinky ik zie dat ik te laat was met posten, je was me voor (moet ook niet bellen tussendoor)
    Spannend nog een weekje, goed klussen van het weekend....en veel grote eitjes maken ;)

12. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Hee Wies, ik duim voor je! Geen ervaring met cystes hier, maar als de gyn zegt dat het geen kwaad kan, ben ik het daar zeker mee eens. Wel echt irritant dat ze bij jullie geen iui in het weekend doen, dit is nou de tweede keer dat je daarvoor zo in de stress moet zitten. Maar goed, hetzelfde geldt als vorige keer: eitjes springen uit zichzelf meestal pas met 22-25 mm en als die van jou 15 mm is, en ze groeien gemiddeld 1-2 mm per dag, heb je ook nog wel even. Wel goed blijven klussen in het weekend he, je weet maar nooit...

Volgens mij kan het klussen in ieder geval geen kwaad voor zo'n fm, maar daar heb ik geen ervaring in natuurlijk :)

Jinky, ook weer succes volgende week! Mooi dat het goed gegaan is.

En Hopefully, ik blijf voor je duimen, nog maar een paar dagen...

Knuffel!

13. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Hey SRB,

Dankjewel! jij hebt je iui over 2 dagen :confused:
    Wat gaat dat snel.
    Jij ook heel veel succes en sterkte op het wachtbankje straks!

Groetjes jinky

14. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Dank je wel!

15. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    het probleem is dat er minimaal 2 dagen onthouding moet zijn, dus ja, in het weekend klussen is er niet bij dan. vrijdag voor het laatst.
    maar als ik zaterdag dan eenpositieve ovutest heb gaat het waarschijnlijk niet door denk ik, en dan weet ik wel dat ik het weekend mag klussen. maar ik hoop natuurlijk dat we het gaan redden tot maandag.
    hebben jullie ook zo'n jeuk van de clomid, ik word er helemaal gek van! krab me helemaal kapot!

16. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi Wies, balen dat je nu weer zo in de stress moet zitten meis! Hopelijk groeien ze nu niet te hard door en kunnen ze maandag de IUI gewoon plannen.

Vind het altijd wel vreemd als een ziekenhuis in het weekend dicht gaat. Die eitjes kan je immers niet zo goed plannen he!

Veel succes iig!

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    nou, zomenteen weer een fm, ben benieuwd hoe het er voor staat. Ik ga zoiezo even informeren voor een ander zh, want als dat de volgende keer weer zo valt ga ik liever ergens anders. zouden ze daar moeilijk over doen? ben ook benieuwd of de cyste groter is geworden, hoop het niet. ik zal even navragen of het verder geen kwaad kan en of dat het de eisprong niet belenmert. ik moet om 11.45, laat daarna wel iets weten.

18. sjolie

sjolie Actief lid

Dec 11, 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    hoi wies

Heel veel succes straks, ben erg benieuws of de cycste er nog zit, bij mij hebben ze na de tijd niet meer gekeken, dus ik heb geen idee of hij al weg is of er nog zit.

groetjes sjolie

19. Niet meer actief

Hoi Wies, veel succes met de FM! Ik zou zeker eens informeren naar een ander ZH. Zullen ze zeker wel begrijpen als je vertelt waarom. Is niet leuk als je zo'n in onzekerheid moet wachten. Als je in het weekend zou kunnen gaan, zou jij je een stuk rustiger voelen denk ik.

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    nou, net terug uit het zh, met slecht nieuws helaas :cry:
    het eitje van woensdag konden ze neit meer vinden, er waren alleen
    nog kleintjes. Ze zag nog wel vocht bij de eierstokken, en ze denken dat ie dus recent gesprongen is, gisterenavond of vanmorgen nog. De IUI heeft geen zin meer en gaat dus niet door. Volgende week vrijdag moet ik bloedprikken om te kijken of ik daadwerkelijk een eisprong heb gehad.
    Mijn temperatuur was nog lag vanmorgen, dus ik denk dat ie vanochtend pas gesprongen is. Dat zal blijken uit de temp morgen.
    Gelukkig hebben we woensdag nog geklust, en dan vandaag nog even, dan hebben we in ieder geval rond mijn eisprong geklust, en is de hoop nog niet helemaal vervlogen deze ronde.
    De cyste kon verder geen kwaad, die groeit ment de cyclus mee en moet als het goed is weg gaan. Het belemmert niet de eisprong, want die is dus al geweest..

Share This Page