hoi wies Wat balen zeg, had je helemaal op IUI gerekend en dan dit. Nu maar hopen dat het zo lukt, zou ook wel mooi zijn als het nu dan wel raak zou zijn. Heel veel succes. groetjes sjolie
He balen zeg! Je eitje is (als het gesprongen is) dan wel nog tamelijk klein gesprongen denk ik! Gelukkig hebben jullie toch nog geklust dus is de ronde niet helemaal verloren! Nu zit je weer in die wachtweken! Was je cyste trouwens nog gegroeid of gewoon gelijk gebleven?
Hey wies, wat ontzettend balen zeg! Maar er zijn genoeg meiden die juist zwanger waren in een maand dat ze dachten dat het niets was geworden. Dus ik duim voor je! Groetjes jinky
Wat balen zeg. Dat verwacht je helemaal niet. Dan had je wel heel snel een eisprong. Wel goed dat je idd nog geklust hebt, wie weet gaat het dan wel op de natuurlijke manier let´s hope so. Heb je nog navraag gedaan voor een evt. ander ziekenhuis, voor als het weer rondom het weekend is? Nou meis, ik leef met je mee. Ik heb zelf 3 dagen een hele hoge temp. gehad 37.4, vanmorgen was hij gezakt naar 36.9. Dus klinkt ook niet echt veel belovends.
Wat een stress zeg! Heel naar. Inderdaad gelukkig dat je geklust hebt. Je weet maar nooit... Hopefully, nog een paar dagen... Sterkte! Temperatuur zegt niet alles he (ik mag het niet opnemen van mijn arts zelfs omdat het alleen maar voor stress zorgt en niet echt iets voorspelt). Dus... misschien is het gewoon raak. Ik blijf voor jullie allebei duimen! x
nou, we hebben gisteren gelukkig nog geklust, dus wat dat betreft zitten we goed. Maar vanmorgen was mijn temp nog laag, die had moeten stijgen als ik gisterne mijn ei heb gehad. En ik heb geen pregnyl deze keer die de temp kan beinvloeden. Ik ga voor de zekerheid nog ovutesten doen, want mijn gevoel zegt toch dat ik nog geen ei heb gehad, en dat ie mss verstopt zit achter de cyste ofzo...Stel dat ik nog positief test, bel ik gelijk voor een iui de volgende dag. Waarschijnlijk is ie gewoon gesprongen, maar voor de zekerheid.
Oh wies wat raar allemaal zeg. Het zou logischer zijn dat je ei nog niet gesprongen is. Ten eerste was je eitje nog erg klein en nu ten tweede blijft je temp laag, maar wat ze wel bij FF zeggen is dat na je eisprong je temp. omhoog gaat, soms meteen na je ei en soms pas een dag later. Ik hoop dat je alsnog iui kan krijgen of dat het niet nodig blijkt te zijn. Groetjes jinky
Het is niet te hopen dat ze het over het hoofd gezien hebben, dat zou zonde zijn. Gelukkig kan je zelf nog een beetje klussen Wie weet had het zo wel moeten zijn en heb je helemaal niemand anders of behandeling nodig. Toch is het wel vreemd met je temp. afgelopen cyclus had je op het einde juist hele hoge temp en nu blijft hij laag. Maar ik hoor om me heen alweer genoeg dat temp. niets hoeft te zeggen. En misschien blijt je temp. wel laag omdat je geen prgnyl hebt gespoten, dan is je hormoonhuishouding toch weer heel anders. In ieder geval, mijn duimen draaien nog steeds voor jullie door. xxx
Jee zeg, wat een spanning allemaal weer! Ik duim voor je dat je eitje zich inderdaad verstopt heeft. Heb je vandaag nog een ovutest gedaan? Ben wel heel benieuwd. Dikke knuffel in ieder geval, het is al zo'n zwaar proces, dit soort dingen helpen echt niet he! Sterkte!
heb vandaag nog een ovtest gedaan,negatief. mijn temp was hoog, maar wel een uur of 4 later dan anders, maar denk toch dat het dan ook hoog zou zijn geweest. dus toh mijn ei vrijdag gehad. het voordeel is dat ik nu ongemerkt alweer op 2dpo zit. het wachten lijkt minder lang nu. en we hebben juist geklust, dus ik zie het niet zo somber meer in hoor dames!
Ik denk ook dat je ei dan toch geweest. Wies, ik duim voor je hoor! Nog maar 12 dagen te gaan Groetjes Jinky
hier mijn temp kaartje, weer naar beneden vandaag, dus ik weet het niet meer hoor. Ik heb vanmiddag een telefonische afspraak met de gyn, en ik vraag dan gewoon om een nieuwe follikelmeting. Want dit ziet er niet naar uit dat ik een eisprong heb gehad. Heb vandaag ook ineens vruchtbaar slijm. Ik doe nog steeds de ovutesten en denk toch dat ie morgen of overmorgen positief gaat worden. Ik laat wel weten wat de gyn zegt.
He Wies... was even benieuwd naar je hoor....helaas geen IUI lees ik, maar joh! hij is gesprongen en julle hebben je bes gedaan Spannende weken weer dus... Heel veel succes meid...kom snel weer even bij je kijken! Bij jou ook alles goed Jinky? x
morgen echo om 9 uur! ze deed er niet moeilijk over, ze vond het ook raar dat de temp niet was gestegen. nou, ben benieuwd...
ben helaas ongi geworden vandaag. Mijn temp. blijft hoog, heb giga hoofdpijn steeds en ben onwijs moe. Kon wel door de grond zakken toen ik bloed zag. Op naar een nieuwe ronde. Spannend Wies, heel goed dat je een nieuwe echo hebt aangevraagd.
oh nee hopefully, wat is dat nou? Het kwam totaal onaangekondigd dus. sterkte meid, en s6 de volgende ronde.