Wies start met IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wies31, 7 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Wies: Spannend morgen! Veel succes!

Hopefully: wat ontzettend balen zeg.
    Sterkte!

Groetjes jinky

2. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Wies, goed dat je morgen op echo mag! Wie weet is je ei idd nog niet geweest en kan je alsnog IUI krijgen. Moet je ei dan niet ieder moment gaan springen?

Hopefully, balen zeg! Kan me voorstellen dat het hard aan komt als je het niet zag aankomen. Ik had enkele dagen vooraf altijd al bruinverlies waardoor je tenminste al zachtjes wordt voorbereid op het slechte nieuws! Huil maar goed uit nu dan kan je je erna weer opladen voor eeb nieuwe poging! Succes!

3. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hee Wies, dus toch misschien ook geen gelijke cyclus? Geeft ook niet natuurlijk, ik heb liever dat je nog een extra kans hebt! Succes morgen! ik log nog wel even via mn telefoon in om te checken hoe t afgelopen is morgen. Ik duim voor je !

@ Hopefully: wat ontzettend naar meisje. Ik kan me goed voorstellen dat je je echt rot schrok toen je bloed zag... Heel veel sterkte de komende dagen, ik denk aan je. Knuffel, en nog eentje.

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wies,

als het goed is heb je nu je fm....ik hoop dat je toch nog een mooi ei klaar hebt liggen meid!
    ik hou je in de gaten, alleen de rest van de week ben ik hier haast niet ivm onze verbouwing...

ik duim voor je!

5. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    dank je meiden!
    Nou, we zijn niet veel wijzer. Die grote was nog steeds nergens te bekennen, maar aan de kant waar alleen maar hele kleintjes zaten zat er eentje van 13mm. die zat er laatst nog niet. En als je je ei al gehad hebt groeit de rest toch niet meer? Ze liet me de keus om donderdag terug te komen of te wachten tot de volgende cyclus. Maar ik ga donderdag natuurlijk terug. Maar ze dacht zelf dat het weinig zin heeft, omdat de IUI dan toch in het weekend valt. Ik heb toen gelijk maar gezegd dat ik dan naar een ander zh wil als dat zo zal zijn. Ze zou het nog bespreken met de gyn, en ik zal donderdag wel horen van hoe of wat. vrijdag moe tik nog gewoon bloedprikken. De cyste was ook meegegroeid tot 4,5cm. Maar die verwachten ze pas kleiner met de menstruatie. Ik voel hem wel zitten trouwens, zeker nu ze net daar weer bezig zijn geweest. Dus al met al weer een vage bedoeling en weer even afwachten.

6. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Nou, veel wijzer ben je idd nog niet geworden. Het lijkt me ook dat er niets meer groeit nadat je eisprong is geweest (al dat dat in uitzonderlijke gevallen wel nog eens kan voorkomen)! Gelijk heb je dat je donderdag terug gaat hoor! Wat een voorstel om maar even de volgende cyclus af te wachten :(

Kan je dat trouwens, naar een ander ziekenhuis gaan voor de IUI? Vervelend is het wel als je telkens in het weekend IUI zou moeten hebben en het ziekenhuis dan dicht is... ik duim voor je! :thumup:

7. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Nou zeg, wat een medeleven van die arts. Wachten op de volgende cyclus? Hopelijk lukt t met dat andere ziekenhuis t weekend. Ik duim voor je. x

8. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    thanks meiden! Jullie helpen me enorm.
    Vanmorgen toch maar wel een zw test gedaan, al was ik al flink ongi, maar had ineens een temp van 38,5 en de laatste week is hij niet onder de 37 geweest. Flink hoog dus. Zo raar voel me niet echt top, maar heb me wel veel slechter gevoeld als ik koorst had. Nou ...jullie raden het natuurlijk al de test was neg.
    Morgen starten met clomid (wou daarvoor ook zeker weten dat ik niet zw ben)
    Volgende week vrijdag de 1e FM.

Wies, blijf je het spannend houden? Gaat het wel een beetje met je. Wat een toestand. Af en toe vraag je je ook echt af waarom het nou niet even mee zit. Ik hoop echt dat je naar een ander zh mag (voor in het weekend), hebben jullie er nog 1 dichtbij? Het zou toch gek zijn als het niet mag. Normaal gesproken kan je voor iets anders toch ook om een second opinion vragen.

Hoe is het met de andere meiden?

9. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hee Wies, hoe is het vandaag met je? Mijn arts schrijft eitjes tot 12 mm altijd af, en vanaf 13 mm dus niet. Ik duim voor je (probeer het eitje ook positief in te stralen met mijn gedachten, hopelijk helpt het!)

Kan je niet sowieso eens gaan praten in een ander ziekenhuis, waar ze wel in het weekend behandelingen doen? Het is toch te gek voor woorden dat jij elke keer zo in spanning moet zitten voor dat soort dingen, terwijl al die hormonen en zo al spannend genoeg zijn? Of woon je niet in de buurt van meerdere ziekenhuizen (wat dat betreft heb ik makkelijk praten, ik woon tussen twee ziekenhuizen in, die allebei op max 10 minuten fietsen liggen...)

Ik denk aan je!
    Knuffel!

10. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    Dank je SRB, hopelijk is ie gegroeid morgen. En inderdaad ik vraag daar maar hoe dat in zijn werking gaat als ik naar een ander zh wil. Zouden ze daar mee willen helpen denk je? Ik woon in Roosendaal en in onze omgeving doen ze het niet in het weekend. Dichtstbijzijnde is Rotterdam of Tilburg, dus toch wel een goeie 3 kwartier rijden. (zonder file) Maar dat heb ik er wel voor over. Het probleem is alleen dat ik op zaterdag werk, dus als ie dan op zaterdag valt kost me dat bijna een hele dag, daar zal denk ik mijn werkgever niet erg blij mee zijn. Ik ben kapster, en op zaterdag is het het drukst. Dus ik hoop maar dat ie dan op zondag valt. Denk je dat ik gelijk in een ander zh terecht kan? En heo wekt dat met het zaad, want dat moet natuurlijk op tijd in het zh zijn, of mag het dan in je eigen zh bewerkt worden? wat een gedoe allemaal hè. Eerst morgen de echo maar afwachten.

11. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Jeetje wies, wat een stress allemaal! Ik heb ook geen idee hoe dat allemaal werkt. ik hoop in ieder geval dat je alsnog iui kan krijgen met dit eitje. veel succes morgen!

Hopefully: veel sterkte en succes! nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Groetjes jinky

12. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ook ik heb geen flauw idee hoe het in zijn werk gaat maar ik hoop dat je morgen toch een positief antwoord kan krijgen in jullie ziekenhuis Wies!

Heb je eigenlijk nog met ovutesten verder getest of niet? Ik hoop dat je morgen ziet dat dat dat eitje toch weer wat gegroeid is en dat een eventuele IUI toch te plannen valt!

13. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    hey marisha,
    ik zie dat je het hartje gezien en gehoord hebt :D
    Wat fijn zeg! super!

Groetjes jinky

14. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    wat mooi idd marisha, vast ook een geruststelling het hartje te horen/zien kloppen.
    Ik heb vanaf vrijdag ovutesten gedaan, en getempt, dus het kan niet missen! Ik had gisteren zo'n megarugpijn, heb 2 finimals ingenomen, kon er gewoon niet van slapen. Ik had van het weekend ook een licht blaasontsteking gevoel, maar ik heb heel veel water gedronken en het zette niet door, maar bleef zeuren. Ik dacht met die rugpijn gelijk aan een nierbekkenontsteking, maar vanochtend was het weg. Nu heb ik er sinds een uur weer last van, wel minder, maar wel duidelijk. als het morgen nog is bel ik wel naar de ha, want het zit me toch niet lekker. hopelijk is het gewoon een voorteken van mijn ei die gaat springen, maar dan zou dat de 1e keer zijn dat ik dat in mijn rug voel. Ik ben toch ook zo'n piekeraar, denk gelijk dat er wat is. Dan ga je googlen, nou, dan word je helemáál gek. Ik zal zoiezo blij zijn als deze cyclus achter de rug is, en hopelijk dan een gewone ronde net als de 1e. Word er wel moe van...

15. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hoe ist met jou trouwens jinky? wanneer moet je weer naar de gyn?

16. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Goedemorgen meiden!

Ja, ik was doodsbang voor de eerste echo maar alles zag er meteen super uit en het hartje horen kloppen was gewoon zo speciaal!

Ik durfde eigenlijk niet goed hier achter te laten dat het bij ons goed ging omdat het bij jullie (tot nu toe) nog steeds niet lekker gaat (ik weet wel jullie gunnen me het wel maar ik vond dat het af en toe wel neep als er weer een succesverhaal was dat niet voor mij was.. :()! Ik hoop echt zo dat jullie me zo snel mogelijk kunnen volgen!

Wies, als ik het goed begrijp zeggen de ovutesten en je temp dat je ei nog niet geweest is? Nou, hopelijk krijg je goed nieuws zo meteen op de FM! Ik hou je topic in de gaten vandaag!

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    marisha, we zijn hier allemaal voor hetzelfde doel, en het is nu niet dat jij 1,2,3 zwanger bent geraakt. Je hebt er ook heel wat voor moeten doorstaan, dus het is jou natuurlijk van harte gegund. Dat vind ik juist mooi aan deze site, je ziet dat het allemaal wel goed komt bij de meesten, dus dat geeft je juist weer hoop. Dus als je wat erover kwijt wilt, graag. Ik vind het ook wel fijn eens leuke verhalen te horen.
    Nou, ik ben net weer terug van de fm, en er zaten er nog steeds 2 van 13mm. Niet gegroeid dus, en dat zullen ze waarschijnlijk niet meer doen. De cyste was al wat kleiner geworden, dus da's mooi. Ik heb gelijk bloed moeten prikken om te kijken of ie dan toch vorige week is geweest. Woensdag heb ik een belafspraak met de gyn over hoe het nu verder moet. Ik hoop dat ie vorige week gesprongen is, dna hebben we nog een kans. Anders heb ik helemaal geen eisprong gehad deze ronde. Maar goed, die temp blijft laag. Hij was vandaag wel hoog, maar volgens mij heb ik koorts. Heb de ha gebeld en moet zo snel mogelijk een plasje inleveren omdast ik een blaasontsteking gevoel had en last van mijn rug. En die koorts erbij was zeker niet goed. Dus weer even afwachten.

18. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Hey wies,
    Wat vervelend allemaal, ik maak me ook altijd vreselijk druk om dat soort dingen.
    Ik hoop dat je alsnog een positieve ovulatietest krijgt en dan het liefst niet in het weekend natuurlijk :D

Met mij gaat het goed, gisteren een fm gehad en er zit 1 dominant eitje van 13 mm, dus vrijdag weer terug komen en dan hoop ik maandag de iui te krijgen.

Marsiha: Ik vind het juist harstikke leuk om te horen dat alles goed gaat, voor jou natuurlijk, maar ook voor mij, want het geeft mij hoop dat alles goed kan komen met iui :D
    Ik ben echt super blij voor je en ik hoop ook dat we jou allemaal snel gaan volgen!

Groetjes jinky

19. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Oh, we hebben gelijk gepost, volgens mij :oops:
    Ik hoop dat je binnenkort goede uitslagen krijgt, van bloed en urine.
    Wat een stress allemaal voor je, wies
    Sterkte en knuffel!

Groetjes Jinky

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    dank je jinky, het was idd blaasontsteking, en een erge dat het naar mijn nieren trok. Nu medicijnen gehad, die gelukkig wel mogen bij een eventuele zwangershap.
    Mooi een eitje trouwens! Hopelijk groeit die van jou gewoon door en kun je idd maandag de IUI doen.

liefs wies

Deel Deze Pagina