Nu met clomid zal je ei wel eerder komen. Dan kunnen we elkaar wel steunen op de lange dagen in de wachtweken. Groetjes Jinky
weet jij ongeveer hoeveel eerder je ei komt? Ik ben bang dat het in het weekend valt en dat het dan niet doorgaat. Of kunnen ze dat er precies omheen plannen. Maar we kunnen elkaar zeker steunen op de wachtbank! Ik neem wel leuke (zachte) kussentjes mee!
Ik denk zo'n 2 dagen eerder na wat ik gelezen heb, maar het verchilt natuurlijk bij iedereen. Er zullen misschien ook meiden zijn bij wie het hetzelfde bleef. En wanneer het in het weekend valt gaat het ook wel door hoor. Ik heb nog nooit gehoord dat een iui niet kon gebeuren omdat het in het weekend valt. Maar misschien heeft iemand anders een andere ervaring. Fijn dat je voor de kussentjes zorgt Laat de wachtweken maar komen! Groetjes jinky
Hallo, mijn iui is geweest, dus het lange wachten gaat beginnen... Als ik vast je kussentjes mag gebruiken, zorg ik voor thee als jullie erbij komen Maak je geen zorgen om het weekend hoor, dat regelen ze echt wel. Bij ons gaat het op zaterdag altijd gewoon door en als het op zondag valt, dan plannen ze er dus omheen met de pregnyl. Komt heus goed!
spannend SRB! Hopelijk vinden ze elkaar snel! Jinky,neem jij de koekjes mee? mag je trouwens gewoon klussen voor je IUI. Hij moet toch minimaal 2 dagen en maximaal 7 dagen onthouding hebben gehad? Ze heeft er niets over gezegd, ik zal het morgen eens navragen. Ik wil toch om de dag klussen,maar dat is eigenlijk helemaal niet nodig natuurlijk met IUI. Er valt dan wel wat druk weg op dat gebied.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Ik neem de koekjes mee! Spannend SRB, duim voor je. Groetjes Jinky
dank je jinky,lief dat je er aan denkt! Jij natuurlijk ook veel succes. hoe laat moet je? ik al om half 9, dus ik laat het in de ochtend nog even weten. groetjes wies
Je zit momenteel in het ziekenhuis te wachten op je FM dus ik wil je nog even snel heel veel succes wensen! Trouwens bij ons moet je minimaal 3 dagen en maximaal 5 dagen onthouding hebben voor een optimaal resultaat zeggen ze. Wij proberen daar altijd rekening mee te houden maar erg gemakkelijk is dat niet want je weet nooit wanneer je IUI effectief plaats zal vinden. Mag ik trouwens mee bij jullie op het wachtbankje? Heb net als SRB woensdag de IUI gehad. Zal ik zorgen voor een DVDtje... enige voorkeur?
ik ben net terug. Ik had er 1 van 15/12 1 van 15/10 en 1 van 19/16. Die laatste was al erg groot dus ze denkt dat ie al snel springt. Ze doen het in het zh bij ons niet in het weekend dus da's balen. Ze gaat bespreken met mijn gyn of het doorgaat, want er zaten ook een aantal kleinere tussen. Morgen een ovulatietest doen. Is ie positief zijn we te laat, is ie negatief dan morgenavond pregnyl en maandagochtend IUI. Ik ben helemaal vergeten te vragen hoe dat zit met het klussen. Maar ik las 2 à 3 dagen voor IUI voor het laatst klussen. Dus vanavond nog maar eventjes. Springt ie dan toch morgen hebben we in ieder geval op tijd geklust. En ik zei dat ik het al vreemd vond zoveel clomid gelijk de 1e keer te krijgen en dat vond zij ook. Dus eigenlijk de schuld van mijn gyn. Maar ze prikken geen eitjes door helaas,dat heb ik ook nog gevraagd. Ik ga nu werken, ik hoor het wel van jouw Jinky!
Er zaten veel eitjes, zei hij. Ik zag er zelf zo'n stuk of 6. Maar ze waren allemaal van dezelfde grootte dus hij kon niet zien of ze aan het rijpen zijn. Maandag heb ik weer een FM en dan kunnen we zien hoeveel en welke de voortouw nemen, zegt hij. Ik voel me wel een beetje raar. Zoveel eitjes met 50 mg clomid. Wies: ik hoop echt dat jouw iui gewoon doorgaat. Anders kun je nog niet verder en inderdaad vanavond klussen is slim, wie weet is iui volgende maand niet meer nodig! Groetjes Jinky
marisha; leuk dvdtje, lekkere jankfilm ofzo! Heb je een goed gevoel erover deze maand? jinky;zo, jij hebt ook goed je best gedaan. Hopelijk gaan ze niet allemaal hard groeien, 3 is genoeg! Maar blij te horen dat er eitjes zaten. Ver wacht ie ze maandag al groter? Ik heb bericht gehad dat het door kan gaan gelukkig, nu alleen de negatieve ovutest morgen. Ik voel mijn eierstokken zo,ben bang dat het te vroeg gaat springen. maar het kan ook zijn dat ze verder aan het groeien zijn.
Het wordt echt gezellig, nu al met zijn viertjes. Marisha, ik zou zeggen een feel good-movie, zonder baby's Vervelend zeg, Wies, dat ze het niet in het weekend doen bij jullie. Hopelijk is je test negatief, dan heb je nog een kans. Toen ik nog geen iui kreeg, maar wel al echo's had, sprong mijn eitje vaak pas bij 25 mm, dus wat dat betreft kan het misschien nog wel even. Jinky, dat zijn er veel ja, 6. Ik duim voor je dat er maandag keurig maar 2 gegroeid zijn. Sterkte maandag!
Wies: ik ben blij dat het toch door kan gaan, ik hoop dat je morgen een negatieve ovulatietest hebt. Het kan heel goed zo zijn dat je je eierstokken voelt omdat je eitjes lekker aan het groeien zijn! Ik ben ook blij dat er in ieder geval eitjes zitten. Hij zei dat het maandag wel duidelijk is welke eitjes dominant gaan worden. Ik hoop het! SRB: Dankjewel! Ik hoop ook heel erg dat er maandag 1 of 2 eitjes gegroeid zijn. het wordt hier zeker gezellig! Humor film vind ik ook altijd erg leuk! Groetjes Jinky
ja,we kunnen wel wat lachstuipen gebruiken, dat doet ons goed en geeft ons positieve moed! hé dat rijmt,hihi. SRB; fijn om te horen, hopelijk groeien ze dan nog even door bij mij tot 25mm. Ik heb ook geen vruchtbaar slijm, dus ik heb goede hoop. Of is dat dan anders met hormonen? Wel fijn dat we alle 4 rond dezelfde spannende tijd onze nod hebben,kunnen we elkaar lekker gek maken,hahaha
Hoi meiden! Als ik het goed begrijp moet het een grappige film zijn, een feel good movie maar tegelijk een tranen trekker en mogen er geen babies in voorkomen... moeilijk zijn we niet he Wies, wanneer heb je normaal je eisprong? Ik normaal altijd op dag 13 maar nu bij de eerste ronde clomid pas op dag 14 (als er meerdere groeien gaat het allemaal net iets trager). Trouwens, als je grootste eitje 19/16mm was, was ie gemiddeld 17,5mm dus is er toch een goede kans dat ie nog even door groeit! Wat dat slijm betreft... ik had 2 dagen voor IUI vruchtbaar slijm dus als dat een indicatie is was mijn IUI te laat... al hoop ik natuurlijk van niet Ik duim voor je dat je maandag voor de IUI mag gaan! Jinky, wauw zeg! 6 eitjes Ik kreeg zelf deze keer ook 50mg clomid en ik had er "maar" 1 grote en 1 kleintje (die niet mee gesprongen is wss). Ik hoop dat er goed gebroed wordt dit weekend Trouwens, ben benieuwd, moeten jullie na de IUI ook aan die progesteron balletjes? Ik wel en wat een knoeiboel is dat zeg Ikzelf heb wel al 3 IUI's achter de rug maar dit is de eerste keer met hormonen. De gyn gelooft nog steeds in IUI en is er zeker van dat het zo moet lukken dus ik hoop dat ze gelijk heeft... ik heb er iig wel terug vertrouwen in nu er hormonen aan te pas komen maar of het gelukt is weten we natuurlijk pas over 12 dagen Wanneer mogen jullie trouwens testen? Wij moeten op bloedproef komen 14 dagen na de IUI (dus woensdag 27 februari)! Een fijn weekend!
hoezo is dat een troep? ik heb er niets over gehoord,dus weet niet of ik die moet slikken. Als je 2 dagen voor je iui slijm had is toch juist goed, de iui wordt op de dag van de eisprong gedaan, en meestal ben je de dagen ervoor het vruchtbaarst. dus volgens mij is het goed getimed! is je lf maar 12 dagen of is het vanaf vandaag nog 12 dagen.