wat een onzekerheid.....heb je vandaag wel een ovu test gedaan? Ik ben benieuwd of de gyn morgen nog met een goed idee komt ipv dat ze heel laconiek zijn. Succes!
nou, de gyn dacht toch dat het dan aan de cyste kan liggen. Ik heb vandaag bijna geen slijm meer, dus volgens mij is ie gisteren geweest. Ik moet wachten tot mijn ongi komt, maar wanneer? Ze verwacht rond de 30 dagen, en als ik op een cyclus van 35 dagen zit en nog niet ongi ben moet ik bellen. dag 3 van mijn mensruatie een echo om te kijken of de cyste weg is. Dus helaas, geen spannend wachtbankje voor mij(tenzij gisterne mijn ei is geweest, hebben nog gekllust maandag), maar hopelijk een snelle ongi zodat we weer vlug aan een nieuwe ronde kunnen beginnen.
Geen echo dus? Heel vervelend, die cyste! Hopelijk trekt hij nu snel weg. En je weet maar nooit he, misschien is je ei inderdaad gisteren geweest. Zit je toch op t wachtbankje...Ik duim voor je dat wat het ook is, je snel duidelijkheid hebt. Dikke kus!
Echt duidelijkheid heb je dus nog steeds niet gekregen. Hoop dat je gisteren je ei hebt gehad of dan je anders snel ongi wordt zodat jullie ook weer door kunnen want hier loop je denk ik toch wel de muren van op!
Dikke knuffel meid! Wat een gedoe allemaal. Ik hoop dat je nu lekker op het wachtbankje zit en met goed nieuws komt over 14 dagen. Wat denkt de gyn.? dat je een ei hebt gehad of niet? Groetjes Jinky
hoi meiden, heb eindelijk goed nieuws deze ronde Ik had vanmorgen een positieve ovulatietest! Joehoe! Heb gelijk gebeld natuurlijk en ik kan morgen komen voor de IUI om 13.30. Zal nog wel op tijd zijn toch? Toch nog een onverwachte IUI. Ze zei wel dat het eitje van mindere kwaliteit kan zijn omdat ie zo laat gesprongen is, en ze gaf me zelf de keuze het te doen, maar niet geschoten is altijd mis toch? Ik vraag morgen wel hoe groot die kans is, en of het (eventuele) kindje dan daardoor afwijkingen heeft. Wat denken jullie, dat zal toch niet? Ik dacht daar daarna pas goed over na, niet dat het risico op afwijkingen groter wordt. Maar dat zal wel niet, dan had ze het toch niet door laten gaan. Fijn meiden, dt jullie zo meeleven en duimen, het heeft echt geholpen zie je wel! Wel nog even op het wachtbankje, maar het is in ieder geval door gegaan dan.
oh meid, ik las het net al bij een ander topic! Super! Als het eitje niet goed blijkt te zijn dan zal het zich waarschijnlijk ook niet gaan innestelen, dus maak je niet druk over afwijkingen. En je bent vast nog wel op tijd met de iui. Bij een positieve ovulatie test springt hij niet gelijk toch? Veel succes morgen en dan gezellig op het wachtbankje bij ons! Groetjes Jinky
ja, haha, ik zag je staan idd. Jij bent al lekker op de helft denk ik hè, gaat al opschieten, ik kom je morgen vergezellen hoor!
Oooh Wies, eindelijk eens goed nieuws zeg! Vind het super voor je dat je toch een IUI kan krijgen want zo'n ronde voor niets is toch niet fijn he! Denk ook dat indien het eitje echt van slechte kwaliteit zou zijn hij zich niet kan innestellen dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Mss lukt het deze keer juist wel! Veel succes morgen (en veel plezier op het wachtbankje )
Hee, wat supergoed Wies! En wat ontzettend fijn dat je gewoon doorgetest hebt! Ben heel blij voor je dat je toch nog een kans hebt gekregen, al heb je er even voor moeten wachten. Maak je niet te druk om afwijkingen, wat Jinky zegt, heb ik ook vaker gehoord. Komt vast goed! Ben blij dat je op ons wachtbankje komt (ook al zitten we er dan uiteindelijk dus maar een paar uurtjes tegelijkertijd op...). Dikke knuf!
Super Wies....toch nog iui. Ik ben zo blij voor je, goed dat je zelf door getest hebt, zo zie je. Heel veel succes morgen! In het ziekhuis doen ze er alles aan om risico´s te voorkomen. Als er een verhoogde kans is op afwijkingen doen ze echt geen iui.
Succes met de IUI vandaag Wies! Hopelijk loopt het allemaal goed! En dan weer op dat vervelend wachtbankje...