Mooi Wies, dat klinkt allemaal heel positief! Mijn ei zat er nog. Hij was gegroeid. Ik mocht kiezen of maandag of dinsdag de iui. Zelf gaf ze aan dat haar voorkeur naar maandag ging omdat ze bang is dat dinsdag net te lang duurt. Qua omvang van mijn ei had ik evt wel een dag langer kunnen wachten (snap je het nog ) Ik heb zelf voor de maandag gekozen. Verder zag het er prima uit. Laten we hopen op een leuk weekend met veel afleiding dan is het zo volgende week. Ik ben zo benieuwd Wies.......dit moet hem gaan worden. Leuk een kerst kindje Even een vrolijk tintje aan de tekst
dank je hopefully voor het vrolijker maken van dit topic! Gelukkig was je ei er nog, én gegroeid. fijn dat de IUI maandag is en niet in het weekend valt. vanaf dan lekker met ons op het wachtbankje. Fijn weekend!
oh nee jinky, is het al helemaal doorgezet? Dikke knuf van mij, leef erg met je mee. Baal er wel van, jij zou het goede voorbeeld gaan geven deze ronde. hopelijk heb je nog een leuk weekend voor de boeg. Ik ga altijd lekker veel drinken als ik ongi word, omdat dat dan weer even mag...Maar ik wil je niet aan de drank helpen hoor,haha.
Oh nee....dat is niet de bedoeling. Zet het echt door? Heb je ook nog getest? Sh** zeg! Ik zag op het IUI topic dat je ook even een break gaat nemen.Even de batterij weer opladen, mocht het bij ons niet lukken deze keer trek ik me ook een maandje terug. Blijf dan wel clomid slikken en krijg waarschijnlijk een hogere dosis. Je hebt ook lekker een vakantie in het vooruitzicht, heerlijk, en dan nog afstuderen. Dat is al spannend genoeg altijd. Ook een hele dikke hug van mij. Doe rustig aan. Probeer aan leuke dingen te denken, al is dat veel makkelijker gezegd dan gedaan. Zullen we dan maar weer een leuke film opzetten.
He bah Jinky, ik hoopte hier goed nieuws te kunnen lezen Ik vond persoonlijk die rustmaand die wij namen (oke, wel verplicht maar toch) wel heel fijn om de batterijen op te laden... enne, de volgende ronde was het bij ons raak! Dus ik hoop op hetzelfde voor jullie! Wies, hoe is het met jou nu? Jij begint nu ook dichter bij je NOD te komen? Voel je al iets? Hopefully, ik las dat bij jullie de IUI ook weer achter de rug is. Veel succes met wachten!
ik heb even een dipje vandaag, ik zigt op 9dpo, en voel niks, dus zie het al weer somber in. Alleen heb ik last van een zeurderige onderrug, al een dag of 3. Mijn borsten zijn nog niks gevoelig, en ze zeggen toch altijd wel dat je het meestal als 1e merkt aan de borsten. ja, nu is dat bij iedereen anders, maar toch. Mijn temp is nog hoog, maar dat zegt ook nog niks. Hoe is het verder met jullie dames? hopefully, al een beetje zenuwachtig voor morgen? En Jinky meid, hoe voel je je vandaag? Probeer nog maar lekker van je zondag te genieten.
We gaan je er doorheen trekken vandaag, Wies. Bij iedereen is het verschillend, de 1 heeft last van haar borsten, de ander van haar buik, weer een ander heeft last van werkelijk alles en je hebt ze ook die nergens last van hebben. Heb laatst zelfs een verhaal gehoord van iemand die bevallen was en niet eens wist dat ze zwanger was. (en nog 2 weken te laat bevallen ook, en ze was niet stevig of dik) Het zegt dus helemaal niets! Waarschijnlijk als je er vandaag op gaat letten voel je ineens van alles. Het is helaas afwachten en wachten duurt altijd veels te lang. Jinky hoe is het vandaag met jou? Marisha, ik moet morgen om 12.00. Gister de pregnyl gespoten. Ging prima, heb alleen een beurs plekje, maar dat had ik de vorige keer ook. Hoe gaat het met jou? Gelukkig schijnt het zonnetje vandaag. Ik kan niet wachten tot dat hij blijft schijnen en het lekker warm is. Daar krijg ik zoveel energie van. Dikke kus!
Ik wil niet zielig doen hoor, maar mijn dag is zo geeindigd als dat ie begonnen is, shit dus. We zijn vanmiddag nog even leuk naar de kroeg geweest. Ik zit dan al heel de middag aan een frisje, heb een paar pilsjes op, maar niet meer. iedereen ging net naar huis, en mijn man moet zo nodig nog even naar zijn stamcafé. Ik vond het al wel weer goed, en wilde naar huis. maar hij niet, dus ben alleen naar huis gegaan. Even een half uurtje zei ie, nou ben benieuwd, hij had er daarstraks al genoeg op. Kan daar zo slecht tegen, ik weet al precies hou dat het gaat; kom ie weer ergens in de nacht thuis, en nog wakker houden ook met zijn gesnurk zodat ík uiteindelijk op het logeerbedje terecht kom. sorry meiden, moet het even hier kwijt. Vorige week zei ie ook zoiets vreselijks. Hij maakte er van dat ie maar met een potje klaar moet staan wanneer het míj uitkomt. Alsof ik kan bepalen wanneer mijn eisprong, dus de IUI is. En wíj dan, we liggen zeker 3 à 4 keer per cyclus weer met onze benen wijd bij de gyn,slikken hormonen, voelen vanalles aan ons lichaam. Ik weet dat het voor hem ook geen pretje is, maar het is het enige wat ie moet doen in een cyclus. Ik heb het idee dat ie er niet genoeg over praat, en dat het er op zo'n manier ineens uit moet komen. Vaak als ie wat op heeft zegt of doet ie zulke dingen. Ben zo bang dat we apart ons verdriet verwerken, en dat we er op een gegeven moment aan onderdoor gaan. We zijn nu aan het einde van onze 2e IUI, en heb het idee dat we er al een jaar mee bezig zijn. Ik vraag me af hoe het na de 6e IUI zal voelen, en of ik dan nog wel IVF aan zal kunnen. Klinkt nog ver weg, maar toch denk ik er over na. Jeetje, dit wordt wel een erg lang verhaal, sorry hoor. Maar ik moest het even kwijt nu, en heb het idee dat jullie de enigen zijn die het nog écht begrijpen. Ik hoop dat ik me morgen wat beter voel, en dat ik dan kan lachen om dit berichtje. Welterusten allemaal!
Hey dikke knuffel van mij wies, ik begrijp je helemaal Bedankt meiden voor al jullie lieve berichtjes, doet me echt goed! Ik voel me nog steeds een beetje down, maar gaat wel beter. Ik ga morgen de gyn. bellen over mijn pauze en of ik clomid mag doorslikken. Ik test altijd even voordat ik met de clomid begin en dat is morgen. Ongi heeft wel doorgezet, maar wel anders dan anders. Ik probeer op het moment aan mijn vakantie te denken en even het zwanger willen worden los te laten. Ik blijf wel mee lezen en ontzettend voor jullie duimen! Groetjes jinky
fijn dat het beter gaat met je jinky, en idd een lekkere vakantie in het vooruitzicht is ook niet mis! Ik voel me ook al wel weer beter vandaag, ppff wat een verhaal van me gisteren, schaam me dood. Maar ben blij dat jullie het begrijpen, heb altijd veel steun aan jullie. Ik ga er weer fris tegenaan! Nog 4 dagen!
Blij dat het weer wat beter met je gaat Jinky. Ik kreeg van de fer. arts juist het advies om clomid te blijven slikken als ik een pauze ga inlassen (wat ik niet hoop, want vandaag gaan we ervoor). Door de clomid te blijven slikken hou je toch e cyclus een beetje in bedwang. Wies, je hoeft je nergens voor te schamen, we hebben allemaal van die momenten. Het is juist goed omje te uiten. Nou ik ga me mentaal voorbereiden, hihihihi, wie weet helpt het. Kom vanmiddag vertellen hoe het is gegaan. x
*INBRAAK* Wies, toen ik zwanger werd had ik ook geen last van de borsten hoor, en ook niet dat ik vaak naar de wc moest ofzo en dat waren echt dingen waarop ik zat te letten en dat had dus helemaal geen zin bij mij. Misschien ben jij wel iemand die weinig last krijgt van kwaaltjes meid! Hou hoop en jouw tijd komt echt wel! Ik duim voor je meid! *UITBRAAK*
thanks liesje! Lief dat je weer even in komt breken succes hè hopefully, ik kom straks weer even kijken hoe het gegaan is.
Nou, ik heb net de assistente gesproken en ik mag clomid niet door blijven slikken, want er moet controle blijven. Ik heb in het begin 5 mnd clomid geslikt zonder controle en nu mag het niet. Ik heb dan misschien geen eens een kans om zwanger te worden. Ik zit te twijfelen of ik terug zal bellen en dat ik zeg dat ik clomid deze maand wil slikken met controles. Groetjes jinky
Ik heb net gebeld en deze maand ga ik wel clomid slikken met controles. Daar ben ik erg blij mee, dan weet ik in ieder geval dat ik een normale cyclus heb en niet tijdens de vakantie ongesteld ben en ik heb wat meer zekerheid dat ik een eisprong heb. Ik vraag woensdag met de uitgangsecho gewoon aan de gyn. of ik tijdens de vakantie ook clomid mag slikken, ik heb namelijk de uitgangsecho bij de gyn waar ik in het begin 5 mnd clomid heb geslikt zonder controles. De assistente zei wel dat clomid slikken zonder controle niet mag vanwege meerder eitjes en cystes, dan vindt ik het wel erg dat ik het 5 mnd geslikt heb zonder enige controle. Raar hoor! Wies: ik duim weer keihard voor je, nog een paar dagen, spannend hoor! Hopefully: veel succes vanmiddag! Ik kom vanavond kijken hoe het gegaan is. Groetjes Jinky